eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaRozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Pszczyna



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Pszczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Pszczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f91d6883-2e2b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Pszczyna (projekt + budowa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowę kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Skowronków w Pszczynie oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bocianiej w Pszczynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Skowronków w Pszczynie obejmuje swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 1768 m. Szczegółowe informacje zawiera dołączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 7do SWZ. Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bocianiej w Pszczynie- obejmuje swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 2188 m. Szczegółowe informacje zawiera dołączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 4225455,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie Projektu i budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piasek gm. Pszczyna – Etap 1 oraz Etap 2.
Zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie dokumentacji technicznej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno – użytkowego dołączonego w załączniku nr 7 do SWZ wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę na w/w zadanie.
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piasek gm. Pszczyna – Etap 1 obejmuje swym zakresem budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 106m oraz budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 1380m wraz z dostawą i montażem 1 kpl. sieciowej przepompowni ścieków z kolei Etap 2 obejmuje swym zakresem budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 2 879m oraz budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 460m wraz z dostawą i montażem 1 kpl. sieciowej przepompowni ścieków. Szczegółowe informacje zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 7 do SWZ na podstawie którego Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji projektowej, która będzie stanowić podstawę do uzyskania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji w sprawie pozwolenia na budowę na w/w inwestycję. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania (w przypadku takiej konieczności) na własny koszt, wszelkich niezbędnych uzgodnień, uzyskania dodatkowych decyzji, opinii, itp., w celu uzyskania wymaganej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Uwaga: Aktualnie Zamawiający prowadzi inwestycję pn. „Budowa ul. Wolności w Piasku” ze względu na powiązanie budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Wolności z inwestycją pn. „ Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piasek gm. Pszczyna – Etap 1 i Etap 2”, Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania i dostosowania prac, w porozumieniu z Zamawiającym, związanych z budową kanalizacji sanitarnej z pracami prowadzonymi przy budowie ul. Wolności w Piasku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 4191000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizację systemu napowietrzania na oczyszczalni ścieków
w Jankowicach – wykonanie na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia dołączonego w załączniku nr 7 do SWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje swym zakresem pełną wymianę rusztów napowietrzających w komorach nitryfikacji, montaż rusztu napowietrzającego w jednej komorze denitryfikacji i wymianie dyfuzorów w drugiej komorze denitryfikacji, która pełni funkcję komory zmiennych funkcji. Szczegółowe informacje zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami graficznym stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 813008,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3601572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5319709,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3601572,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381002015

7.3.3) Ulica: ul. Zdrojowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3601572,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4502218,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6752700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4502218,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381002015

7.3.3) Ulica: ul. Zdrojowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Biuro Projektowe KTTInstal Jakub Stemplewski – dokumentacja
projektowa budowy kanalizacji sanitarnej w Piasku


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4502218,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU SADEKO SPÓLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SADEKO MIROSŁAW NOWAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281417999

7.3.3) Ulica: Piotrów 5A

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.