Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelowej, cateringowej i wynajmu sal konferencyjnych/ szkoleniowych dla celów realizacji studiów podyplomowych prowadzonych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelowej, cateringowej i wynajmu sal konferencyjnych/ szkoleniowych dla celów realizacji studiów podyplomowych prowadzonych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77ce3657-2268-413d-8f44-9332b082e634
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
13. Postępowanie prowadzone jest w ramach poddziałania 2.3 „Wsparcie dla szkolenia doradców” w ramach działania „Usługi doradcze, usługi z zakresu zarządzania gospodarstwem rolnym i usługi z zakresu zastępstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie tematycznym Rolnictwo.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.2300.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko-gastronomiczna wraz z zapewnieniem sal konferencyjnych/szkoleniowych, dla celów realizacji studiów podyplomowych w ramach poddziałania 2.3 „Wsparcie dla szkolenia doradców” w ramach działania „Usługi doradcze, usługi
z zakresu zarządzania gospodarstwem rolnym i usługi z zakresu zastępstw” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w części nr 4 zamówienia w zakresie tematycznym Rolnictwo (makroregion składający się z województw: łódzkiego, mazowieckiego, kujawsko – pomorskiego i świętokrzyskiego) dla 36 doradców;
Miejsce realizacji zamówienia i liczba uczestników:
1) Miasto Łódź, lub
2) Okolice miasta Łodzi, województwo łódzkie, w bliskiej odległości od autostrady A2, lub
3) Warszawa
36 osób + wykładowcy (wyżywienie + noclegi) (łącznie 40 osób +/- 2 osoby)
Zamówienie będzie realizowane w formie 10 zjazdów piątkowo-sobotnio-niedzielnych (z wyjątkiem zjazdu 5).
Przewidywane terminy zjazdów:
Zjazd Data
semestr I 1 04-06.10.2024
2 18-20.10.2024
3 22-24.11.2024
4 13-15.12.2024
5 17-18.01.2025
semestr II 6 31.01-02.02.2025
7 14-16.03.2025
8 04-06.04.2025
9 25-27.04.2025
10 16-18.05.2025
Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie uczestników studiów podyplomowych w pokojach 1, 2 i ewentualnie 3-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Przewidywana liczba noclegów 40 (+/- 2 osoby)
Cena noclegu obejmuje śniadanie.
Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla kadry dydaktycznej w pokojach 1-osobowych (4 pokoje +/-2)
Zamawiający wymaga aby obiekt posiadał minimum standard ** gwiazdkowy
Wyżywienie:
• piątek (przerwa kawowa, obiad, przerwa kawowa, kolacja)
• sobota (przerwa kawowa, obiad, przerwa kawowa, kolacja) [bez kolacji na zjeździe 5]
• niedziela (przerwa kawowa, obiad, przerwa kawowa) [bez zjazdu 5]
Wyżywienie dla wszystkich uczestników studiów podyplomowych oraz wykładowców
(w zależności od potrzeb – max. 5 wykładowców)
Wyżywienie podczas zajęć:
a) śniadanie w formie tzw. „szwedzkiego stołu”, śniadania z ciepłym posiłkiem oraz kawą i herbatą, w tym mleko do kawy, cytryna, cukier, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- płatki śniadaniowe 3 rodzaje (kukurydziane zwykłe, płatki w czekoladzie,
w miodzie) - 20 g/gramatura na osobę,
- jogurty owocowe i naturalne -150 g/gramatura na osobę,
- miód naturalny i dżemy owocowe – min. 40% owoców w dżemie (truskawkowe, wiśniowe, morelowe, brzoskwiniowe) co najmniej 2 rodzaje (Zamawiający nie dopuszcza podania marmolady) - 50 g/gramatura na osobę,
- chleb min. 2 rodzaje (pieczywo razowe i białe), bułki - 150 g/gramatura na osobę,
- masło (min. 80 % tłuszczu w produkcie) - 20 g/gramatura na osobę,
- owoce w całości (krajowe sezonowe oraz egzotyczne) – 2 rodzaje – 100 g/gramatura na osobę,
- wędliny (min 4 rodzaje) - 80 g/gramatura na osobę:
- wędliny wędzone o zawartości min. 85% mięsa w wędlinie,
- mięso pieczone własnej produkcji (karkówka, schab) – min. 99% mięsa
w produkcie lub pasztet drobiowy lub wieprzowy własnej produkcji podawany porcjowo z chrzanem – 60% zawartości czystego mięsa w 100 g pasztetu.
- sery typu gouda, salami, ementaler – min. 45% tłuszczu w serze lub camembert, brie – min. 55% tłuszczu w serze - 60 g/gramatura na osobę,
- twarogi 2 rodzaje (twaróg słony półtłusty, grani) - 50 g/gramatura na osobę,
- świeże warzywa (np. pomidory, świeży ogórek, papryka krojone rano w dniu serwowania śniadania) - 50 g/gramatura na osobę,
- min. 2 różne dania mięsne na ciepło: kiełbaski typu śląska – min 85% mięsa, kiełbaski białe cienkie – min 85% mięsa, parówki cienkie – min 50 % mięsa 100 g/gramatura na osobę,
- min. jedno danie z jaj na ciepło: jajecznica, naleśniki z twarogiem lub dżemem, omlet z dodatkami (papryka, szczypior, pomidory, cebula, bekon, szynka, ser żółty) -100 g/gramatura na osobę,
- jajko gotowane na twardo podawane w sosie majonezowym - 1 szt./gramatura na osobę,
- dania sezonowe (np. sałatka jarzynowa, ziemniaczana, śledziowa) – 50 g/gramatura na osobę,
- kawa naturalna kawa mielona, parzona w ekspresie przelewowym - 5g na 150 ml wody (100% arabica) - 250 ml/gramatura na osobę,
- kawa rozpuszczalna - bez ograniczeń,
- mleko - bez ograniczeń,
- wrząca woda w warniku - bez ograniczeń
- soki owocowe – 100% soku, min. 2 smaki (np. pomarańcz, jabłko), podawane w dzbanku - 200 ml/gramatura na osobę,
- herbaty czarne, owocowe – min 3 smaki w osobno pakowanych saszetkach do samodzielnego przygotowania - bez ograniczeń,
- cukier - bez ograniczeń.
b) serwis kawowy, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- czas trwania serwisu kawowego: serwis dostępny cały czas trwania zajęć,
- kawa naturalna - mielona, parzona w ekspresie ciśnieniowym - 5g na 150 ml wody – 250 ml/gramatura na osobę,
- kawa rozpuszczalna - bez ograniczeń,
- mleko - bez ograniczeń,
- wrząca woda w warniku - bez ograniczeń,
- herbaty czarne, owocowe – min 3 smaki w osobno pakowanych saszetkach do samodzielnego przygotowania - bez ograniczeń,
- plasterki cytryny – bez ograniczeń,
- cukier/słodzik,
- woda podana w dzbanku z kostkami lodu i plasterkami cytryny - bez ograniczeń,
- soki owocowe butelkowane - 100% soku, min. 2 smaki – 0,250 ml na osobę,
- ciastka kruche – min. 3 rodzaje - 100 g/gramatura na osobę.
c) obiad dwudaniowy z deserem i napojami, w odrębnym pomieszczeniu dostosowanym do liczby uczestników studiów, umożliwiającym podanie obiadu w formie tzw. szwedzkiego stołu, w tym:
- zupy (w ilości co najmniej 300 ml na osobę),
- dania głównego: jedna potrawa mięsna lub rybna (minimum 200 g na osobę) i jeden dodatek skrobiowy (minimum 200 g na osobę) spośród: ziemniaków, ryżu, kaszy lub makaronu oraz sosu do dodatków skrobiowych,
- surówki - w dwóch rodzajach (co najmniej 100 g na osobę),
- kompotu lub wody (w ilości minimum 250 ml na osobę),
- deseru w postaci ciasta (minimum 120 g na osobę).
Osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem, muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie
z żywnością).
Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą dany podmiot (nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, przygotowywania żywności.
Szczegłowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261007,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261007,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Dobieszkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331342672
7.3.3) Ulica: Wspólna 53
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO W DOBIESZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO W DOBIESZKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261007,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-04 do 2025-05-18INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji "Interwencja 13.5 Współpraca Grup Operacyjnych EPI jako narzędzie finansujące projekty ..." w związku z realizacją Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.