Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444429/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00464843/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Dalików
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb266d72-69c2-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb266d72-69c2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047719/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi gminnej Złotniki-Kazimierzów-Krzemieniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”.
Planowane działania: wykonanie prac takich jak m.in. zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome. Inwestycja poprawi standard życia mieszkańców miejscowości, w których funkcjonowało zlikwidowane państwowe gospodarstwo rolne poprzez poprawę warunków dojazdu do miejsca zatrudnienia, szkół, ośrodków miejskich. Budowa drogi znacząco wpłynie na usprawnienie systemu ratownictwa poprzez skrócenie czasu dojazdu do miejsc wystąpienia sytuacji zagrażającej życiu, zdrowiu, mieniu lub środowisku. Realizacja zadania będzie miała korzystny wpływ na rozwój działalności gospodarczej i rolniczej.
2.1. Charakterystyka i zakres prac:
1. Przedmiot umowy stanowią roboty związane z budową drogi gminnej długości ok. 5182 m, których zakres obejmuje:
1) konstrukcję drogi:
podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 grub. 12 cm,
podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 8 cm ,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm;
2) zjazdy indywidualne na działki zabudowane o nawierzchni asfaltowej;
3) zjazdy indywidualne na pola o nawierzchni z kruszywa łamanego;
4) pobocza z kruszywa 0/31,5 mm grubości 15 cm;
5) odwodnienie drogi;
6) oznakowanie drogi,
7) usunięcie zadrzewienia oraz pni,
8) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym,
9) wykonanie dwóch włączeń do drogi krajowej nr 72,
10) Wykonanie kanału technologicznego
11) wykonanie nasadzeń drzew miododajnych w ilości 455 szt. (np.: lipa drobnolistna, lipa szerokolistna, klon jawor, klon zwyczajny) oraz 200 szt. pnączy. Sadzonki wieloletnie z prawidłowym ukształtowanym systemem korzeniowym oraz koroną. Posadzone drzewa należy opalikować,
12) wymianę zasuw wodociągowych strefowych: DN 100 – szt. 4, DN 80 – szt. 3,
13) montaż zasuw wodociągowych DN 32 domowych na przyłączach wodociągowych – szt. 7,
14) wykonanie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 72 w miejscowości Złotniki.
15) po rozpoczęciu robót oznakowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego tablicą informacyjną z materiału Dibond w ilości 4 szt. o wymiarach i nadruku zgodnych z regulaminem programów: Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 – Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, które stanowią załączniki do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia minimum dwóch osób bezrobotnych przy realizacji zadania, jeśli złoży takie oświadczenie (zatrudnienie osób bezrobotnych stanowi kryterium oceny ofert).
4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, zakresem robót oraz terenem budowy.
5. Wykonawca na własny koszt wykona, uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż.
6. Materiał uzyskany w ramach korytowania drogi zostanie zagospodarowany w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Dalików.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45247110-4 - Budowa kanałów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7562131,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11617411,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7562131,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114
7.3.3) Ulica: Łódzka
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty teletechniczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7562131,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.