eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów"Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ciągu pieszo – rowerowego na terenie Gminy Miechów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/miechow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ciągu pieszo – rowerowego na terenie Gminy Miechów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed1f670-fd14-425e-8221-113714555b56

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów ( zaprojektuj i wybuduj) ) Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13035247,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Miechów w formule zaprojektuj i wybuduj obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, wykonaniem na jej podstawie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie/dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy (zgodnie z warunkami określonymi w decyzji ZRID i wymogami ustawy Prawo budowlane).
Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 8/2023/5221/PolskiLad.

Zamawiający informuje, że ma zawarte porozumienie z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych. Zgodnie z zapisami tego porozumienia do nadzorowania kontrolowania i dokonywania oceny realizacji jest upoważniony Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie (ZDW).
II. Zakres rozwiązań projektowych obejmuje między innymi:
1. Wykonanie podziałów geodezyjnych ok. 70 działek prywatnych. Zamawiający oczekuje minimalnej ingerencji w działki prywatne.
2. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla całego zakresu inwestycji.
3. Wykonanie badań geotechnicznych.
4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach . W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
5. Wykonanie operatu wodnoprawnego. W przypadku, kiedy projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji – pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania.
6. Opracowanie inwentaryzacji zieleni i drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew w tym projekt ewentualnych nowych nasadzeń. W przypadku naliczenia opłat z tytułu wycinki, ich koszty obciążają Gminę Miechów.
7. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
8. Przebudowę/rozbudowę dróg zgodnie z założeniami wariantu określonego w PFU.
9. Budowę ciągu pieszo-rowerowego zgodnie z założeniami określonymi w PFU.
10. Budowę zatok autobusowych.
11. Budowę kanalizacji deszczowej/elementów odwodnienia terenu.
12. Inwentaryzację i przebudowę istniejącej infrastruktury kolidującej z inwestycją.
13. Przebudowę sieci, instalacji i obiektów budowlanych kolidujących z zakresem inwestycji zgodnie z otrzymanymi warunkami od ich zarządców.
14. Przebudowę istniejących zjazdów.
15. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z uzgodnieniami.
16. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, jej uzgodnienie (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu).
17. Przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, polegającą na przebudowie słupów kolidujących z inwestycją oraz wymianę istniejących opraw oświetleniowych. Doświetlenie istniejących i nowoprojektowanych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów.
18. Uzyskanie wszelkich uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa w tym opinie, pozwolenia, postanowienia i decyzje wymagane przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 311). Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą Miechów a ZDW należy każdorazowo uzgodnić dokumentację projektową z ZDW w zakresie rozwiązań projektowych zadania, w tym projektu budowlanego, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID.
19. Uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID
20. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. W przypadku konieczności uszczegółowienia/zmiany dokumentacji na etapie wykonywania robot, a zmiany te nie wynikają ze zmiany obowiązujących w trakcie realizacji dokumentacji przepisów prawa Wykonawcy zadania nie będzie przysługiwało w tym zakresie dodatkowe wynagrodzenie.
21. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż w układzie technologicznym.
22. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

III. W zakresie wykonania robót budowlanych zakres prac obejmuje:
1. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie wykonywania zamówienia wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania.
2. Zapewnienia przez Wykonawcę zadania objęcia i kierowania budową przez osoby posiadające wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach.
3. Przekazania kompletu dokumentów ze strony wykonawcy niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia budowy w Organie nadzoru budowlanego.
4. Wykonanie całości robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej decyzją ZRID oraz wykonanie zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
5. Po wykonaniu robót budowlanych uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy wraz z zaświadczeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu do dokonanego zgłoszenia.
6. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy na zasadach określonych w Umowie.
7. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zamówienia.
8. Opracowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie operatu.

Zamawiający informuje, że zgodnie z zawartym porozumieniem z Zarządem Województwa Małopolskiego w sprawie przekazania zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej 783 w trybie art. 19 ust 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, roboty budowlane i odbiory będą odbywały się przy udziale inspektora nadzoru ZDW właściwego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach.

Szczegółowy zakres zadania w tym dokumentacji projektowej, wykonania na jej podstawie robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe opisuje niniejsza SWZ, Program Funkcjonalno – Użytkowy – załącznik nr 7 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13304418,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18325524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13304418,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485

7.3.3) Ulica: WYŚCIGOWA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13304418,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.