Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZOŁGISTÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@starostwolebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-lebork.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_lebork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce29ecd0-5a79-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wyb or banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FB.272.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
przez okres 2 lat, tj., od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r., w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, a w szczególności:
- otwarcie i prowadzenie rachunków rozliczeniowych (bieżących i pomocniczych) oraz rachunków VAT, w walucie polskiej lub w walucie wymienialnej dla Powiatu Lęborskiego i podległych mu jednostek organizacyjnych – wykaz jednostek organizacyjnych przedstawiono w tabeli nr 1;
- zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego, spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek Powiatu;
- realizacja poleceń przelewów złożonych w formie elektronicznej lub papierowej;
- prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym;
- przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych;
- wydawanie czeków na wniosek zamawiającego;
- przechowywanie środków pieniężnych na rachunkach rozliczeniowych i rachunkach VAT oraz przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych z tych rachunków;
- automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych występujących na rachunku bieżącym Powiatu Lęborskiego, na rachunek lokaty krótkoterminowej OVERNIGHT w kwocie nie niższej niż 100 000 PLN i jej wielokrotności;
- „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący;
- wydawanie instrumentów płatniczych dla Powiatu Lęborskiego i podległych mu jednostek organizacyjnych;
- przyjmowanie lokat terminowych na podstawie odrębnie zawieranych umów;
- gwarancje udzielenia na wniosek Powiatu Lęborskiego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 3 mln zł;
- gwarancja wypłaty świadczeń pieniężnych w placówkach Banku na podstawie zleceń „ autowypłaty ” wprowadzonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku za pośrednictwem Internet Bankingu, na podstawie odrębnej umowy w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r., z uwzględnieniem limitów określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy w zakresie wynagrodzenia za przedmiotową usługę;
- prowadzenie punktu obsługi kasowej w budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku ( czynny w dni robocze w godzinach 8.00 – 14.30 w pomieszczeniu o powierzchni 13,5 m2, za który Bank będzie zobowiązany do opłacenia czynszu na podstawie odrębnej umowy najmu);
Ze względu na charakter zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia kompleksowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i jego jednostek organizacyjnych przez własną placówkę przez co rozumie się posiadanie na terenie miasta Lęborka oddziału lub filii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185582,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185582,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185582,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zjednoczony Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-010-38-60
7.3.3) Ulica: Morska 21
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185582,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.