Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505824/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00511964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00567087/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ramienia hydraulicznego wraz z głowicą koszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 9724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ramienia hydraulicznego wraz z głowicą koszącą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed11904-8c1a-4240-9857-be012b3d8360
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu do robót drogowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ed11904-8c1a-4240-9857-be012b3d83603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl , Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail
biuro@pzd-przeworsk.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ - Rozdział 11
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami SWZ rozdział 39.2
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami SWZ rozdział 39.2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 97560,98 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad i kompletnego sprzętu do robót drogowych agregatowanego do posiadanego przez Zamawiającego ciągnika marki CASE IH Model LUXXUM 120 rok produkcji 2022 r.
Minimalne wymagania:
Ramię hydrauliczne – 1 kpl
Ramię fabrycznie nowe – rok produkcji 2024
zasięg ramienia: 6,00 - 6,50 m
masa ciągnika: 5000 kg
moc ciągnika: 120 KM
pojemność zbiornika oleju: 200 – 220 litrów
moc na pompie hydraulicznej: 65 - 70 KM
płynna regulacja położenia głowicy w stosunku do terenu
konstrukcja hydrauliczna
trzypunktowy układ zaczepienia
sterowanie z kabiny ciągnika
Głowica leśna do wysięgnika wielofunkcyjnego – 1kpl.
Minimalne wymagania techniczne:
głowica leśna do traw i zakrzaczeń fabrycznie nowe – rok produkcji 2024
wariant szerokości: 1000 mm - 1400 mm
prędkość obrotowa od 3000 do 5000 obr/min
moc na rotorze 55 – 69 KM
wartość przepływu oleju do pracy 110 – 130 L/min
Regulowany kąt pracy w zakresie +/-180°
Średnica cięcia: 60 - 80mm
wykonana z wytrzymałych materiałów
wyposażona w osłony zapewniające bezpieczeństwo dla obsługi i osób trzecich
obrót głowicy umożliwiający wykaszanie w terenu o różnej konfiguracji
silnik tłokowy
napinacz automatyczny na sprężynie zapewniający bezobsługową pracę pasków
hydraulicznie regulowana klapa i wysoka gardziel
mocny walec kopiujący
rotor na zębach stałych widiowych oraz bijakach obrotowych
wytrzymałe noże oraz łożyska
montaż na dostarczonym ramieniu roboczym
W cenie koszt dostawy, montażu oraz rozruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (GW) – waga kryterium 30 %.
3) Czas Dostawy (CD) – waga kryterium 10 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
cena najniższa brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Kryterium „okres gwarancji i rękojmi za wady ” (GW) (minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady 24 miesięcy):
• 12 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady – 20 pkt
• 24 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady – 30 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w druku oferty oświadczenia, o którym mowa powyżej Zamawiający uzna, że oferuje udzielenie poniżej 12 m-cy gwarancji na ramię hydrauliczne zgodnie z SOPZ.
3.Czas dostawy (CD) obliczana wg. następującego wzoru:
Wariant I – powyżej 40 dni do 60 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt
Wariant II – do 40 dni od daty podpisania umowy – 10 pkt
Jeżeli Wykonawca nie wypełni w druku oferty oświadczenia, o którym mowa powyżej Zamawiający uzna, że oferuje dostawę powyżej 40 dni.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: Pkt = C + GW + CD
gdzie Pkt = suma punktów przyznanych w kryterium cena, okres gwarancji i rękojmi za wady, czas dostawy
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1 Warunki:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy;
6.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt.4 upzp;
6.1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.112 upzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego
7. OPIS WARUNKÓW:
7.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
7.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie opisuje tego warunku.
7.3. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
7.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. pkt.4 upzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. „a” jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów oraz adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
26.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.26.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
26.3.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
26.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wchodzący w skład np. konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zgodnie z art. 439 i art. 454 - 455 ustawy Pzp. Zakres dopuszczalnych zmian określa projekt umowy (Załącznik nr 6do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska -w roku 2025 w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta"
- Dostawa fabrycznie nowego, samochodu półciężarowego z zabudową skrzyniową
- Świadczenie usług cateringowych dla Dziennego Domu "Senior +" w Przeworsku
- "Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Przeworsk w roku 2025"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kosiarki bijakowej
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką wysięgnikową do zakrzaczeń
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Świlcza
- Zakup sprzętu komunalnego
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.