eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oszczowaZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-09-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego
w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych we W³oszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299944054

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jêdrzejowska 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413941023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zamawiaj±cy publiczny

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarzadzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania dróg zgodnie z ustaw± o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego
w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f86315f-0c84-4868-8ac3-4d9565f090f2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00499494

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00063973/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) Platformy zakupowej który dostêpny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa,
2) Zamawiaj±cy dopuszcza awaryjnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, dostêpnej pod adresem: zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl
2. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o jakim mowa w Rozdziale 15 ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy
od wykonawcy.
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
8. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert.
9. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w ust. 9, przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert.
W przypadku, gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust. 9, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
10. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert, o których mowa w ust. 10, nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
11. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO", informujê, ¿e:
· administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych we W³oszczowie, ul. Jêdrzejowska 81, 29-100 W³oszczowa;
· inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Dróg Powiatowych we W³oszczowie jest Pan Sylwester Cie¶la, kontakt: iod@czi24.pl, telefon (41) 300-55-99*;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZDP.DZ.2610.14.2024.HS pn: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.), zwanym dalej „ustawa Pzp";
· obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): · nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.DZ.2610.14.2024.HS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ Nr 1 – ¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych p³ugopiaskark±
Wymagania sprzêtowe:
 no¶nik do piaskarki i p³uga, sprawny technicznie, z napêdem na minimum dwie osie - 1 szt.,
 piaskarka o pojemno¶ci zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 p³ug ¶redni jednostronny - 1 szt.
P³ug od¶nie¿ny powinien byæ w nale¿ytym stanie technicznym, mieæ równomierny docisk na ca³ej d³ugo¶ci oraz gumê dociskow± w dobrym stanie technicznym.
Ca³o¶æ sprzêtu zabezpiecza Wykonawca.
¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg bêdzie siê odbywa³o dwoma rodzajami akcji:
P³ugopiaskarka
a). akcja czynna – polegaj±ca na usuwaniu ¶niegu oraz zwalczaniu ¶lisko¶ci materia³ami uszorstniaj±cymi
na drogach powiatowych.
Przyjmuje siê naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakoñczenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu p³ugopiaskarki do siedziby ZDP i zg³oszeniu dy¿urnemu
o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegaj±ca na dy¿urze operatora sprzêtu w stanie gotowo¶ci do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zg³oszenia siê operatora na wezwanie dy¿urnego i podstawienie w ZDP sprzêtu (p³ugopiaskarki) do chwili rozpoczêcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej (zakoñczenia akcji czynnej) do chwili odwo³ania akcji biernej.

1. ¦wiadczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o na zlecenie i wed³ug dyspozycji Zamawiaj±cego (dy¿urnego zimowego utrzymania dróg).
2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiaj±cego podstawi sprzêt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
3. Podstawiony sprzêt musi byæ gotowy do natychmiastowego podjêcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty zwi±zane z powy¿szym ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca podstawiaj±cy sprzêt musi byæ przygotowany do pracy w sposób ci±g³y a¿ do odwo³ania.
5. Wykonawca zapewnia ca³odobow± obs³ugê sprzêtu przez odpowiednia ilo¶æ zmian operatorów
i kierowców posiadaj±cych ³±czno¶æ telefoniczn±.
6. Je¿eli w trakcie kontroli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e Wykonawca wykonuje us³ugi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiaj±cego mo¿e wed³ug w³asnego wyboru:
a). nie potwierdziæ wykonania us³ugi od pocz±tku dyspozycji i zleciæ jej ponowne wykonanie.
b). zrezygnuje natychmiast z us³ug danego Wykonawcy.
c). bêdzie nalicza³ kary tak jak za zw³okê w podstawieniu sprzêtu.
7. W przypadku wyst±pienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiaj±cy ma prawo zawiesiæ akcjê zimowego utrzymania dróg – z mo¿liwo¶ci± jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
8. Pojazdy samochodowe u¿ywane do ¶wiadczenia us³ug przy od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci zimowej musz± byæ wyposa¿one w sygna³ ¶wietlny b³yskowy barwy ¿ó³tej. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia na w³asny koszt pojazdu w lampê b³yskow± sygnalizacyjn±.
9. Wykonawca zobowi±zany jest podczas wykonywania us³ug do przestrzegania zasad BHP zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami. Za stan sprzêtu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca us³ugi.
10. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w sposób niezagra¿aj±cy bezpiecznemu u¿ytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrz±dzone osobom trzecim podczas wykonywania zadañ zwi±zanych
z utrzymaniem zimowym w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
11. Rozliczenie us³ug:
a). rozliczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o wed³ug cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). warto¶æ godziny w akcji biernej – Zamawiaj±cy ustala w wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cej minimalnej stawki godzinowej.
c). nale¿no¶æ (wynagrodzenie) jest sum± iloczynów cen jednostkowych i wykonanych us³ug (potwierdzonych przez zamawiaj±cego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.

12. Rozliczenie us³ugi za prowadzenie akcji czynnej nast±pi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie od¶nie¿one odcinki dróg.

Zak³adana ilo¶æ pracy:
a). p³ugopiaskarka
- akcja czynna – 4.500 km
- akcja bierna – 75 godz.

Powy¿sze wielko¶ci stanowi± podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista
ilo¶æ kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia sprzetu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ Nr 2 – ¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych p³ugopiaskark±
i ³adowark±
Wymagania sprzêtowe:
 no¶niki do piaskarek i p³ugów, sprawne technicznie, z napêdem na minimum dwie osie - 2 szt.,
 piaskarka o pojemno¶ci zasobnika min 4 m3 - 2 szt.,
 p³ug ¶redni jednostronny - 2 szt.
 ³adowarka (samojezdna o pojemno¶ci ³y¿ki za³adunku powy¿ej 0,2 m3 ) wraz z obs³ug± - 1 szt.

P³ugi od¶nie¿ne powinny byæ w nale¿ytym stanie technicznym, mieæ równomierny docisk na ca³ej d³ugo¶ci oraz gumê dociskow± w dobrym stanie technicznym.
Ca³o¶æ sprzêtu zabezpiecza Wykonawca.
¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg bêdzie siê odbywa³o dwoma rodzajami akcji:
P³ugopiaskarka
a). akcja czynna – polegaj±ca na usuwaniu ¶niegu oraz zwalczaniu ¶lisko¶ci materia³ami uszorstniaj±cymi
na drogach powiatowych.
Przyjmuje siê naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakoñczenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu p³ugopiaskarki do siedziby ZDP i zg³oszeniu dy¿urnemu
o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegaj±ca na dy¿urze operatora sprzêtu w stanie gotowo¶ci do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zg³oszenia siê operatora na wezwanie dy¿urnego i podstawienie w ZDP sprzêtu ( p³ugopiaskarki) do chwili rozpoczêcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakoñczenia akcji czynnej) do chwili odwo³ania akcji biernej.
1. ¦wiadczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o na zlecenie i wed³ug dyspozycji Zamawiaj±cego (dy¿urnego zimowego utrzymania dróg).
2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiaj±cego podstawi sprzêt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
3. Podstawiony sprzêt musi byæ gotowy do natychmiastowego podjêcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty zwi±zane z powy¿szym ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca podstawiaj±cy sprzêt musi byæ przygotowany do pracy w sposób ci±g³y a¿ do odwo³ania.
5. Wykonawca zapewnia ca³odobow± obs³ugê sprzêtu przez odpowiednia ilo¶æ zmian operatorów i kierowców posiadaj±cych ³±czno¶æ telefoniczn±.
6. Je¿eli w trakcie kontroli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e Wykonawca wykonuje us³ugi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiaj±cego mo¿e wed³ug w³asnego wyboru:
a). nie potwierdziæ wykonania us³ugi od pocz±tku dyspozycji i zleciæ jej ponowne wykonanie.
b). zrezygnuje natychmiast z us³ug danego Wykonawcy.
c). bêdzie nalicza³ kary tak jak za zw³okê w podstawieniu sprzêtu.
7. W przypadku wyst±pienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiaj±cy ma prawo zawiesiæ akcjê zimowego utrzymania dróg – z mo¿liwo¶ci± jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
8. Pojazdy samochodowe u¿ywane do ¶wiadczenia us³ug przy od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci zimowej musz± byæ wyposa¿one w sygna³ ¶wietlny b³yskowy barwy ¿ó³tej. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia na w³asny koszt pojazdu w lampê b³yskow± sygnalizacyjn±.
9. Wykonawca zobowi±zany jest podczas wykonywania us³ug do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Za stan sprzêtu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca us³ugi.
10. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w sposób niezagra¿aj±cy bezpiecznemu u¿ytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrz±dzone osobom trzecim podczas wykonywania zadañ zwi±zanych
z utrzymaniem zimowym w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
£adowarka
a). akcja czynna
- polegaj±ca na za³adunku materia³ów (mieszanki piasku z sol±) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wyst±pienia takiej konieczno¶ci mo¿e byæ wykorzystana przy za³adunku ¶niegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na ¶rodki transportu, a tak¿e przy od¶nie¿aniu dróg.
Przyjmuje siê naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakoñczenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.
b). akcja bierna – polegaj±ca na dy¿urze operatora sprzêtu w stanie gotowo¶ci do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
11. Rozliczenie us³ug:
a). rozliczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o wed³ug cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). warto¶æ godziny w akcji biernej Zamawiaj±cy ustala w wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cej minimalnej stawki godzinowej.
c). nale¿no¶æ (wynagrodzenie) jest sum± iloczynów cen jednostkowych i wykonanych us³ug (potwierdzonych przez zamawiaj±cego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.

Rozliczenie us³ugi za prowadzenie akcji czynnej nast±pi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie od¶nie¿one odcinki dróg.
Zak³adana ilo¶æ pracy:
a). p³ugopiaskarka
- akcja czynna – 9.000 km
- akcja bierna - 150 godz.
b). ³adowarka
- akcja czynna – 300 za³adunków
- akcja czynna – 150 godz.
- akcja bierna – 100 godz.

Powy¿sze wielko¶ci stanowi± podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista
ilo¶æ kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane .Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one
oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia
postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia sprzêtu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ Nr 3 – ¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych p³ugopiaskark± oraz zapewnienie placu sk³adowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do sk³adowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z za³adunkiem na piaskarki
Wymagania sprzêtowe:
 no¶niki do piaskarek i p³ugi, sprawne technicznie, z napêdem na minimum dwie osie - 3 szt.,
 piaskarka o pojemno¶ci zasobnika min 4 m3 - 3 szt.,
 p³ug ¶redni jednostronny - 3 szt.
- ³adowarka (samojezdna o pojemno¶ci ³y¿ki za³adunku powy¿ej 0,2 m3 ) wraz z obs³ug± – 1 szt.
- plac sk³adowy do sk³adowania mieszanki piaskowo-solnej
P³ugi od¶nie¿ne powinny byæ w nale¿ytym stanie technicznym, mieæ równomierny docisk na ca³ej d³ugo¶ci oraz gumê dociskow± w dobrym stanie technicznym.
Ca³o¶æ sprzêtu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponowaæ miejscem do sk³adowania materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci tj. mieszanki piaskowo-solnej.
¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg bêdzie siê odbywa³o dwoma rodzajami akcji:
P³ugopiaskarka
a). akcja czynna – polegaj±ca na usuwaniu ¶niegu oraz zwalczaniu ¶lisko¶ci materia³ami uszorstniaj±cymi
na drogach powiatowych.
Przyjmuje siê naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakoñczenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu p³ugopiaskarki do siedziby ZDP i zg³oszeniu dy¿urnemu
o wykonaniu zadania.
b). akcja bierna – polegaj±ca na dy¿urze operatora sprzêtu w stanie gotowo¶ci do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Czas akcji biernej liczony jest od chwili zg³oszenia siê operatora na wezwanie dy¿urnego i podstawienie w ZDP sprzêtu ( p³ugopiaskarki) do chwili rozpoczêcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakoñczenia akcji czynnej) do chwili odwo³ania akcji biernej.
1. ¦wiadczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o na zlecenie i wed³ug dyspozycji Zamawiaj±cego (dy¿urnego
zimowego utrzymania dróg).
2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiaj±cego podstawi sprzêt w czasie zadeklarowanym w ofercie.
3. Podstawiony sprzêt musi byæ gotowy do natychmiastowego podjêcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty zwi±zane z powy¿szym ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca podstawiaj±cy sprzêt musi byæ przygotowany do pracy w sposób ci±g³y a¿ do odwo³ania.
5. Wykonawca zapewnia ca³odobow± obs³ugê sprzêtu przez odpowiednia ilo¶æ zmian operatorów i kierowców posiadaj±cych ³±czno¶æ telefoniczn±.
6. Je¿eli w trakcie kontroli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e Wykonawca wykonuje us³ugi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiaj±cego mo¿e wed³ug w³asnego wyboru:
a. nie potwierdziæ wykonania us³ugi od pocz±tku dyspozycji i zleciæ jej ponowne wykonanie.
b. zrezygnuje natychmiast z us³ug danego Wykonawcy.
c. bêdzie nalicza³ kary tak jak za zw³okê w podstawieniu sprzêtu.
7. W przypadku wyst±pienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiaj±cy ma prawo zawiesiæ akcjê zimowego utrzymania dróg – z mo¿liwo¶ci± jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
8. Pojazdy samochodowe u¿ywane do ¶wiadczenia us³ug przy od¶nie¿aniu i zwalczaniu ¶lisko¶ci zimowej musz± byæ wyposa¿one w sygna³ ¶wietlny b³yskowy barwy ¿ó³tej. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia na w³asny koszt pojazdu w lampê b³yskow± sygnalizacyjn±.
9. Wykonawca zobowi±zany jest podczas wykonywania us³ug do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Za stan sprzêtu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca us³ugi.
10. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi w sposób niezagra¿aj±cy bezpiecznemu u¿ytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrz±dzone osobom trzecim podczas wykonywania zadañ zwi±zanych z utrzymaniem zimowym w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.

£adowarka
a). akcja czynna
- polegaj±ca na za³adunku materia³ów (mieszanki piasku z sol±) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wyst±pienia takiej konieczno¶ci mo¿e byæ wykorzystana przy za³adunku ¶niegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na ¶rodki transportu, a tak¿e przy od¶nie¿aniu dróg.
Przyjmuje siê naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakoñczenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.
b). akcja bierna – polegaj±ca na dy¿urze operatora sprzêtu w stanie gotowo¶ci do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
11. Rozliczenie us³ug
a). rozliczenie us³ug bêdzie siê odbywa³o wed³ug cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.
b). warto¶æ godziny w akcji biernej Zamawiaj±cy ustala w wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cej minimalnej stawki godzinowej.
c). nale¿no¶æ (wynagrodzenie) jest sum± iloczynów cen jednostkowych i wykonanych us³ug (potwierdzonych przez zamawiaj±cego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.

Rozliczenie us³ugi za prowadzenie akcji czynnej nast±pi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie od¶nie¿one odcinki dróg.

Zak³adana ilo¶æ pracy:
a). p³ugopiaskarka
- akcja czynna – 12.000 km
- akcja bierna - 150 godz.
b). ³adowarka
- akcja czynna – 300 za³adunków,
- akcja bierna – 100 godz.
c). 5 miesiêcy sk³adowania

Powy¿sze wielko¶ci stanowi± podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista
ilo¶æ kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane .Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one
oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia
postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia sprzêtu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 4: Od¶nie¿anie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego równiark±
Wymagania sprzêtowe:
− równiarka o mocy min. 250KM z p³ugiem czo³owym dwustronnym

¦wiadczenie us³ugi odbywaæ siê bêdzie na terenie ca³ego powiatu W³oszczowskiego i nast±pi na wezwanie Zamawiaj±cego wg. potrzeb tj. warunków panuj±cych na drogach.

Zak³adana ilo¶æ pracy:
− od¶nie¿anie: 70 godz.,

Powy¿sza wielko¶æ stanowi podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista ilo¶æ motogodzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza, a tak¿e us³uga mo¿e nie byæ zrealizowana wcale, co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane .Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one
oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia
postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia sprzêtu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 5: Od¶nie¿anie dróg powiatowych na terenie Powiatu W³oszczowskiego ³adowark± typu FADROMA
Wymagania sprzêtowe:
− ³adowarka ciê¿ka typu „FADROMA” o pojemno¶ci ³y¿ki min. 2,5 m3.

¦wiadczenie us³ugi odbywaæ siê bêdzie na terenie ca³ego powiatu W³oszczowskiego i nast±pi na wezwanie Zamawiaj±cego wg. potrzeb tj. warunków panuj±cych na drogach.

Zak³adana ilo¶æ pracy:
− od¶nie¿anie: 70 godz.,
Powy¿sza wielko¶æ stanowi podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista ilo¶æ motogodzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza, a tak¿e us³uga mo¿e nie byæ zrealizowana wcale, co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane .Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one
oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia
postêpowania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia sprzêtu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 6: Od¶nie¿anie dróg powiatowych ci±gnikiem rolniczym z p³ugiem lemieszowym
Wymagania sprzêtowe:
− ci±gnik rolniczy o mocy min. 120 KM z p³ugiem lemieszowym

¦wiadczenie us³ugi odbywaæ siê bêdzie na terenie ca³ego powiatu W³oszczowskiego i nast±pi na wezwanie Zamawiaj±cego wg. potrzeb tj. warunków panuj±cych na drogach.
Zak³adana ilo¶æ pracy:
− od¶nie¿anie: 50 godz.,

Powy¿sza wielko¶æ stanowi podstawê do kalkulacji cen oferty, z zastrze¿eniem, ¿e rzeczywista ilo¶æ motogodzin zadysponowana przez Zamawiaj±cego do wykonania, mo¿e byæ zarówno wiêksza jak i mniejsza, a tak¿e us³uga mo¿e nie byæ zrealizowana wcale, co uwarunkowane bêdzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

Minimalna ilo¶æ us³ug objêta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one
oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert
lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia
postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: vczas podstawienia sprzêtu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu,
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada odpowiedni sprzêt wymagany do zimowego utrzymania dróg w ilo¶ci zgodnej z warunkami okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ tyle jednostek sprzêtowych ile wymaga zamawiaj±cy w danej czê¶ci.
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacz, ¿e w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia)np. konsorcja, spó³ki cywilne), w/w warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy.
2) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje siê dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg± z³o¿one przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotycz±cy terminu wystawienia dokumentu stosuje siê odpowiednio.
(Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6)
wykaz sprzêtu niezbêdnego do zimowego utrzymania dróg w ilo¶ci zgodnej z warunkami okre¶lonymi w niniejszej SWZ, wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr ..
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane /us³ugi/ do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie (za³ nr …), z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi/ wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca sk³ada Zamawiaj±cemu odpis albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia wskazanych dokumentów je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane /us³ugi/ do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie (za³ nr …), z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi/ wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 455 ustawy PZP. W szczególno¶ci:

1) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych zmuszaj±cych do prowadzenia akcji zimowego utrzymani dróg ponad termin okre¶lony w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, przy zastrze¿eniu, i¿ termin realizacji zamówienia ulegnie przed³u¿eniu nie wiêcej ni¿ o czas trwania przyczyny powoduj±cej konieczno¶æ jego zmiany.

2) dopuszczalna jest zmiana planowanej ilo¶ci ¶wiadczenia us³ugi bêd±cej przedmiotem niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, których w momencie wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ, w wyniku których Zamawiaj±cy zmuszony bêdzie zwiêkszyæ ilo¶æ planowanych kilometrów / godzin / za³adunków / motogodzin wykonywania us³ugi;

3) dopuszczalna jest zmiana szacunkowej warto¶ci umowy, o ile zaistnia³y okoliczno¶ci opisane w § 12 ust. 2 pkt. 2) niniejszej umowy.

4) dopuszczalna jest zmiana stawki podatku od towarów i us³ug - strony ustalaj± protokolarnie warto¶æ prac wykonanych wg stanu na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bêdzie mia³a zastosowanie do us³ug wykonanych po dniu zmiany stawki podatku VAT;

5) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana adresu siedziby);

6) dopuszczalna jest zmiana Wykonawcy – w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± istotnych zmian umowy;

7) dopuszczalna jest zmiana danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur, oraz ich
ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.