eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup rębaka do gałęzi - II.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup rębaka do gałęzi - II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 31 62

1.5.8.) Numer faksu: 32 234 06 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup rębaka do gałęzi - II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d46e8c-56a3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002502/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup rębaka do gałęzi - II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415632/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mobilnego rębaka do gałęzi (tarczowego) na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach.
3.2. Wymagane minimalne parametry techniczne rębaka mobilnego :
• tarczowy układ tnący wyposażony w dwa noże tnące,
• napęd silnik spalinowy benzynowy lub diesla o mocy 60 KM czterosuwowy, z własnym rozruchem elektrycznym,
• zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów,
• gardziel rębaka o wymiarach: 350 mm szerokość i 200 mm wysokość,
• system wyrzutu zrębek przez rurę wyrzutową z możliwością ustawienia jej w jakimkolwiek kierunku w promieniu 360o,
• system podawania materiału składający się z układu minimum dwóch rolek wciągających, napędzanych osobnymi silnikami hydraulicznymi,
• system bezpieczeństwa operatora rębaka: wyłącznik bezpieczeństwa,
• waga do 1 800 kg,
• europejska homologacja, która pozwala na rejestrację maszyny, dopuszczenie do ruchu drogowego i poruszanie się z pojazdem o DMC powyżej 3,5 t,
• wyposażony w: hamulec najazdowy, podpory ustawiane ręcznie lub kółko podporowe, oświetlenie drogowe oraz zaczep kulisty.

3.3. Wymagany okres gwarancji na silnik oraz na zespół przeniesienia napędu lub bębny tnące : minimum 12 miesięcy od daty przekazania, potwierdzonego protokołem zdawczo – odbiorczym.

3.4. Serwis naprawczy:
• przyjazd w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia awarii,
• wykonywanie naprawy na miejscu lub serwisie Wykonawcy/Producenta rębaka w terminie 14 dni wraz z dostarczeniem sprawnego sprzętu do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach
• w przypadku prognozowanego terminu naprawy dłuższego niż 14 dni, dostarczenie analogicznego sprzętu w terminie do 7 dni od informacji Wykonawcy o czasie naprawy przekraczającej 14 dni a także jego bezpłatny transport z siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów korzystania z podstawionego zastępczego rębaka, za wyjątkiem takich które wynikają z bieżącej eksploatacji (paliwo).
3.5. Do każdego dostarczonego rębaka Wykonawca dołączy instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną.
3.6. Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania rębaka.
3.7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w siedzibie Zamawiającego przeprowadził szkolenie pracowników w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy rębaka w terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, jednak nie później niż do 30 dni od daty dostawy sprzętu.
3.8. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEKNAMOTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611924742

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 2A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.