Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00513571/01 - Wynik z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 71 33 78 842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.rochecka@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3aca09a-503f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.134.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57716,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.Siedziba RZGW we Wrocławiu, część administracyjna
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.
Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 12147,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.Siedziba RZGW we Wrocławiu, część informatyczna
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.
Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 17570,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.Siedziba Zarządu Zlewni we Wrocławiu
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.3 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.
Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW
Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 27998,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10017,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16847,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10017,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278031278
7.3.3) Ulica: ul. Św. Anny 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-117
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10017,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29095,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38936,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29095,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278031278
7.3.3) Ulica: Św. Anny 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-117
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29095,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnawialne źródła energii na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Pątnowie oraz w budynkach użyteczności publicznej w gminie Pątnów
- DOSTAWA SPRZĘTU i AKCESORIÓW RTV
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Modernizacja oświetlenia na Obiektach Sportowych MOSRiR w Szczecinie.
- Kompleksowa obsługa techniczna Dni Starachowic 2025
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.