Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394970/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00413282/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca-Giewartów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SŁUPCY Z SIEDZIBĄ W SŁOMCZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311023055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 22
1.5.2.) Miejscowość: Słomczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 277 11 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-581a5cb9-36c3-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca-Giewartów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-581a5cb9-36c3-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019875/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca - Giewartów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.DDM.322.06.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i rozbudowę drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca – Giewartów. Zadanie jest realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. W ramach prac projektowych należy zaprojektować m.in.:
• rozbudowę drogi powiatowej 3050P,
• wymianę starej warstwy ścieralnej jezdni na nową i utrzymanie szerokości 5,50m na odcinku w ścisłej zabudowie wiejskiej w msc. Piotrowice,
• drogę i przejście dla pieszych,
• drogę dla rowerów,
• budowę systemu odwodnienia dróg,
• przebudowę zjazdów,
• budowę przepustów pod zjazdami,
• przebudowę przepustów pod drogą,
• przebudowę kolizji energetycznych,
• przebudowę kolizji sieci gazowych,
• przebudowę kolizji teletechnicznych,
• przebudowę kolizji sieci wodociągowej,
• przebudowę kolizji z oświetleniem drogowym (wlot ronda w Giewartowie od strony Piotrowic).
• Uzyskać wymagane przepisami prawa decyzje, zezwolenia, uzgodnienia, w tym ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę.
3. W ramach robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie wykonać m.in.:
- rozbiórkę istniejącej jezdni bitumicznej wraz z podbudową z bruku oraz budowę nowej konstrukcji nawierzchni DP3050P na odcinku od km 0+000 do 1+500 i od km 2+610 do km 8+013,44 ( z wyłączeniem ist. ronda),
- frezowanie zniszczonej warstwy ścieralnej i wbudowanie nowej od km 1+500 do km 2+610 w obszarze terenu zabudowy msc. Piotrowice,
- rozbiórkę istniejących zjazdów, chodników,
- przebudowę/zabezpieczenie infrastruktury będącej w kolizji z projektowaną inwestycją zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
- wzmocnienie podłoża gruntowego w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych,
- roboty ziemne,
- budowę nawierzchni zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia dróg tj. budowę lokalnie nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi i wylotami do rowu i cieku Meszna,
- budowę przepustów pod zjazdami,
- przebudowę przepustów pod drogą,
- przebudowę oświetlenia na wlocie istn. ronda w Giewartowie od strony Piotrowic,
- organizację ruchu oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym m.in.:
- montaż stalowych barier drogowych i segmentowych szczeblinkowych dla pieszych i rowerzystów,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wynikające z zatwierdzonej SOR,
- zapewnić nadzoru saperskiego oraz archeologicznego,
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przedmiotem zamówienia,
- przeprowadzić uzgodnień z zarządcami dróg publicznych w zakresie przywrócenia dróg użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia budowy oraz zrealizowanie ww. zobowiązania,
- pełnić nadzór autorski,
- przygotować dokumenty do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie taka potrzeba) i zgłoszenia zakończenia robót, oraz uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie ( jeżeli dotyczy),
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- po zakończeniu Robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, w skutek jego działań do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16430742,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33861900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16430742,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Marek Begier spółka komandytowo - akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521629447
7.3.3) Ulica: Polna 1B
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16430742,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.