eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup, dostawa, montaż, uruchomienie zespołu studia A/V dla Centrum Edukacji Przyrodniczej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie zespołu studia A/V dla Centrum Edukacji Przyrodniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie zespołu studia A/V dla Centrum Edukacji Przyrodniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ff2359-4637-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie zespołu studia A/V dla Centrum Edukacji Przyrodniczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383279/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/532/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest projekt wykonawczy, dostawa i instalacja w lokalizacji: Centrum Edukacji Przyrodniczej Tatrzańskiego Parku Narodowego infrastruktury A/V, sprzętu komputerowego i oprogramowania, przebudowy pomieszczenia wraz z montażem klimatyzacji w skład którego wchodzą:
1.1. Zespół Studia Produkcyjno-Emisyjnego;
1.2. Infrastruktura oznaczenia „On Air”
1.3. Instalacje elektryczne i technologiczne wraz z adaptacją pomieszczenia;
1.4. Instalacja Klimatyzacji w pomieszczeniach
1.5. Szkolenie z zakresu obsługi przygotowanego rozwiązania
1.6. Przekazanie pomieszczeń odbędzie się po zatwierdzeniu projektu wykonawczego

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 1 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
2.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy

3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej.

4. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
4.1. Wizualizacje studia przygotowane w komputerowej technologii 3D i przedstawiające układ pomieszczenia z co najmniej 3 kierunków. Warunkiem koniecznym jest dodatkowo przygotowanie osobnej wizualizacji setu nagraniowego siedzącego z perspektyw widoku kamer, wraz z zaznaczeniem na planie 2d zwymiarowanego położenia kamer.
4.2. Wizualizacja nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

5. Zamawiający informuje, że rekomenduje odbyciem wizji lokalnej na ternie Zamawiającego w celu zapoznania się przez Wykonawcę z rzeczywistymi warunkami wykonania dostawy (tj. poznać ewentualne problemy i utrudnienia związane z przyszłą realizacją dostawy). Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Termin i miejsce wizji lokalnej:
5.1. Miejsce wizji lokalnej: Centrum Edukacji Przyrodniczej Tatrzańskiego Parku Narodowego, Tytusa Chałubińskiego 42a, 34-500 Zakopane
5.2. Termin: 12.13.2022 r. o godzinie 10:00
5.3. Wizja lokalna odbędzie się z udziałem przedstawicieli Zamawiającego
5.4. Zgłoszenie wzięcia udziału w należy przesłać przed terminem rozpoczęcia wizji lokalnej na adres email: przetargi@tpn.pl
5.5. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w wizji lokalnej w ww. terminie, Wykonawca może ustalić z Zamawiającym inny termin, przed upływem terminu składania ofert. Wniosek należy przesłać na adres e-mail: przetargi@tpn.pl
5.6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) Ustawy PZP odrzuci ofertę wykonawcy, która zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.

6. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
6.1. Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względów technicznych, organizacyjnych oraz ekonomicznych. Sposób realizacji wszystkich składowych zamówienia i jego charakter wymaga, bowiem realizacji przez jednego wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemożliwe z uwagi na konieczność zachowania spójności w wykonaniu poszczególnych zadań objętych zamówieniem. Koordynacja działań różnych wykonawców, mogłaby uniemożliwić należyte wykonanie zamówienia i spowodować opóźnienia w realizacji umowy. Projekt wystawy związany jest ściśle z powstającą infrastrukturą i całość ma spowodować właściwe funkcjonowanie wystawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

31224400-6 - Kable przyłączeniowe

32323000-3 - Monitory wideo

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - Słuchawki

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444030 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444030 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444030 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LDS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512633030

7.3.3) Ulica: Spokojna 10/B2

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444030 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.