Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484687/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim – projekt w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w gminie Miasto Ostrów Wielkopolski”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim – projekt w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w gminie Miasto Ostrów Wielkopolski”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bbc20dd-c1e0-405d-96ef-e06965fe5e22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053254/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Rewitalizacja ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim – projekt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.266.9.2024.I3/IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256619,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
z uzyskaniem wymaganych prawem sprawdzeń, opinii, uzgodnień i pozwoleń w zakresie obejmującym rewitalizację ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w gminie Miasto Ostrów Wielkopolski”.
2. Miejsce wykonywania usługi:
działki nr: 7, 4/3, 6/2, 19, 20/2 obręb Ostrów Wielkopolski 0081; 3/2, 5/2, 6/2, 12/6, 13/2, 16/8, 16/6, 16/4, 18/1, 51, 20/3, 50/3, 19/3, 46/3 obręb Ostrów Wielkopolski 0096; 11, 18/2, 18/3, 19/5, 20/1, 21/1, 23/1, 51, 70/1, 71/3, 72/2, 73/2, 74/1, 125, 129/1, 133/2, 134/1, 150 obręb Ostrów Wielkopolski 0097
3. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448924,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448924,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa warzyw i owoców dla ZZOZ w Ostrowie Wlkp.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków na 2025 rok
- Remont drogi powiatowej nr 5310P w miejscowości Bilczew
- Dostawa sprzętu do zabiegów nerkozastępczych i plazmaferezy do aparatu Prismaflex
- Budowa nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego w ulicy Słowikowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi stanowiącymi własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowości Gaj Gruszczański"
- Przebudowa bud. nr 14, zbiorników wody pitnej, osadników, studni glębinowej wraz z wymianą przyłączy zimnej wody na odc. od hydroforni do bloku cieplnego w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ADAPTACJI BUDYNKU SPICHLERZA I RZĄDCY W ŁYSOMICACH
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. "Budowa chodnika - ul. Nadbrzeżna w m. Wronki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej remontu Mostu Oławskiego we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.