Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych w 2023 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402
1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych w 2023 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e117180-6bff-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030802/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych w 2023 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Miasto i Gmina Mordy (Zamawiający) sprawuje nad Gminną Spółką Komunalną Mordy
Sp. z o.o. (Wykonawcą) nadzór właścicielski - formalny, ekonomiczno-finansowy
i merytoryczny.
2. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Zamawiającego.
3. Zamawiający posiada 100% udziałów Wykonawcy - u Wykonawcy nie ma udziału kapitału prywatnego.
4. Wykonawca jest w stanie wykonać zamówienie samodzielnie, bez udziału podwykonawców.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odbiór sprzed posesji – indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów;
2) odbiór odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mordach przy ul. Olchowej takich jak: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku remontów i modernizacji lokali i budynków, na które nie są wymagane pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym, w szczególności igły i strzykawki oraz odpadów takich jak: papier, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, szkło, popiół, odpady ulegające biodegradacji oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe (w przypadku dostarczenia ich przez mieszkańców do M-G PSZOK). Termin odbioru odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych – w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przesłanego w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail;
3) transport i przekazanie odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. w Siedlcach, ul. Sokołowska 2, Wola Suchożebrska, 08-125 Suchożebry, wymienionej w uchwale Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 4/19 z dnia 22 stycznia 2019 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2019 r., poz. 1462 oraz poz. 4068) bądź Instalacji wskazanej przez Zamawiającego, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1279 ze zm.);
4) dostarczanie właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zakupionych na własny koszt worków do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych;
5) wyposażenie na czas trwania umowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w pojemniki i kontenery;
6) łączna szacowana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy – 987,10 Mg.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką terenu Miasta i Gminy Mordy, szczegółowy wykaz nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz harmonogram odbioru odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych w 2023 r. stanowią załączniki nr 1-3 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685481,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Mordy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387744410
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Mordy
7.3.5) Kod pocztowy: 08-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA MORDY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA MORDY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685481,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORDY
więcej: przetargi MORDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego.
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.