Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399361/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00414072/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00426011/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00434466/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część I - ul. Murckowska; Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część II - ul. Graniczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.myslowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,168640,f1714df9310c1457ddf687c0525f15d4.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część I - ul. Murckowska; Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część II - ul. Graniczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6b74b2b-2ef2-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263684/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część I - ul. Murckowska
1.1.17 Przebudowa dróg w Mysłowicach: ul. Murckowska i ul. Graniczna – Część II - ul. Graniczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024.LŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej decyzji administracyjnej na podstawie której możliwe będzie wykonanie robót budowlanych na realizację inwestycji drogowej.b) Wykonanie robót budowlanych tj. wykonanie kompleksowej przebudowy drogi powiatowej ul. Murckowskiej etap I. W ramach etapu pierwszego planuje się wykonanie robót polegających m.in. na: rozbudowie drogi powiatowej ul. Murckowskiej (kl. Z 1/2) na długości około 259 metrów w zakresie: wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni KR4,budowy chodników, budowy drogi dla pieszych i rowerów, przebudowy zjazdów, przebudowy skrzyżowania z drogą gminną ul. Krasowską, budowy peronu przystankowego, budowy urządzeń BRD (rozbiórki ogrodzeń, wycinki kolidującej zieleni),rozbiórki i budowy przepustu, przebudowie i budowie niezbędnych sieci oraz wszystkich elementów pasa drogowego w liniach rozgraniczających oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wraz z dokumentacją powykonawczą w tym inwentaryzacją ilościową z naniesieniem na zasoby geodezyjne
c)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera projekt funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ z uwzględnieniem ograniczenia zakresu robót budowlanych tylko do etapu I.
Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 4235024,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej decyzji administracyjnej na podstawie której możliwe będzie wykonanie robót budowlanych na realizację inwestycji drogowej.b) Wykonanie robót budowlanych tj. wykonanie kompleksowej przebudowy drogi gminnej ul. Granicznej (I etap) w zakresie polegający na rozbudowie ul. Granicznej wraz z budową skrzyżowania typu rondo na ul. Granicznej, Morgowskiej i Wybickiego. Zakres etapu 1 obejmuje m. in. budowę poboczy i drogi dla pieszych, budowę i przebudowę zjazdów wraz z przebudową i budową niezbędnych sieci oraz wszystkich elementów pasa drogowego w liniach rozgraniczających oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wraz z dokumentacją powykonawczą w tym inwentaryzacją ilościową z naniesieniem na zasoby geodezyjne.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera projekt funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ z uwzględnieniem ograniczenia zakresu robót budowlanych tylko do etapu I.
Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 3403755,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3923700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5539832,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3923700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Opitek Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe Opitek Henryk, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KaNaD" Michał Namysłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6463003363
7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego 33B
7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 41-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3923700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3554700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4392341,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3554700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. DAMEKS Damian Turczyński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Anna Proksa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462551996
7.3.3) Ulica: Kordeckiego 39
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Turczyński F.H.U. DAMEKS
jakie przetargi wygrała firma
Damian Turczyński F.H.U. DAMEKS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3554700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Remont budynku stacji pośredniej PT609 dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice -Kotliska w km 4+750-9+250 o dł. 4,50 km
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.