Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420438/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/2/TP/2023] Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki o dmc 3,5 Mg dla Centrum Zagospodarowania Odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8246101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/2/TP/2023] Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki o dmc 3,5 Mg dla Centrum Zagospodarowania Odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999804e0-5ea7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/2/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 Mg, konstrukcyjnie przystosowanego do ruchu prawostronnego, z kierownicą po lewej stronie, dwuosiowego, z napędem na oś tylną za pomocą silnika spalinowego o mocy maksymalnej nie mniejszej niż 110 kW, zasilanego olejem napędowym, z kabiną 3-osobową oraz z zabudową skrzyni samowyładowczej.
Samochód ma być również przystosowany do łączenia z przyczepą kategorii O2 za pomocą zaczepu kulowego.
Pojazd skompletowany na bazie fabrycznie nowego podwozia samochodu ciężarowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 r. i spełniającego normę emisji spalin Euro VI w wersji umożliwiającej zarejestrowanie dostarczonego pojazdu.
Zabudowa samochodu fabrycznie nowa, nieużywana, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2023 r.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany wyłącznie z nowych części, w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej i spełniać warunki techniczne określone w przepisach obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
Nie dopuszcza się pojazdu wykorzystywanego wcześniej do celów demonstracyjnych.
Zakres rzeczowy i finansowy zamówienia obejmuje:
a) dostawę samochodu do siedziby „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opolu oraz wykonanie próby eksploatacyjnej,
b) przeszkolenie 2 kierowców w zakresie użytkowania pojazdu,
c) przekazanie gwarancji na kompletny pojazd na okres zgodny z ofertą, nie krótszy niż 24 miesiące,
d) wykonywanie pozostałych zobowiązań z tytułu zawartej umowy sprzedaży.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp wezwał wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, że w/w oferta była jedyną złożoną w niniejszym postępowaniu Zamawiający, w wyniku nie złożenia przez wykonawcę wyjaśnień, odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245998,77 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
SHN PRESS SP. ZO.O., ul. Jemiołowa 8, 55-200 Stanowice. Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp.
Art. 226 ust. 1 pkt 2c stanowi:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;”
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, który został wezwany w dniu 30.10.2023 r. o złożenie wyjaśnień treści złożonej oferty nie złożył wyjaśnień w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający zawiadomił o UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA o udzielenie zamówienia publicznego:
na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, tj.: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 2 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp wezwał wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, że w/w oferta była jedyną złożoną w niniejszym postępowaniu Zamawiający, w wyniku nie złożenia przez wykonawcę wyjaśnień, odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 18t z urządzeniem bramowym oraz żurawiem HDS
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.