eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecPrzebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956343

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Dębowiec w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d449db7b-56e3-4b0f-92b0-2f098c0543dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Przebudowa drogi gminnej Nr 113256R Dębowiec k. Piekarni w miejscowości Dębowiec”
Zadanie polegało będzie na przebudowie drogi gminnej Nr 113256R Dębowiec k. Piekarni zlokalizowanej na działkach nr ewid. 2300, 2292 i 2293, położonych w m. Dębowiec.
Przedmiot części nr 1 zamówienia obejmuje w szczególności: przebudowę odcinka drogi o długości 269 m, w tym: budowę lewostronnego chodnika dla pieszych w km 0+000 – 072 (szerokość chodnika łącznie z obramowaniem od strony wewnętrznej betonowym krawężnikiem drogowym 15x30x100 cm oraz betonowym obrzeżem trawnikowym 8x30x100 cm od strony wewnętrznej, wynosić będzie 223 cm, nawierzchnia chodnika wykonana zostanie z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm z poprzecznym spadkiem 2% w kierunku jezdni na podbudowie z kruszyw kamiennych oraz bezpośrednio na podsypce piaskowo cementowej), remont odcinka prawostronnego chodnika w km 0+000 – 0+136, poszerzenie jezdni do szer. 5,5 m, wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na całej długości drogi (nawierzchnia asfaltowa dwuwarstwowa – warstwa profilowa o gr. 3 cm oraz warstwa ścieralna o gr. 4 cm), wyprofilowanie i utwardzenie mieszanką tłuczniową poboczy drogowych z uwzględnieniem powierzchniowego utrwalenia poprzez skropienie asfaltem z podwójnym rozsypaniem grysów.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8a do SWZ. Wszystkie elementy dokumentacji projektowej należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 309491,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Remont drogi gminnej Nr 113258R Majscowa „pod las” w miejscowości Majscowa”
Zadanie polegało będzie na remoncie drogi gminnej Nr 113258R Majscowa „pod las” o długości 1292 m, zlokalizowanej na działkach nr ewid. 837, 909, 954/1 położonych w m. Majscowa.
Przedmiot części nr 2 zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Frezowanie nawierzchni,
2) Ścinanie poboczy mechanicznie,
3) Regulację studni kanalizacyjnych,
4) Oczyszczenie nawierzchni drogowych mechanicznie,
5) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa profilowa) o gr. 4 cm,
7) Wzmocnienie konstrukcji drogi siatką z włókien szklanych o wytrzymałości 50x50 kN,
8) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
9) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) o gr. 3 cm,
10) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) o gr. 4 cm,
11) Uzupełnienie poboczy drogowych mieszanką kruszyw łamanych 0-31,5mm,
12) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni poboczy drogowych emulsją asfaltową z podwójnym rozsypaniem grysów,
13) Wyprofilowanie zjazdów mieszanką z kruszyw łamanych,
14) Oczyszczenie rowu z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1b do SWZ oraz Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8b do SWZ. Wszystkie elementy dokumentacji projektowej należy rozpatrywać wspólnie i ich treść traktować jako wzajemnie się uzupełniające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 814136,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279998,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363366,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279998,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279998,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619894,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776700,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619894,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619894,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.