eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuliszkówAdaptacja budynku Szko³y Podstawowej w Smaszewie na potrzeby utworzenia Filii Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu



Og³oszenie z dnia 2024-09-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja budynku Szko³y Podstawowej w Smaszewie na potrzeby utworzenia Filii Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Powstañców Styczniowych 1863r. 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuliszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuliszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina i Miasto Tuliszków

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681929905

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Plac Powstañców Styczniowych 1863 r. 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Tuliszków

1.11.5.) Kod pocztowy: 62-740

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.11.9.) Numer telefonu: 63 279 31 16

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: tuliszkow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku Szko³y Podstawowej w Smaszewie na potrzeby utworzenia Filii Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f493ff18-54d0-448c-bbf1-6598912ed813

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00499232

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zapytania, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z dnia 21 maja 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 773). Z uwagi na ograniczona liczbê znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³a tre¶æ zawarta jest w roz. IX SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujemy, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstañców Styczniowych 1863 r. 1 , 62-740 Tuliszków, tel.: 63 2791761, e-mail: sekretariat@tuliszkow.pl;
 Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Magdalena Potrzebowska, tel. 632791777, e-mail: rodo@tuliszkow.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu :
 przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o art. 6 ust.1 lit c Rozporz±dzenia.
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzaj±ce.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 75 Pzp ustawy, w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego z uprawnienia dostêpu do danych osobowych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
**. Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 Ustawy Pzp, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
***Wyja¶nienia: W zwi±zku z art. 19 ust. 3 zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.: Adaptacja budynku Szko³y Podstawowej w Smaszewie na potrzeby utworzenia Filii Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu” Zamówienie obejmuje ca³y zakres projektu
z wyj±tkiem wiaty ¶mietnikowej.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres zawieraj±:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Przedmiary robót,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
stanowi±ce za³±czniki nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert podanymi poni¿ej. Za najkorzystniejsza ofertê zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej:
- 1 robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku wraz z infrastruktur± towarzysz±c± tj. robotami bran¿y sanitarnej i elektrycznej
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto - która zosta³a wykonana w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

b) Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje zespo³em osób posiadaj±cych kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenia
i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia sk³adaj±cym siê co najmniej z:

 min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych,

 min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej

 min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,

Osoby te musz± posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równowa¿ne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku
w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony formularz ofertowy (wg wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) Za³±cznik 2A – kosztorysy ofertowe (kosztorysy maj± charakter pomocniczy)
3) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adne na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3a SWZ);
4) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3b SWZ);
5) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adne na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3c SWZ) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. - je¶li dotyczy;
6) O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3d SWZ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.- je¶li dotyczy;
7) O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ);
9) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
10) odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;
11) potwierdzenie wniesienia wymaganego przez Zamawiaj±cego wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 z³ Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y opisane w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

13. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy;
c) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
f) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna;
g) Dokumenty, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 7. ppkt. 1) lit. a) i lit. b) obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
h) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. VIII pkt 1. ppkt 1) i 2) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

14. W przypadku wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ- wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-30 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cym jest Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Tuliszkowie. Biblioteka udzieli³a pe³nomocnictwa na przygotowanie i przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Gminie i Miastu Tuliszków. Gmina i Miasto Tuliszków m.in zapewnia infrastrukturê techniczn± umo¿liwiaj±c± zamawiaj±cemu udzielenie zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.