Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SŁAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 00 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lasek@slawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.slawno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc1999e6-82a4-468d-b64d-7c85fcb9c3d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1999e6-82a4-468d-b64d-7c85fcb9c3d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036044/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Wszechstronny rozwój uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Sławnie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2A do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 105916,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt multimedialny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2B do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
32351200-0 - Ekrany
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 40936,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pracowania informatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39100000-3 - Meble
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory
4.5.5.) Wartość części: 62497,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pomoce dydaktyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2D do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 44778,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie dydaktyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2E do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 10107,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Instrumenty muzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2F do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 37313300-8 - Gitary
4.5.5.) Wartość części: 4547,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznik nr 2G do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 11832,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
c) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
2. ATA SZCZECIN Sp. z o.o., ul. Janiny Smoleńskiej 11, 71-005 Szczecin, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
3. NTT System S.A. Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05--77 Warszawa – Wesoła, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP.
4. 13p Sp. z o.o., Tarnogajska 11-13, 5-512 Wrocław, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
c) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
2) New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
3) Grupa MAC S.A., ul. Witosa 76, 25-561 Kielce, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
4) Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
5) Aktywnie w Szkole Angelika Grandyberg, ul. Zawady 11D, 98-235 Błaszki, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.4) Miejscowość: Suchowola 6
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
2. New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie: art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
3. Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy PZP;
4. MOJA SZKOŁA Kornelia Klamann, ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy PZP
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. TRONUS POLSKA Sp.z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
2. New Life Property Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, która została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
3. Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na 2025 r.
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Sławnie".
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa drukarek
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.