Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup elementów do budowy inteligentnego symulatora przedsiębiorstwa SIP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 25
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ajp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup elementów do budowy inteligentnego symulatora przedsiębiorstwa SIP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c080ab1-7351-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00311888/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa Symulatora Inteligentnego Przedsiębiorstwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"AKADEMIA 2.0”, POWR.03.05.00-00-z041/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-15/23/KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144215,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów do budowy inteligentnego symulatora przedsiębiorstwa SIP:
1) Urządzenia (środki trwałe) Budowa Symulatora Inteligentnego Przedsiębiorstwa -SIP
Urządzenie stacjonarne Eye Tracker – 1 szt.
Urządzenie mobilne Eye Tracker – 1 szt.
Dedykowany laptop do urządzeń Eye Tracker – 1 szt.
Dedykowany monitor do urządzeń Eye Tracker – 1 szt.
2) Urządzenia (wartości niematerialne i prawne) Budowa Symulatora Inteligentnego Przedsiębiorstwa -SIP
Oprogramowanie do obsługi urządzenie Eye Tracker – stacjonarne – 1 szt.
Oprogramowanie do obsługi urządzenie Eye Tracker – mobilne – 1 szt.
Oprogramowanie analityczne danych z systemów Eye Tracker – 1 szt.
3) Budowa Symulatora Inteligentnego Przedsiębiorstwa SIP - usługa szkoleniowa
Szkolenie warsztatowe teoretyczne oraz praktyczne – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ
„Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38291000-1 - Aparatura telemetryczna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183983,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183983,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183983,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGITAL FORCE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242704670
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-186
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183983,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.