Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027729/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM KULTURY I SPORTU W JAWORZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276709799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/7451030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mckis.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mckis.jaworzno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność obiektów kulturalnych i sportowych, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10053399-7c69-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039821/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://mckis.bip.jaworzno.pl/zamowienia/lista/28.dhtml3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 2247). Ze względów technicznych zamawiający zaleca stosowanie formatów .pdf., doc lub .odt. W przypadku zastosowania innego formatu niż wynikające z powyższych przepisów, zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został szczegółowo w Instrukcji korzystania z miniPortalu – dostępnej na stronie ttps://miniportal.uzp.gov.pl/.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym w języku polskim, komunikacja między zamawiającym, a wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 5. Komunikacja między zamawiającym, a
wykonawcami służąca do składania/wycofywania i zmiany oferty odbywa się wyłącznie za pośrednictwem:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal – adres skrzynki: /mckisjaworzno/SkrytkaESP za pomocą dostępnego: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami w zakresie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta i dokumenty składane wraz z ofertą), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail: zp@mckis.jaworzno.pl oraz na adres/adresy e-mail podane przez wykonawców w ofercie – bez konieczności szyfrowania. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia, znakiem postępowania lub innym określeniem identyfikującym przedmiotowe postępowanie. 7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:
a) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
b) warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP, dostępnych pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
8.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu i ePUAP) oraz 70 MB (poczta elektroniczna zamawiającego). 9.Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich
przesłania będzie data wpływu na adres email: zp@mckis.jaworzno.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: Rozporządzenie 2016/679), informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Centrum Kultury i Sportu
w Jaworznie z siedzibą w Jaworznie 43-600 przy ulicy Krakowskiej 8;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mckis.jaworzno.pl lub przesyłając korespondencję na adres Administratora z dopiskiem „IOD”;
3) Pani Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Pzp), w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz na podstawie prawa powszechnie obowiązującego. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom wspierającym bieżącą działalność Administratora, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 28 Rozporządzenia 2016/679;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru Pani/Pana oferty, okres przetwarzania danych osobowych uzależniony będzie od innych obowiązujących przepisów prawa (w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), jak również od okresu wynikającego z przyjętego
u Administratora jednolitego rzeczowego wykazu akt;
6) posiada Pani/Pan:
• prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie
z art. 15 Rozporządzenia 2016/679;
• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2016/679;
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie art. 18 Rozporządzenie 2016/679, jednakże z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia 2016/679;
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującym prawem;
7) jednocześnie, z uwagi na specyfikę zamówienia publicznego oraz obowiązujących przepisów prawa, nie przysługuje Pani/Panu:
prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679. Nadto, Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
8) podanie danych osobowych jest niezbędnym elementem do wzięcia udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wprost wynikającym z zapisów prawa. Odmowa podania danych skutkować będzie odrzuceniem oferty przewidzianym w art. 226 Pzp;
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, jak również w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK.MZP.2311.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140000
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami 13-osobowymi i 18-osobowymi.
Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma 13 osobowymi minibusami, wyposażonymi w klimatyzację, których rok produkcji nie jest starszy niż 2012 rok.
Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma 18 osobowymi minibusami, wyposażonymi w klimatyzację, których rok produkcji nie jest starszy niż 2012 rok. Co najmniej jeden minibus 18 osobowy powinien mieć minimalną odległość między oparciami siedzeń 65 cm.
Zamawiający w zakresie tej części zamówienia przewiduje wynagrodzenie za postój. Minimalny zakres zamówienia łącznie dla 13 osobowego i 18 osobowego postoju minibusa wynosi 100 godzin, maksymalny zakres wynosi 175 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Minimalny zakres zamówienia w zakresie przewozu minibusem 13-osobowym wynosi 2500 km, maksymalny zakres zamówienia w zakresie przewozu minibusem 13-osobowym wynosi 4100 km.Zakres zamówienia podlegający prawu opcji wynosi 1600 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w zależności od zapotrzebowania wynikającego z przyjętego przez organizatora rozgrywek systemu rozgrywek ligowych oraz osiągniętych wyników sportowych przez sekcje Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w pełnym zakresie (1 600 km), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Minimalny zakres zamówienia w zakresie przewozu minibusem 18-osobowym wynosi 3500 km, maksymalny zakres zamówienia w zakresie przewozu minibusem 18-osobowym wynosi 5900 km.
Zakres zamówienia podlegający prawu opcji wynosi 2400 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w zależności od zapotrzebowania wynikającego z przyjętego przez organizatora rozgrywek systemu rozgrywek ligowych oraz osiągniętych wyników sportowych przez sekcje Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w pełnym zakresie (2 400 km), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych autobusami 30-osobowymi i 48-osobowymi. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym 30 osobowym autobusem, wyposażonym w klimatyzację, którego rok produkcji nie jest starszy niż 2008 rok. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym 48 osobowymi autobusem, wyposażonym w klimatyzację, którego rok produkcji nie jest starszy niż 2008 rok.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Minimalny zakres zamówienia w zakresie przewozu autobusem 30-osobowym wynosi 1000 km, maksymalny zakres zamówienia w zakresie przewozu autobusem 30-osobowym wynosi 1400 km. Zakres zamówienia podlegający prawu opcji wynosi 400 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w zależności od zapotrzebowania wynikającego z przyjętego przez organizatora rozgrywek systemu rozgrywek ligowych oraz osiągniętych wyników sportowych przez sekcje Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w pełnym zakresie (400 km), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.Minimalny zakres zamówienia w zakresie przewozu autobusem 48-osobowym wynosi 2500 km, maksymalny zakres zamówienia w zakresie przewozu autobusem 48-osobowym wynosi 3850 km. Zakres zamówienia podlegający prawu opcji wynosi 1350 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w zależności od zapotrzebowania wynikającego z przyjętego przez organizatora rozgrywek systemu rozgrywek ligowych oraz osiągniętych wyników sportowych przez sekcje Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w pełnym zakresie (1350 km), a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w części V SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie objętym zamówieniem lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U.
z 2022 poz. 2201 ze zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.: aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie objętym zamówieniem lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 2201 ze zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku – wraz z ofertą – należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może byćustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
- Świadczenie usługi utrzymania czystości węzłów sanitarnych w obiektach zarządzanych przez MZDIM w Jaworznie w roku 2025
- Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynku i na terenie Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Jaworznie (...).
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.