Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054147/01 - Wynik z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przebendowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpswejherowo@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswejherowo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Całodobowa pomoc społeczna z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla seniorów oraz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c3b782a-8456-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063968/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskiego 1, w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8476403.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/847640
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234,1703). Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wg wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej podanych w treści SWZ.
2. Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
3. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
4. Wszystkie oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą muszą być sporządzone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (formie elektronicznej) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne można znaleźć na stronie prowadzonego postępowania : https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także RODO) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest :
Dom Pomocy Społecznej
ul. Przebendowskiego 1, 84-200 Wejherowo.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o oznaczeniu DPS.AG.3310.5.23.AM w drodze przetargu prowadzonego w trybie podstawowym opartym na art. 257 pkt. 1, którego przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2024”
3) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.) – dalej p.z.p., a w szczególności art. 18 oraz podmiotów współpracujących z Zamawiającym, takich jak kancelaria prawna, podatkowa, księgowa. Nadto, dane mogą być przekazane organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą/będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia-gdy przepis prawa na to zezwala, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne- prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 p.z.p. skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa powyżej, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa powyżej, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy kancelaria@adwokatwasko.pl
W celu skorzystania z wskazanych wyżej praw mogą Państwo zgłosić się do Inspektora Ochrony Danych – Magdaleny Waśko lub przesłać wniosek na adres administratora danych listownie lub drogą elektroniczną: kancelaria@adwokatwasko.pl
Tutejszy organ – Administrator danych osobowych - bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od dnia wpłynięcia wniosku – udziela osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z realizacją ww. praw. W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania informuje osobę, której dane dotyczą o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.3310.5.23.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Różne artykuły spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15831600-8 - Miód
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Owoce, warzywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Produkty mleczarskie oraz tłuszczowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15898000-9 - Drożdże
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Mięsa i przetwory mięsne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Pieczywo i przetwory mączne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Ryby i przetwory rybne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15555100-4 - Lody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8: Jaja
4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości +/- 20 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
a) cena
b) termin realizacji dostawy
1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa
brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:
• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.
Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)
Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd
Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu :
a) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Zamawiający wymaga na podstawie art. 114 pkt. 1), aby wykonawca
posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej bądź
zawodowej.
b )Zdolność techniczna lub zawodowa:
• Zamawiający żąda pisemnego oświadczenia od Wykonawcy (dostawcy) ,
że dysponuje odpowiednim środkiem transportu do przewozu produktów
spożywczych w zależności od ich rodzaju. W oświadczeniu powinna się
znaleźć informacja, że transport będzie odbywał się zgodnie z przepisami,
których przestrzeganie zapewni dowóz żywności bez uszkodzeń i zakażeń.
• Dokument potwierdzający rejestrację przez państwowego powiatowego
inspektora sanitarnego, pojazdów wykorzystywanych do przewozu
żywności.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
• Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, minimum na kwotę 30 000,00
zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ), zgodnie z art. 115 ust. 1 ppkt. 3
P.z.p.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane podmiotowe środki dowodowe :
1. Wpis do CEIDG lub Wpis do KRS.
2. Oświadczenia od Wykonawcy (dostawcy) ,
że dysponuje odpowiednim środkiem transportu do przewozu produktów
spożywczych w zależności od ich rodzaju. W oświadczeniu powinna się
znaleźć informacja, że transport będzie odbywał się zgodnie z przepisami,
których przestrzeganie zapewni dowóz żywności bez uszkodzeń i zakażeń.
2. Dokument potwierdzający rejestrację przez państwowego powiatowego
inspektora sanitarnego, pojazdów wykorzystywanych do przewozu
żywności.
3. Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, minimum na kwotę
30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA. Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku podmiotu udostępniającego zasoby, składa on oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz zasady ich udostępnienia wykonawcy w ofercie wg wymagań wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający Informuje, że wprowadzone zostały rozwiązania pozwalające zmienić umowę w trakcie jej realizacji. Szczegółowe rozwiązania poniżej:Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:
1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi:
a. klęskami żywiołowymi,
b. epidemii,
c. warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych -
ponadprzeciętnej średniorocznej lub miesięcznej w stosunku do
średniej z ostatnich 10 lat (raport meteorologiczny za odpowiedni
okres, w którym wystąpiły warunki atmosferyczne skutkujące
opóźnieniem realizacji Umowy lub poszczególnych świadczeń);
2) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego,
takich jak w szczególności:
a. wstrzymaniem dostaw przez Zamawiającego,
2. Zmiany wynikające ze zmiany aktów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia i jego rozliczenia finansowego w tym:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie
powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę
równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
2) w stosunku do zmiany wynagrodzenia, w takim wypadku wymagany jest:
a. dokument potwierdzający zmianę kosztu Wykonawcy wynikającą ze
zmiany przedmiotu lub terminu wykonania Umowy (np. oferty
dostawców, usługodawców, dystrybutorów lub producentów sprzętu,
lub innych podmiotów oferujących świadczenia, których nabycie stanie
się niezbędne wskutek dokonania proponowanej zmiany),
b. dokument potwierdzający konieczność uiszczenia dodatkowych danin
publicznoprawnych, opłat administracyjnych, sądowych itp., które
muszą zostać poniesione przez Wykonawcę w związku ze zmianą
Umowy,
3. Zmiany, które nie mogły przewidzieć strony umowy:
1) artykułu spożywczego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o
takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności
nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie
dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu
zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji
zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca
zobowiązany jest do udokumentowania konieczności dokonania takiej
zmiany. Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej
cenie niż określona w formularzu asortymentowo ilościowo –cenowym
(stanowiącym załącznik nr Załącznik nr ……. OPZ do umowy),
2) cen jednostkowych artykułów spożywczych określonych w formularzu
asortymentowo – cenowym (stanowiącym załącznik nr …… OPZ do
umowy), w przypadku zmiany wielkości opakowania lub jakości produktu
wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności
w stosunku do ceny objętej umową.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie
zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/847640
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.