eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoDostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 00 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lasek@slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.slawno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc1999e6-82a4-468d-b64d-7c85fcb9c3d0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1999e6-82a4-468d-b64d-7c85fcb9c3d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036044/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt komputerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2A do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 105916,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt multimedialny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2B do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

32351200-0 - Ekrany

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 40936,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pracowania informatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39100000-3 - Meble

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.5.) Wartość części: 62497,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pomoce dydaktyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2D do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 44778,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie dydaktyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2E do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 10107,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Instrumenty muzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2F do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37313300-8 - Gitary

4.5.5.) Wartość części: 4547,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznik nr 2G do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 11832,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
c) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

2. ATA SZCZECIN Sp. z o.o., ul. Janiny Smoleńskiej 11, 71-005 Szczecin, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

3. NTT System S.A. Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05--77 Warszawa – Wesoła, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP.

4. 13p Sp. z o.o., Tarnogajska 11-13, 5-512 Wrocław, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
c) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

2) New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

3) Grupa MAC S.A., ul. Witosa 76, 25-561 Kielce, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

4) Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

5) Aktywnie w Szkole Angelika Grandyberg, ul. Zawady 11D, 98-235 Błaszki, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

2. New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie: art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

3. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy PZP;

4. MOJA SZKOŁA Kornelia Klamann, ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy PZP

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

2. New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

3. Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.