Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 117304E Dolina Czernicka - Jasień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osjaków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Osjaków
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438423391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osjakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbe89bf4-bc9e-4f8e-8666-88dd726448d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi nr 117304E Dolina Czernicka - Jasień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbe89bf4-bc9e-4f8e-8666-88dd726448d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi Dolina Czernicka - Jasień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi publicznej gminnej nr 117304E Dolina Czernicka – Jasień, zlokalizowanej w całości w pasie działki drogowej oznaczonej w ewidencji gruntów nr 276 w obrębie ewid. 0005 Dolina Czernicka, gm. Osjaków – obszar wiejski, w ramach określonego w budżecie Gminy Osjaków zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa drogi nr 117304E Dolina Czernicka – Jasień”, na podstawie:
1/ Projektu budowlano-wykonawczego;
2/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
3/ projektu zmiany stałej organizacji ruchu (PZSOR);
4/ dokonanego w dniu 28.06.2024 r. w Starostwie Powiatowym w Wieluniu zgłoszenia robót budowlanych;
5/ przedmiaru robót - pełniącego funkcję pomocniczą;
stanowiących łącznie - załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zakres robót budowlanych, obejmuje:
- roboty pomiarowe
- wycinkę drzew, krzewów i usunięcie pni z pasa drogowego, kolidujących z projektowanymi robotami
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne, z zebraniem i odwiezieniem nadmiaru gruntu w miejsce wskazane przez Inwestora lub zutylizowaniem na koszt Wykonawcy robót
- profilowanie i zagęszczanie podłoża
- wykonanie robót związanych z wykonaniem jezdni szer. 4,5-5,5 m z dwóch warstw betonu asfaltowego (ścieralnej 4 cm i wiążącej 3 cm), na podbudowie z kruszywa łamanego oraz warstwie z kruszywa lub stabilizowanego cementem; dopuszczalna stabilizacja gruntu cementem
- wykonanie obustronnych poboczy szer. 0,50 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- oczyszczenie istniejących rowów i przepustów istniejących w pasie drogowym
- wykonanie zjazdów i dojścia do furtki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- odprowadzenie wód opadowych poprzez spadki podłużne i poprzeczne, do projektowanych muld oraz na niżej położone nieutwardzone tereny chłonne pasa drogowego (zieleń absorbująca)
- wykonanie zieleni; na pozostałej powierzchni pasa drogowego (poza jezdnią, zjazdami i dojściem do furtki, rowami, poboczami), zrekultywowanej, pokrytej warstwą humusu i obsianej trawą
- wykonanie oznakowania zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu.
Zestawienie powierzchni:
• jezdnia - 2519,7 m2
• pobocza - 536,5 m2
• zjazdy i dojście do furtki - 78,6 m2
Według stanu istniejącego, przebudowywany odcinek drogi gminnej:
– posiada projektowaną długość 554,56 m
– posiada zmienną szerokość pasa drogowego od ok. 8,4 m do ok. 10,2 m
– przebiega na początkowym odcinku przez teren zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej, lecz w większości w sąsiedztwie pól, łąk i lasów
– posiada jezdnię o nawierzchni tłuczniowej o szerokości około 3,0÷4,5 m, w złym stanie technicznym
– w pasie zaprojektowanych robót jest uzbrojony w sieć wodociągową i podziemne kable teletechniczne. Gdyby jednak podczas prowadzenia robót ziemnych natrafiono na inne przypadkowe kable lub przewody (nie pokazane na planie sytuacyjno-wysokościowym), należy je zabezpieczyć i powiadomić odpowiedniego użytkownika
– jest wyposażony w obustronne pobocza gruntowe
– jest odwadniany do istniejących rowów oraz na niżej położony nieutwardzony teren chłonny w pasie drogowym.
Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. Zamieszczone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub innych dokumentach, wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią), użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e) standardów emisyjnych.
W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa (załącznik nr 1 do SWZ), stanowiąca integralną część SWZ oraz projekt umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy (informacyjny) i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112500-0 - Usuwanie gleby
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998995,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORTRANS RYSZARD OCHOCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273393380
7.3.4) Miejscowość: Wola Wiązowa
7.3.5) Kod pocztowy: 97-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD OCHOCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD OCHOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-11INNE PRZETARGI OSJAKÓW
więcej: przetargi OSJAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.