eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E. Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N Jagoczany - Audyniszki



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E. Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N
Jagoczany - Audyniszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp-goldap.bip.gov.pl/publiccontracts/view/38768

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E. Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N
Jagoczany - Audyniszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ba2380-60c0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021109/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E.Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N Jagoczany - Audyniszki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.252.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3692317,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest modernizacja nawierzchni ulic: 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. Emilii Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz nawierzchni drogi 1784N Jagoczany – Audyniszki.

Zestawienie danych i powierzchni drogowych (odcinki zgodnie z załącznikiem mapowym).
Nr Droga Długość odcinka
[mb] Powierzchnia [m2] Kategoria ruchu
1. 4801N ul. Armii Krajowej 570,00 3 350,00 KR 1-2
2. 4833N ul. Emilii Plater 130,00 850,00 KR 1-2
3. 4812N ul. Kościuszki 540,00 2 800,00 KR 1-2
4. 4837N ul. Reymonta 190,00 1 000,00 KR 1-2
5. 1784N Jagoczany - Audyniszki 3 000,00 13 500,00 KR 1-2

Zakres robót obejmuje:
 nawierzchnię dróg, chodników i parkingów zlokalizowanych wyłącznie na działkach będących własnością Powiatu Gołdapskiego w ilościach wskazanych w przedmiarach robót. Wykazy działek znajdują się w zaświadczeniach Starosty Gołdapskiego o niewnoszeniu sprzeciwu wobec określonych w zgłoszeniu robót budowlanych.
Część chodnika na ul. Emilii Plater jest własnością Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 3 (adres: ul. Emilii Plater 3, 19-500 Gołdap).
Część chodnika na ul. Armii Krajowej jest własnością Spółdzielni Mieszkaniowej (adres: ul. Matejki 4, 19-500 Gołdap).
Część parkingu na ul. Armii Krajowej jest własnością Rominckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (adres:
ul. Jaćwieska 21, 19-500 Gołdap).
Ww instytucje wyraziły chęć zawarcia umowy na wykonanie prac remontowych na swoich częściach chodników i parkingów z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego.
Części będące własnością tychże instytucji nie wchodzą w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia.
 na ulicach 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. Emilii Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta, należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni (frezowanie korekcyjne śr. gr. 3 cm), następnie wykonać nową nawierzchnie warstwy ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym i wymianą oznakowania pionowego. Dodatkowo należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodników, parkingów wraz z obrzeżami i krawężnikami. Następnie należy ustawić nowe krawężniki, obrzeża wraz z wykonaniem nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi). Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach.
 na drodze nr 1784N należy wykonać nawierzchnię warstwy wiążącej AC 16W gr. 4 cm, warstwę ścieralną AC11S gr. 4 cm, wraz ze skropieniem emulsją asfaltową.
 na drodze nr 1784N należy wykonać pobocza z kruszywa naturalnego C50/30 wraz z wymianą oznakowania pionowego na nowe.
Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu.
Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy dla każdej drogi oddzielnie.
Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wiążąca, ścieralna) na drodze nr 1784N powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo!!!
Należy również pamiętać o zastosowaniu normatywnych odsadzek 1:1,5 na poszczególnych warstwach nowo wykonywanej nawierzchni bitumicznej!!!
Istniejący stan nawierzchni.
Istniejąca nawierzchnia jest ogólnie w złym stanie, występujące na niej nierówności, przełomy i ubytki które powodują utrudnienia w ruchu drogowym pojazdów.
Planowane zamierzenie budowlane nie należy do przedsięwzięć mogących pogorszyć stan środowiska i nie wymaga sporządzania raportu oddziaływania na środowisko.
Obszar oddziaływania obiektu.
Roboty planowane są w granicach pasa drogowego ZDP w Gołdapi.

Cel zadania.
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi i warunków życia mieszkańców przyległych miejscowości jak i samych mieszkańców miejscowości Gołdap.
Odwodnienie.
W przypadku drogi powiatowej NR 1784N wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzane są poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów przydrożnych. Natomiast na pozostałych odcinkach ulic
w miejscowości Gołdap wody opadowe odprowadzane są do istniejących elementów kanalizacji deszczowej (kratek), o ile takie występują.

2. Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, specyfikacji technicznych
i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy,
a w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego, wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę,
2) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
3) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
4) prowadzenie dziennika budowy dla wewnętrznych potrzeb zamawiającego i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
5) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdej drogi oddzielnie w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD lub pendrive oraz w formie papierowej w ilości 3 egz.,
6) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST,
7) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę z Wykonawcą robót, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami,
8) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
9) Zakup i montaż pięciu dwustronnych tablic informacyjnych o wymiarach 90 x 60 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze_i_programy/Polski_Lad/PL__Info_tablica_projekt_v13__15_11_21.pdf
Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4956273,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5778453,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4956273,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162

7.3.3) Ulica: Przytorowa 24

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty poza bitumicznymi - podwykonawcy zostaną podani na etapie realizacji inwestycji


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4956273,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.