eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa systemu i serwerów informacyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami umożliwiającymi instalację oraz uruchomienie dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa systemu i serwerów informacyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami umożliwiającymi instalację oraz uruchomienie dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.8.) Numer faksu: 47 701 2002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.piasta-grzegorczyk@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa systemu i serwerów informacyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami umożliwiającymi instalację oraz uruchomienie dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874d1027-7e40-41d0-a6bf-54a03406b6b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa systemu i serwerów informacyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami umożliwiającymi instalację oraz uruchomienie dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl//pn/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl//pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomdo konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla
Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
ewa.piasta-grzegorczyk@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: ..... Z uwagi na ograniczoną ilość znaków
pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go
Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje
inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający wykonawcy
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca
dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane
podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu
danych osobowych, w tym profilowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 38/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa systemu i serwerów informacyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami umożliwiającymi instalację oraz uruchomienie dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

48823000-3 - Serwery plików

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

32413100-2 - Rutery sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32427000-2 - System sieciowy

32570000-9 - Urządzenia łączności

32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych

31213300-5 - Szafy kablowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a. Cena brutto oferty „C” - 60 %
b. Okres udzielonej gwarancji „G” -30 %
c. Termin dostawy „D” - 10 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj:

a) co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacji z uprawnieniami na stanowisku Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1kV;
b) co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacji
z uprawnieniami na stanowisku Dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1kV;
c) co najmniej dwoma osobami posiadającymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie obsługi, konserwacji, instalacji i konfiguracji systemów zasilania gwarantowanego z określonego typu UPS-a zasilającego systemy teleinformatyczne, potwierdzone odpowiednimi świadectwami/certyfikatami/ zaświadczeniami wystawionymi przez producenta UPS-a lub autoryzowany serwis producenta, potwierdzające odbycie w/w szkoleń przez 2 osoby zespołu
Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych powyżej uprawnień (tj. uprawnień
na stanowisku eksploatacji, uprawnień na stanowisku dozoru, przeszkolenia w zakresie obsługi, konserwacji, instalacji i konfiguracji systemów zasilania gwarantowanego
z określonego typu UPS-a zasilającego systemy teleinformatyczne) pod warunkiem spełnienia przez osoby łączące te uprawnienia wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych uprawnień. Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do wykonania konserwacji, przeglądów i pomiarów urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych co najmniej dwie osoby posiadające łącznie wszystkie wskazane powyżej uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp -
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć
 w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia lub
 w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym
mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne.
Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie/oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

a) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ - dla serwera nr 1; serwera nr 2; serwera nr 3; macierzy; systemu ochrony sieci typu Next-Generation Firewall; zarządzalnych przełączników sieciowych 48 portowych warstwy 2/3; zarządzanego przełącznika sieciowego 24 portowego warstwy 2/3; zasilacza UPS o mocy 3,0 kVA oraz szafy Rack 19ˮ.
2) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 1 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 44100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
3) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 2 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 60100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
4) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 3 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 24100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
5) Certyfikat, że serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001/ ISO-14001 lub równoważną.
Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej:
- określa politykę jakości organizacji;
- określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd;
- określa cele w zakresie jakości wyrobów;
- reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa;
- definiuje uprawnienia pracowników;
- definiuje politykę środowiskowa organizacji;
- określa jej cele, zadania i programy środowiskowe;
- definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia;
- opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie;
- wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
6) Serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz musi posiadać deklaracje CE lub
równoważną. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z:
- R & TTE 1999/5/EC1,
- rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1275/2008,
- przepisami dyrektywy ErP 2009/125/WE
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
7) Potwierdzenie spełnienia przez serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz
kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej
o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
8) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP

Ze względu ma ograniczoną liczbę znaków na platformie pełny wykaz przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w SWZ umieszczonej na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl//pn/kwp_radom

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ - dla serwera nr 1; serwera nr 2; serwera nr 3; macierzy; systemu ochrony sieci typu Next-Generation Firewall; zarządzalnych przełączników sieciowych 48 portowych warstwy 2/3; zarządzanego przełącznika sieciowego 24 portowego warstwy 2/3; zasilacza UPS o mocy 3,0 kVA oraz szafy Rack 19ˮ.
2) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 1 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 44100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
3) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 2 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 60100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
4) Dla procesorów zainstalowanych w serwerze nr 3 do oferty należy dołączyć wydruk ze strony www.cpubenchmark.net z wynikiem osiągniętym dla oferowanej konfiguracji, od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert wynik w teście PassMark Average CPU Mark dla zaproponowanych procesorów musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net i pojedynczy procesor musi w nim uzyskać co najmniej 24100 punktów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
5) Certyfikat, że serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001/ ISO-14001 lub równoważną.
Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej:
- określa politykę jakości organizacji;
- określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd;
- określa cele w zakresie jakości wyrobów;
- reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa;
- definiuje uprawnienia pracowników;
- definiuje politykę środowiskowa organizacji;
- określa jej cele, zadania i programy środowiskowe;
- definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia;
- opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie;
- wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
6) Serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz musi posiadać deklaracje CE lub
równoważną. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z:
- R & TTE 1999/5/EC1,
- rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1275/2008,
- przepisami dyrektywy ErP 2009/125/WE
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
7) Potwierdzenie spełnienia przez serwer nr 1, serwer nr 2 i serwer nr 3 oraz macierz
kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej
o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
(dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
8) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP

Ze względu ma ograniczoną liczbę znaków na platformie pełny wykaz przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w SWZ umieszczonej na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl//pn/kwp_radom

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (oferta)
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału –
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;

6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
7) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. V.5. SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania .
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w zakresie cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.
Każda zmiana Umowy pod rygorem nieważności nastąpi w formie pisemnego aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku przez jedną ze stron. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl//pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm)
2). Równoważność

Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać minimalne wymagania określone w poszczególnych charakterystykach Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) i zostać objętym co najmniej minimalnym okresem gwarancji. Zasady serwisu i gwarancji zostały szczegółowo opisane w poszczególnych częściach OPZ, który jednocześnie będzie stanowił integralną część do Umowy.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”.
Zamawiający określił kryteria równoważności, tj. wybrane cechy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszczając równoważność sprecyzował zakres minimalnych parametrów, w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SWZ. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy, których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniając dane wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.

3) Okres gwarancji :
Wykonawca udziela gwarancji na oferowane przedmioty zamówienia na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu
ofertowym licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy.
- Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy;
4)Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia: 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.