Og³oszenie z dnia 2023-11-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00576638/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ministerstwo Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09a69054-832a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00498277
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00116911/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.26 Us³ugi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie.
2. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma”) i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
3. Przegl±danie i pobieranie tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Ministerstwa Zdrowia pod adresem pod adresem: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .
5. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie lub postaci elektronicznej.
7. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje,
o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
8. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
9. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
10. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê poprzez przycisk „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
11. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ na zasadach okre¶lonych w tre¶ci ustawy PZP.
12. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy, zamieszcza na stronie prowadzonego postêpowania https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl
13. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa, którym jest Marketplanet – Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa; tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne okre¶lono w Rozdziale 12 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Ochrona danych osobowych – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03,2021, str. 35) , dalej „RODO”, informujê:
1) Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±;
2) Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±;
3) pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie);
4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRS);
5) osobê fizyczn± skierowan± do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia; ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia z siedzib± w Warszawie (00-952) przy ul. Miodowej 15;
b) z administratorem mo¿na kontaktowaæ siê listownie, za pomoc± e-mail: kancelaria@mz.gov.pl lub za po¶rednictwem platformy e-PUAP (adres skrytki): /8tk37sxx6h/SkrytkaESP;
c) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych poprzez e-mail: iod@mz.gov.pl, za po¶rednictwem platformy e-PUAP lub listownie na adres siedziby;
d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z przepisów Ustawy PZP dotycz±cych postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
e) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP;
f) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
g) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
h) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
i) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
j) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e jest niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADR.250.424.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów oraz odbiór przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego ¶ledzenia przesy³ek rejestrowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Wykonawca musi posiadaæ uprawnienie do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na terenie ca³ego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640.);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy PZP;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP;
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1497)
- zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o których mowa
w art. 6 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640), wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca uprawniony jest do ¶wiadczenia us³ug pocztowych na ca³ym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ Umowy w przypadkach, gdy:1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana ¶ci¶le odzwierciedlaj±ca zmianê przepisów;
2) wyst±pi uzasadniona potrzeba modyfikacji terminu realizacji Umowy, spowodowana okoliczno¶ciami niezale¿nymi od Stron, które nie by³y znane w momencie wszczêcia postêpowania lub których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie sk³adania oferty, których skutki by³y niemo¿liwe do przewidzenia przez Stron (wyst±pienie si³y wy¿szej) zastrze¿eniem ¿e termin nie mo¿e zostaæ przesuniêty o d³u¿ej ni¿ 30 dni robocze;
3) powsta³a po zawarciu Umowy sytuacja braku lub ograniczenia ¶rodków Zamawiaj±cego na sfinansowanie wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z pierwotnie okre¶lonymi warunkami; Zamawiaj±cy dopuszcza w takim przypadku wprowadzenie zmian polegaj±cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, prowadz±cego do proporcjonalnego ograniczenia wynagrodzenia Wykonawcy jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 20 procent.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpuj±cych warunkach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z pó¼n. zm.);
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê
- je¶li zmiany te maja wp³yw na koszt wykonania Umowy.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 lit. a. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian na koszty wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego.
W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków ci±g dalszy w zakresie zmian PPU zosta³ opisany w Sekcji IX – POZOSTA£E
INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy Sekcji VII w pkt. 7.4)1. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 lit b. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ, oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej.
2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 lit. c. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ, oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 lit. c. , na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 2 lit. c.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 lit. d. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ, oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 lit d., na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 2 lit. d.
4. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy tak¿e w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci polegaj±cej na zmniejszeniu lub zwiêkszeniu ich wysoko¶ci w oparciu o comiesiêczny wska¼nik ,,Analogiczny miesi±c poprzedniego roku = 100” publikowany przez GUS w tabeli ,,Miesiêczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych od 1982-...”, wska¼nik za miesi±c, w którym zawarto Umowê, je¿eli zmiana wska¼nika nastêpuje o przynajmniej 8 punktów procentowych oraz nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od zawarcia Umowy, a zmiana taka mo¿e nastêpowaæ maksymalnie 1 raz na rok,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
Zakres zmian zosta³ opisany w § 6 Projektowanych postanowieñ umowy. W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków z przyczyn technicznych nie ma mo¿liwo¶ci przytoczenia w sposób wyczerpuj±cy postanowieñ umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w T³uszczu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Grudzi±dz i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej
- ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.