Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00419539/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa radiotelefonów biurkowych i nasobnych standardu DMR i Tetra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a355260b-f8a6-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa radiotelefonów biurkowych i nasobnych standardu DMR i Tetra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a355260b-f8a6-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa radiotelefonów biurkowych nasobnych standardu DMR i Tetra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Program funduszy UE: Europejska współpraca terytorialna. Identyfikator funduszy UE: Projekt PLSK.01.01IP.010005/23 „Bezpieczeństwo przede wszystkim” w ramach programu INTERREG PLSK 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.42.2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 520326,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności radiowej pracującej w systemie DMR - 10 kompletów.2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane, kompletne, sprawne, wolne od wad fizycznych
i prawnych.
4) Urządzenia i oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji umowy musi być przewidziane do sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
5) Urządzenia i jego elementy składowe dostarczane w ramach zamówienia nie mogą się znajdować, na czas składania ofert, na liście elementów przewidzianych przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub serwisowania.
6) Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu refabrykowanego (Refurbished).
7) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczane urządzenia. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia niestwierdzającego usterek i wad oraz braków.
8) Data produkcji urządzenia nie może być wcześniejsza niż 12 miesięcy od daty przyjęcia do magazynu KWP w Krakowie, liczona od daty podpisania protokołu odbioru.
9) Zamawiający dysponuje osprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym programowanie radiotelefonów DMR (Motorola) – CPS 2.0 wersja 2.138.176.0., DMR (Hytera) – CPS V2.5.22.022, TETRA (Motorola) – CPS Plus wersja 8.0. W przypadku oferowania innych radiotelefonów Wykonawca, wraz z pierwszą dostawą zobowiązany jest do dostarczenia osprzętu i oprogramowania umożliwiającego programowanie dostarczanych radiotelefonów oraz zapewni instruktaż w tym zakresie.
10) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp..
11) Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109, budynek nr 17), od pon.- pt. w godz. 8:00 - 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
4.5.5.) Wartość części: 56911,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności radiowej pracującej w systemie DMR - 120 kompletów.2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane, kompletne, sprawne, wolne od wad fizycznych
i prawnych.
4) Urządzenia i oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji umowy musi być przewidziane do sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
5) Urządzenia i jego elementy składowe dostarczane w ramach zamówienia nie mogą się znajdować, na czas składania ofert, na liście elementów przewidzianych przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub serwisowania.
6) Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu refabrykowanego (Refurbished).
7) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczane urządzenia. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia niestwierdzającego usterek i wad oraz braków.
8) Data produkcji urządzenia nie może być wcześniejsza niż 12 miesięcy od daty przyjęcia do magazynu KWP w Krakowie, liczona od daty podpisania protokołu odbioru.
9) Zamawiający dysponuje osprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym programowanie radiotelefonów DMR (Motorola) – CPS 2.0 wersja 2.138.176.0., DMR (Hytera) – CPS V2.5.22.022, TETRA (Motorola) – CPS Plus wersja 8.0. W przypadku oferowania innych radiotelefonów Wykonawca, wraz z pierwszą dostawą zobowiązany jest do dostarczenia osprzętu i oprogramowania umożliwiającego programowanie dostarczanych radiotelefonów oraz zapewni instruktaż w tym zakresie.
10) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp..
11) Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109, budynek nr 17), od pon.- pt. w godz. 8:00 - 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
4.5.5.) Wartość części: 292683,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności radiowej pracującej w systemie TETRA - 30 kompletów.2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie używane, kompletne, sprawne, wolne od wad fizycznych
i prawnych.
4) Urządzenia i oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji umowy musi być przewidziane do sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
5) Urządzenia i jego elementy składowe dostarczane w ramach zamówienia nie mogą się znajdować, na czas składania ofert, na liście elementów przewidzianych przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub serwisowania.
6) Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu refabrykowanego (Refurbished).
7) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczane urządzenia. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia niestwierdzającego usterek i wad oraz braków.
8) Data produkcji urządzenia nie może być wcześniejsza niż 12 miesięcy od daty przyjęcia do magazynu KWP w Krakowie, liczona od daty podpisania protokołu odbioru.
9) Zamawiający dysponuje osprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym programowanie radiotelefonów DMR (Motorola) – CPS 2.0 wersja 2.138.176.0., DMR (Hytera) – CPS V2.5.22.022, TETRA (Motorola) – CPS Plus wersja 8.0. W przypadku oferowania innych radiotelefonów Wykonawca, wraz z pierwszą dostawą zobowiązany jest do dostarczenia osprzętu i oprogramowania umożliwiającego programowanie dostarczanych radiotelefonów oraz zapewni instruktaż w tym zakresie.
10) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp..
11) Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109, budynek nr 17), od pon.- pt. w godz. 8:00 - 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
4.5.5.) Wartość części: 170732,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28954,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56949,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28954,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Covertech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361194668
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 275T/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28954,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266860,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580806,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266860,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Covertech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361194668
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 275T/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-667
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266860,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168633,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168633,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTcom s.c. Wojciech Kropiewnicki, Tomasz Sulima, Sławomir Hirny, Dariusz Sulima
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321021953
7.3.3) Ulica: ul. H. Cegielskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-202
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168633,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-12INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.