Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2024 - 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podgórzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 14
1.5.2.) Miejscowość: Podgórzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-562
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podgorzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dfaa07e-cd67-4853-af1a-8e27aca8b2921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół w gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2024 - 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dfaa07e-cd67-4853-af1a-8e27aca8b292
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086498/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.21.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów dojeżdżających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Podgórzyn poprzez zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Podgórzyn w roku szkolnym 2024 – 2025.
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz dzieci do następujących placówek:
1) Szkoła Podstawowa w Podgórzynie ul. Szkolna 1, 58-562 Podgórzyn,
2) Szkoła podstawowa w Sosnówce ul. Szkolna 5, 58-564 Sosnówka,
3) Szkoła Podstawowa w Miłkowie ul. Szkolna 95, 58-535 Miłków,
4) Szkoła Podstawowa w Ścięgnach, 58-535 Miłków, Ścięgny 110a.
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres roku szkolonego od dnia 02.09.2024r. do dnia
30.06.2025r. we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłoszonym przez
Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, również w tym dniu.
Przewidywana liczba uczniów do przewozu wynosi 158 osób, łącznie na wszystkich trasach w dwie strony (dowóz i odwóz). Dopuszcza się zmianę ilości uczniów szacunkowo o ok 50 uczniów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, Zamawiający w toku badania oceny ofert, zidentyfikował błędne zapisy SWZ dotyczące jednego z kryteriów oceny ofert, tj. „odległość bazy eksploatacyjnej od szkół na terenie gminy”, którego zapisy nie zapewniają przeprowadzenia postępowania w sposób proporcjonalny raz zapewniając zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- wynajem autokaru z kierowcą w celu przewozu osób w dniach 21.05 oraz 28.05.2025r.
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2025
- Usługi transportowe w ramach projektów: "Dobry start (...)", "Bystrzaki (...)", Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.