Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390748/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 103323L od km 1+739,00 do km 2+509,00 oraz od km 2+794,00 do km 3+023,00 w miejscowości Babczyzna i Tarkawica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek-Kolonia 32
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-102
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 856 20 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e64b5492-50a0-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 103323L od km 1+739,00 do km 2+509,00 oraz od km 2+794,00 do km 3+023,00 w miejscowości Babczyzna i Tarkawica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e64b5492-50a0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029067/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont drogi gminnej nr 103323L od km 1+739,00 do km 2+509,00 oraz od km 2+794,00 do km 3+023,00 w miejscowości Babczyzna i Tarkawica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 603835,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont drogi gminnej nr 103323L od km 1+739,00 do km 2+509,00 oraz od km 2+794,00 do km 3+023,00 w miejscowości Babczyzna i Tarkawica”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze;
- roboty pomiarowe;
- oznakowanie robót;
- przygotowanie i oczyszczenie podłoża;
- miejscowe frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach do istniejącej warstwy asfaltowej na km 1+739,00; 2+509,00; 2+794,00 oraz na km 3+023,00;
- oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2;
- wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 (AC 16 W) o szerokości 5,0 m i grubości 5,0 cm po zagęszczeniu nie mniej niż 4 cm;
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2;
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11 S) o szerokości 5,0 m i grubości 4 cm po zagęszczeniu;
- wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m po obu stronach jezdni, grubość po zagęszczeniu 8 cm;
- należyte uporządkowanie terenu robót;
- odwiezienie sprzętu;
- demontaż oznakowania robót.
4.3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685682,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778322,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685682,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685682,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-10INNE PRZETARGI OSTRÓWEK
więcej: przetargi OSTRÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.