Og³oszenie z dnia 2024-09-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00551354/01 - Wynik z dnia 2024-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnêtrznego na terenie Pokazowej Zagrody ¯ubrów w Krajewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Dwuko³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014406
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dwuko³y 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541084
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnêtrznego na terenie Pokazowej Zagrody ¯ubrów w Krajewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4a649feb-ff85-4f3d-915d-0776dc1cdbef
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00498894
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00447481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnêtrznego na terenie Pokazowej Zagrody ¯ubrów w Krajewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9780563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978056
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/978056
2. Informacje o sposobie komunikowania siê zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów
zosta³y opisane w dziale XIII SWZ.
3. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego opisane zosta³y w dziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadle¶nictwo Dwuko³y.
2) w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@comp-net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,, Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnêtrznego na terenie Pokazowej Zagrody ¯ubrów w Krajewie”. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 97/2 i 98, obrêb 0013 Krajewo, jedn. ew.: 141301_1 M³awa, pow. m³awski. W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± roboty ziemne zwi±zane z uk³adaniem kabli, dostawa, monta¿ i instalacja rozdzielnic elektrycznych, s³upów i kamer monitoringu i przeszkolenie przedstawicieli Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi systemu.
2. Szczegó³owy zakres prac objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lony zosta³ w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia – OPZ (w dokumentacji projektowej) – Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca zapewnia do¶wiadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadañ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora.
Wszystkie prace wewn±trz pokazowej zagrody, na terenie wygrodzonym dla zwierz±t, mog± byæ wykonywane tylko w dni robocze w godzinach otwarcia zagrody pod nadzorem Kierownika zagrody lub przedstawiciela Zamawiaj±cego. Nie wolno prowadziæ ¿adnych prac w zagrodzie w przypadku stwierdzenia obecno¶ci ¿ubrów w odleg³o¶ci oko³o 40 metrów.
Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac ziemnych, w szczególno¶ci kopania rowów pod instalacjê ¶wiat³owodow±, w sposób niezak³ócaj±cy naturalnych warunków ¶rodowiskowych, z zachowaniem szczególnej troski o bezpieczeñstwo populacji ¿ubrów.
W celu minimalizacji ryzyka wpadniêcia zwierz±t do otwartych wykopów, Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cego zasypywania do³ów oraz rowów po zakoñczeniu prac na danym odcinku oraz do zagêszczania gruntu, tak aby nie pozostawiaæ wykopów na koniec dnia roboczego, które mog³yby stanowiæ zagro¿enie dla ¿ubrów i innych zwierz±t dziko ¿yj±cych w rejonie prowadzenia robót. Prace ziemne powinny byæ prowadzone w sposób ci±g³y i zorganizowany, tak aby czas, w którym wykopy s± otwarte, by³ jak najkrótszy.
Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody powsta³e na skutek zaniedbañ w zakresie ochrony ¿ubrów i innych zwierz±t, które mog³yby wynikaæ z niew³a¶ciwego zabezpieczenia lub nieodpowiedzialnego prowadzenia prac ziemnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32240000-7 - Kamery telewizyjne
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
34971000-4 - Urz±dzenia bezpo¶redniego monitorowania
35120000-1 - Systemy i urz±dzenia nadzoru i bezpieczeñstwa
45000000-7 - Roboty budowlane
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W ramach kryterium „Cena ofertowa brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cmin x100 pkt
Ilo¶æ punktów = ----------------------- x 60%
Co
gdzie:
Cmin – cena minimalna (najni¿sza) spo¶ród ocenianych ofert,
Co – cena ocenianej oferty.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu oferty.
2) W ramach kryterium „Oferowany okres gwarancji i rêkojmi na wszystkie roboty” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Go
Ilo¶æ punktów = ---------- x100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
Go – okres gwarancji i rêkojmi ocenianej oferty
Gmax – maksymalny okres gwarancji i rêkojmi – 5 lat (pe³ne lata), przewidziany przez Zamawiaj±cego
Kryterium nr 2 bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji i rêkojmi okre¶lonego w pe³nych latach:
• gwarancja minimalna wymagana – 3 lata (warunek konieczny) - Zamawiaj±cy w ramach niniejszego kryterium przyzna „0” punktów;
• za przed³u¿enie gwarancji minimalnej o 1 rok, tj. 4 lata gwarancji – Zamawiaj±cy w ramach niniejszego kryterium przyzna ,,20” punktów:
• za przed³u¿enie gwarancji minimalnej o dwa lata, tj. 5 lat gwarancji – Zamawiaj±cy w ramach niniejszego kryterium przyzna ,,40” punktów;
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji na przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy uzna, ¿e bêdzie to minimalny okres gwarancji 3 lat. Z kolei wpisanie okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 5 lat spowoduje uznanie, ¿e udzielono gwarancji na okres d³u¿szy i taki te¿ zostanie wpisany w umowie, ale punktacja przyznana zostanie jak dla gwarancji na okres 5 lat. Wpisanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 3 lata bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji i rêkojmi na wszystkie roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wymagane jest posiadanie przez Wykonawcê odpowiedniego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 100 000,00 z³.,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• Zdolno¶æ techniczna – w zakresie do¶wiadczenia - o uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty posiadaj±ce do¶wiadczenie polegaj±ce na tym, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie monitoringu wizyjnego o warto¶ci robót minimum 100 000,00 z³otych brutto z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane. Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów mo¿e z³o¿yæ o¶wiadczenie w³asne.
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: warunek w zakresie do¶wiadczenia musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
• Zdolno¶æ zawodowa – w zakresie personelu – warunek zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e do realizacji zamówienia skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce nastêpuj±ce uprawnienia - zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.), dalej jako: „Prawo budowlane” - kierownik robót teletechnicznych tj. osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia – 1 osoba.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2024r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie ze wzorem do³±czonym do SWZ - Za³±cznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zawieraj±cy co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie monitoringu wizyjnego o warto¶ci robót minimum 100 000,00 z³otych brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (Zdolno¶æ zawodowa - w zakresie personelu);
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje co najmniej 1 osob± z:
- uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego (nie mniej ni¿ 100 000,00 z³).
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów wymienionych w pkt 4 ppkt 6), Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 2 500,00 (s³ownie: DWA TYSI¡CE PIÊÆSET Z£OTYCH 00/100);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z pó¼n. zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BNP Paribas nr rachunku 89 1600 1462 1016 7951 3000 0007 z dopiskiem „Wadium – SA.270.13.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin
uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. ustawy PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ up³ywu terminu do sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Skarb Pañstwa PGL LP Nadle¶nictwo Dwuko³y.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w
Rozdziale X pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 5 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978056 w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z monta¿em stacji ³adowania pojazdów elektrycznych, budowê infrastruktury kablowej oraz kana³owej w Oddzia³ach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ¦CIE¯KI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWO¦CI WSCHOWA DO MIEJSCOWO¦CI LGIÑ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIÑ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Le¶niowice
wiêcej: Kamery telewizyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.