Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413946/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00424910/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BARTOSZYCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 893000369
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4b2e161-55ed-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1. Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sędławkach, Sędławki 4, 11-200 Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-10-01-918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sędławki
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897626401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zbgkim.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431765426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Galiny 69
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 761 22 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-galiny@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-galiny.edupage.org/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431771622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciechy 66
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 761 58 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-wojciechy@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-wojciechy.edupage.org/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Kinkajmach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431765455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kinkajmy 18A
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 761 68 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-kinkajmy@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkinkajmy.edupage.org/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BARTOSZYCE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4b2e161-55ed-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008821/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa oleju opałowego na rzecz jednostek organizacyjnych gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413946/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 585376,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 Ośrodek Zdrowia w miejscowości Galiny i w miejscowości Łabędnik Olej opałowy litrów 8 000
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.
Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.
Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)
Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 38911,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach Olej opałowy litrów 18 000
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.
Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.
Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)
Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 135056,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach Olej opałowy litrów 26 219
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.
Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.
Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)
Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 192728,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Szkoła Podstawowa w Kinkajmach Olej opałowy litrów 30 626
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.
Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.
Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)
Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Częstotliwość dostaw uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i związanego z tym zużycia oleju przez kotłownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 218680,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE „TRACOM” SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162162,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162162,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE „TRACOM” SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162162,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236209,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236209,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236209,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE „TRACOM” SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236209,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275911,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275911,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275911,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE „TRACOM” SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275911,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach
- Wsparcie specjalistyczne dla osób z problemami natury psychicznej - zajęcia terapeutyczne
- Modernizacja drogi gminnej w Łabędniku
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.