eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerczów"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świerczów"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świerczów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska

1.5.2.) Miejscowość: Świerczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774196170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78d5f6ff-2a3b-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świerczów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d5f6ff-2a3b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075985/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świerczów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIM.271.02.2024.MH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5361155,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4358662,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Ogrodowej: - Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Ogrodowej
- Budowa i przebudowa odwodnienia drogowego (rowy, kanalizacja deszczowa, pobocza chłonne) wraz z niezbędnymi urządzeniami wodnymi.
- Przebudowa(budowa) zjazdów
- Budowa sieci wodociągowej
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
- Budowa oświetlenia drogi wraz z przyłączeniem do sieci
- Likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci
- Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz nasadzenia zgodnie z wymogami uzyskanych decyzji (np. nasadzenia kompensacyjne)
- Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Oznakowanie poziomego i pionowego drogi (Docelowa i Tymczasowa Organizacja Ruchu)
Zakres robót znajduje się na działkach inwestora.
- Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. 40 - Lecia
- Budowa i przebudowa odwodnienia drogowego (korytko odwodnieniowe, rowy, kanalizacja deszczowa, pobocza chłonne) wraz z niezbędnymi urządzeniami wodnymi.
- Przebudowa (budowa) zjazdów
- Budowa oświetlenia drogi wraz z przyłączeniem do sieci
- Likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci
- Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz nasadzenia zgodnie z wymogami uzyskanych decyzji (np. nasadzenia kompensacyjne)
 Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
 Oznakowanie poziomego i pionowego drogi (Docelowa i Tymczasowa Organizacja Ruchu)
Zakres robót znajduje się na działkach inwestora.

Przebudowa ul. 40-lecia:
- Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. 40 - Lecia
- Budowa i przebudowa odwodnienia drogowego (korytko odwodnieniowe, rowy, kanalizacja deszczowa, pobocza chłonne) wraz z niezbędnymi urządzeniami wodnymi.
- Przebudowa (budowa) zjazdów
- Budowa oświetlenia drogi wraz z przyłączeniem do sieci
- Likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci
- Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz nasadzenia zgodnie z wymogami uzyskanych decyzji (np. nasadzenia kompensacyjne)
 Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
 Oznakowanie poziomego i pionowego drogi (Docelowa i Tymczasowa Organizacja Ruchu)
Zakres robót znajduje się na działkach inwestora.

Przebudowa ul. Słonecznej:

W zakres zamierzenia wchodzą następujące elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu:
 Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej ul. Słonecznej
 Budowa i przebudowa odwodnienia drogowego (rowy, kanalizacja deszczowa, pobocza chłonne) wraz z niezbędnymi urządzeniami wodnymi.
 Przebudowa(budowa) zjazdów
 Budowa sieci wodociągowej
 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
 Budowa oświetlenia drogi wraz z przyłączeniem do sieci
 Likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci
 Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz nasadzenia zgodnie z wymogami uzyskanych decyzji (np. nasadzenia kompensacyjne)
 Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
 Oznakowanie poziomego i pionowego drogi (Docelowa i Tymczasowa Organizacja Ruchu)
Zakres robót znajduje się na działkach inwestora.
Przyjęte rozwiązania techniczne muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz wymogami Zamawiającego. Ostateczne rozwiązania wymagają akceptacji Zamawiającego. Zamawiający będzie oceniał rozwiązania pod kątem zgodności z PFU, dokumentacją kontraktową i przepisami techniczno – budowlanymi oraz zapisami prawa lokalnego.
W ramach zadania oraz kwoty ryczałtowej należy przewidzieć uzyskanie odstępstwa od warunków technicznych - jeśli zajdzie taka potrzeba. Należy jednak mieć na uwadze, iż Zamawiający dopuszcza wystąpienie o odstępstwo tylko w wyjątkowych sytuacjach, dla której Wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego.
Szczegółowe informacje do niniejszego zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik nr 7.2 do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 4741796,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Przebudowa ul. Słonecznej w miejscowości Świerczów.
Przebudowywana droga składa się z jednego odcinka oznaczonego na projekcie zagospodarowania terenu odpowiednio A-B o długości 302,18m. Ul. Słoneczna jest drogą wewnętrzną, która zapewnia dojazd do gruntów rolnych oraz do zabudowy zagrodowej oraz
jednorodzinnej zlokalizowanej w jej ciągu.
Zakres przedmiotowego projektu obejmuje:
- przebudowę drogi wewnętrznej;
- wykonanie nowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego;
- przebudowę lub korektę zjazdów zwykłych z wykonaniem nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
Uwzględniając charakter terenu oraz funkcję, jaką pełni projektowana droga zaprojektowano nawierzchnie z betonu asfaltowego o szerokości jezdni 3,5 – 5,0 [m]. Zjazdy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej obramowano krawężnikiem betonowym 15x22 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Na zakończeniu zjazdów zaprojektowano krawężnik 15x30 posadowiony na ławie betonowej z betonu C12/15.
Projektowany do remontu zjazd lokalizuje się na działce nr 261/3, ark. m. 3 w miejscowości Świerczów.
Projektowane parametry zjazdu:
• szerokość użytkowa jezdni: 6,50 [m];
• szerokość poboczy: 0,50 [m];
• długość całkowita: 3,50 [m];
• spadek podłużny 1,43 [%] na długości 3,50 [m] od krawędzi drogi powiatowej w kierunku ul. Słonecznej;
• pochylenie poprzeczne zjazdu – w nawiązaniu do istniejącego spadku na krawędzi drogi
powiatowej przejście w spadek 1,0 [%] /spadek daszkowy/
Projektuje się wykonanie remontu nawierzchni zjazdu z wykorzystaniem nowej betonowej kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm typ holland ułożonej na podsypce z grysu 2/5 mm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej C90/3 (mieszanka kruszywa łamanego
0/31,5 stabilizowanego mechanicznie) gr. 20cm. Pod warstwą podbudowy należy ułożyć warstwę wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 15cm.
Obramowanie nawierzchni zjazdu zaprojektowano z krawężnika betonowego 15/22 posadowionego na ławie betonowej z oporem (beton C12/15). Na zakończeniu zjazdu zaprojektowano krawężnik 13x30 położony na „płask”.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest również budowa odcinka elektroenergetycznej sieci oświetlenia ulicznego dla drogi wewnętrznej ul. Słonecznej w Świerczowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 619359,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4138698,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4327572,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4138698,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4138698,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587100,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719693,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587100,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587100,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.