Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00019058/01 - Wynik z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII (...) NA TERENIE NALEŻĄCYM DO ZAMAWIAJĄCEGO W LOKALIZACJI KAMPUSÓW UKSW (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII (...) NA TERENIE NALEŻĄCYM DO ZAMAWIAJĄCEGO W LOKALIZACJI KAMPUSÓW UKSW (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66f8340c-847b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw.
2. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.371.46.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zintegrowaną automatyką
w obiektach użytkowanych przez zamawiającego oraz przyłączy i sieci sanitarnych na terenie należącym do zamawiającego w lokalizacji kampusów UKSW przy
ul. Wóycickiego 1/3 i ul. Dewajtis 5 w Warszawie oraz przy ul. Marii Konopnickiej 1
w Dziekanowie Leśnym wraz z dostawą materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji usługi.
2. Przedmiot zamówienia opisują poniższe kody CPV:
50700000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga aby wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia, z zachowaniem dyspozycji art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, minimum 2 usługi konserwacji świadczonej w obiekcie (może dotyczyć budynku, kompleksu budynków itp.), o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 60.000 m³ lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 20.000 m² (każda usługa), z zastrzeżeniem, że:1) wskazane usługi konserwacji muszą łącznie obejmować wszystkie niżej wymienione instalacje i systemy:
a) instalacji wod.-kan.,
b) instalacji grzewczych,
c) systemy wentylacji i klimatyzacji,
d) kotłowni gazowych o mocy grzewczej zainstalowanych kotłów powyżej 500kW,
e) instalacji gazowych,
f) instalacji chłodu wyposażonych w agregaty wody lodowej np. prod. Aermec oraz prod. Carrier,
g) węzłów cieplnych o mocy większej bądź równej 0,5 MW,
h) instalacji przeciwpożarowych (hydrantowa, oddymiająca),
i) rozbudowanych systemów BMS w tym systemu BMS Struxure Ware Schneider Electric – System Zarządzania Budynkiem,
j) klimatyzacji precyzyjnej dla pomieszczeń typu serwerownia, UPS lub laboratoriów analitycznych i biochemicznych,
2) realizacja usług konserwacji odbywały się w oparciu o Komputerowy System Zarządzania Utrzymaniem Ruchu (CMMS) w tym Aplikacji do obsługi mobilnej – tj. oprogramowania, które pozwala:
a) dokonywać zgłoszeń awarii i konieczności wykonania działań konserwacyjnych poprzez aplikacje mobilną,
b) monitorować instalacje i urządzenia poprzez podgląd prowadzonych działań,
c) kontrolować koszty nakładów materiałów,
d) poziom części zamiennych,
e) planować prace poprzez harmonogramy i interwały czasowe informujące
o konieczności wykonania przeglądów okresowych,
f) wsparcie nadzoru ze strony Zamawiającego nad utrzymaniem ruchu
w obiektach i planowanie prac konserwacyjnych w tym podglądu w czasie rzeczywistym stanu zaawansowania prowadzonych działań,
g) umożliwiać działania prewencyjne i doraźne. Zbieranie danych i obserwacja zdarzeń dotyczących pracy instalacji i urządzeń w czasie rzeczywistym,
3) wskazane usługi konserwacji były o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda;
4) wskazane usługi konserwacji trwały co najmniej jeden rok każda;
II. Wykonawca wykaże osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
1) Wykonawca wykaże minimum 3 (trzy) osoby, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w godz. 07:00 - 16:00 w dni robocze, posiadają (każda z wyznaczonych osób) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii urządzeń, instalacji i sieci sanitarnych i które będą spełniały łącznie poniższe wymagania:
a) minimum 2 (dwie) ze wskazanych w pkt 1) osób zgłoszonych do obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych i węzła cieplnego posiada (każda
z wyznaczonych osób) kwalifikacje do wykonywania zawodu w zakresie instalacji objętych zakresem zamówienia (monter lub konserwator)
tj. aktualne świadectwo kwalifikacyjne, określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392), uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:
1. dla urządzeń, instalacji sieci energetycznych o napięciu do 1 kV oraz aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - GRUPA I świadectwo kwalifikacji E,
2. sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji grzewczych o mocy powyżej 50 kW - GRUPA II świadectwo kwalifikacji E,
3. jedna z osób wymienionych w punkcie 2. musi posiadać świadectwo kwalifikacje D dla GRUPY II w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz
z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
b) minimum 2 (dwie) ze wskazanych w pkt 1) osób zgłoszonych do obsługi urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodu posiada (każda z wyznaczonych osób) świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania zawodu w zakresie instalacji objętych zakresem zamówienia (monter lub konserwator instalacji), czyli wykaże się aktualnym, w okresie wykonywania umowy, świadectwem kwalifikacyjnym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu
i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) uprawniającym pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:
1. dla urządzeń, instalacji sieci energetycznych o napięciu do 1 kV oraz aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - GRUPA I świadectwo kwalifikacji E,
2. urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do ww. urządzeń i instalacji o mocy powyżej 50 kW – GRUPA II świadectwo kwalifikacji E,
3. jedna z osób wymienionych w punkcie 2. musi posiadać świadectwo kwalifikacje D dla GRUPY II w zakresie urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW;
c) minimum 1 (jedna) ze wskazanych w pkt 1) osób zgłoszonych do konserwacji i obsługi urządzeń chłodu i klimatyzacji oraz systemów przeciwpożarowych zawierających fluorowane gazy cieplarniane posiada certyfikat uprawniający do ich eksploatacji (zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, Dz. U. 2020, poz. 2065),
d) minimum 2 (dwie) ze wskazanych w pkt 1) pracowników Wykonawcy będzie posiadać certyfikat z szkolenia i obsługi Komputerowego System Zarządzania Utrzymaniem Ruchu (CMMS) w tym Aplikacji mobilnej,
e) minimum 1 (jeden) ze wskazanych w pkt 1) pracowników Wykonawcy, zgłoszony do obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych musi posiadać uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne w grupie G-3 na urządzenia, instalacje i sieci gazowe,
f) minimum 1 (jeden) ze wskazanych w pkt 1) pracowników Wykonawcy, zgłoszony do obsługi kotłowni musi posiadać uprawnienia GRUPY II świadectwo kwalifikacji E i D (eksploatacja i dozór) na kotły parowe i wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe wraz z urządzeniami pomocniczymi o mocy powyżej 50 kW wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową i urządzeniami automatycznej regulacji do ww. urządzeń i instalacji o mocy powyżej 50 kW (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392).
g) minimum 1 (jeden) ze wskazanych w pkt 1) pracowników Wykonawcy, zgłoszony do obsługi kotłowni będzie posiadał wiedzę i autoryzowane przez producenta przeszkolenie w zakresie eksploatacji i obsługi kotłów gazowych wodnych z zamknięta komorą spalania Buderus,
h) minimum 3 (trzech) ze wskazanych w pkt 1) pracowników Wykonawcy (każda z wyznaczonych osób) posiada odpowiednie przeszkolenie
w zakresie BHP.
2) Wykonawca wykaże minimum 1 (jedną) osobę, dla wykonania czynności konserwacji oraz serwisu lub naprawy systemów i urządzeń automatyki, zintegrowanej z urządzeniami i systemami sanitarnymi (BMS), posiadającą co najmniej średnie wykształcenie techniczne w zakresie prowadzonych napraw, uprawnienia elektryczne E i D do 1kV oraz odpowiednie przeszkolenie dotyczące obsługiwanych urządzeń w tym kwalifikacje do obsługi systemu BMS Struxure Ware Schneider Electric – System Zarządzania Budynkiem, zawsze w przypadku wstąpienia konieczności wykonania czynności wskazanych powyżej, która będzie spełniała łącznie poniższe wymagania:
a) posiada odpowiednie przeszkolenie w zakresie BHP;
b) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii urządzeń, instalacji i sieci sanitarnych.
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wykazał, że kompetencje określone w pkt. 2) posiada jedna z osób określonych w pkt. 1).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu określa Załącznik nr 7 do SWZ.
6.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 9 000,00 złotych (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Plaforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- DZP.26.227.2024 Umowa ramowa na roboty budowlano-instalacyjne w branży instalacyjnej w budynkach administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 5 części.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.