eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzebudowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 10



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,171694,f8387e6a62a69608b361fb1e62a384f9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2bd6f6-e361-4dc2-916f-0e6eba176543

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1248668,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na odtworzeniu stanu pierwotnego wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 10 we Włocławku w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 10”.
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Teren inwestycji posiada miejscowy plan zagospodarowania terenu ustanowiony Uchwałą Nr IX/73/11 Rady Miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 roku.
Zakres inwestycji obejmuje odtworzenie stanu pierwotnego istniejącego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem.
Stan istniejący zagospodarowania.
Teren inwestycji mieści się na działkach o numerach 124/16, 124/23, 221/1 obręb ewidencyjny Włocławek KM 52, jest to centralna część miasta Włocławek. Stanowią one ogrodzony teren Szkoły Podstawowej nr 10 przy ulicy Starodębskiej 21b, 87-800 Włocławek. Aktualnie na obszarze zlokalizowane jest wyłączone z użytkowania boisko wielofunkcyjne sportowe dla dzieci i młodzieży, które zostało wykonane w 2007 r. Obiekt sportowy był ogólnodostępny dla uczniów szkoły i dzieci oraz młodzieży pozaszkolnej. Powodem wyłączenia boiska z użytkowania jest zły stan nawierzchni poliuretanowej oraz zły stan techniczny ogrodzenia boiska.
Zagospodarowanie terenu.
Prace obejmują odtworzenie stanu pierwotnego nawierzchni boiska o wymiarach 26,0 x 44,0 m wraz z wyposażeniem i wbudowaniem nowych materiałów i urządzeń gwarantujących kolejne lata użytkowania. Boisko wielo-funkcyjne o nawierzchni poliuretanowej po wykonaniu tych robót będzie umożliwiało grę w piłkę ręczną, koszykówkę oraz piłkę siatkową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres robót, zostały określone w dokumentacji budowlanej i wykonawczej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają projektowane
postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
1.2. Lokalizacja inwestycji:
Projekt przedmiotowej inwestycji lokalizuje ją na działkach nr:
• 046401_1.0520.124/16 (obręb ewidencyjny Włocławek KM 52),
• 046401_1.0520.124/23 (obręb ewidencyjny Włocławek KM 52),
• 046401_1.0520.221/1 (obręb ewidencyjny Włocławek KM 52)
bez rozdzielenia na etapy realizacji.
1.3. Dodatkowe wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych,
stanowiących przedmiot zamówienia, opracowany plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o którym mowa
w art. 21a ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682) oraz § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126).
Okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia wynosi na:
- wykonane roboty budowlane - 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,
- wykonane opasek z zieleni wokół boiska - 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,
- wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia - czas określony w kartach gwarancyjnych producentów, jednak nie krótszy niż 24 m-ce od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo usługowe GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241806564

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.