eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz"Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego" Zadanie 3: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Głowno oraz miasta i gminy Stryków.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego” Zadanie 3: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Głowno oraz miasta i gminy Stryków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego” Zadanie 3: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Głowno oraz miasta i gminy Stryków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84472bb7-3d35-4f59-93a6-49e51f3027f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037076/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 Ustawy Prawo
zamówień publicznych pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego”. Przedmiot
zamówienia podstawowego został podzielony na trzy części. Ogłoszenie o zamówieniu przekazane do BZP w dniu
28.11.2023 r. o numerze 2023/BZP 00519750/01, zawiera informacje o przewidywanym udzieleniu zamówienia, o którym
mowa w art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy, odrębnie dla każdego zadania, polegającego na wykonaniu
remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego.
Zamówienia podstawowego w ramach zadania nr 3, udzielono w dniu 06.02.2024 r. - umowa nr 5/2024 z ANDRO ANNA FIJAŁKOWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Brzezińska 136A, 95-040 Koluszki.
Uzasadnienie prawne : art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. )

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4528ec59-89e5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406585,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego mieszanką mineralno-asfaltową (lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi bądź mechaniczne frezowanie, masa grysowa) oraz przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów. Remonty obejmują naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnianie pojedynczych pęknięć oraz wypełnianie ubytków masą mineralno – asfaltową.

3. Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych polegają na:
1) frezowaniu lub obcięciu krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, wykuciu zniszczonej nawierzchni bitumicznej,
2) dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
3) skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową;
4) odtworzeniu nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową (zagęszczaniu wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową),
5) uszczelnieniu krawędzi emulsją i grysami,
6) uprzątnięciu i uporządkowaniu terenu robót,
7) przywrócenie stałej organizacji ruchu.

4. Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Uszkodzone nawierzchnie dróg będę kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego.

5. W zleceniu każdorazowo zostanie określony zakres rzeczowy i ilościowy robót związanych z remontem cząstkowym dróg powiatowych oraz termin ich wykonania.

6. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji rozumiany jako każdorazowe przejęcie terenu robót tj. rozpoczęcie częściowej realizacji prac wynosił 1 dzień kalendarzowy od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego.

7. Szacunkowe ilości zamówienia wynoszą:
30,00 Mg mieszanki mineralno – asfaltowej,
30,00 Mg emulsji i grysów.

8. Ostateczny zakres robót objęty zamówieniem uzależniony będzie od umownej ceny jednostkowej brutto za 1 Mg wbudowanej mieszanki. Umowa zostanie zawarta do wysokości kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na ten cel.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych” oraz w projekcie umowy (załączniki do Zaproszenia do negocjacji). Zgodnie z zapisami D-05.03.17 do remontu ubytków lub wybojów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego należy stosować beton asfaltowy granulacji AC8 lub AC11. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania asfaltu modyfikowanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRO ANNA FIJAŁKOWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 728-287-84-08

7.3.3) Ulica: Brzezińska 136A

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

„ANDRO” ANNA FIJAŁKOWSKA ul. Brzezińska 138, 95-040 Koluszki -Doradztwo i konsultacje przy realizacji całości zamówienia, podwykonawstwo przez cały okres realizacji umowy – zgodnie z zapisami w OPZ oraz z użyciem sprzętu zgodnego z warunkami i wymogami OPZ.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy,
2) termin zakończenia realizacji umowy: do 16.12.2024 r. lub z chwilą wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Uzasadnienie wskazania końcowej daty wykonania zamówienia:
Charakter zamówienia czyli bieżące, w miarę potrzeb naprawy uszkodzonych nawierzchni dróg powiatowych, uniemożliwia ograniczenie terminu realizacji umowy do określonego czasookresu. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć zakresu i rozmiaru prac w danym czasookresie. W przypadku pojawienia się w nawierzchni drogi wyrwy/ubytku należy działać niezwłocznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom ruchu drogowego. Należy zapewnić ciągłość obowiązywania umowy aż do rozstrzygnięcia kolejnego postępowania w tym samym przedmiocie zamówienia.


Negocjacje dotyczyły cen jednostkowych.
W wyniku negocjacji ceny jednostkowe wynoszą:
Cena jednostkowa brutto za wbudowanie 1 tony mieszanki mineralno - asfaltowej w wysokości 1078,00 zł,
Cena jednostkowa brutto za wbudowanie 1 tony mieszanki emulsji asfaltowej i grysów w wysokości 946,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.