Og³oszenie z dnia 2024-09-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00516574/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00590218/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ceranowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ceranow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582842
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ceranów 140
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ceranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-322
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 787 07 79
1.5.8.) Numer faksu: 25 787 09 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ceranow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ceranowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7dea04da-5730-4f45-8bbe-95dd79ae4cc2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00499783
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00074833/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Modernizacja budynku Szko³y w Ceranowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dea04da-5730-4f45-8bbe-95dd79ae4cc23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu
a) e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Pozosta³e informacje dotycz±ce wymagañ zawarte w SWZ.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e -Zamówienia.
5. Sposób sporz±dzenia, przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczna za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postepowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Alicja Cie¶lak tel. 25 787 07 79 wew. 28
Beata Jasionek tel. 25 787 07 79 wew. 28
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca danych osobowych zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycz±ca danych osobowych zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane ”Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ceranowie” -Remont klatki schodowej i korytarzy w Zespole Szkó³ w Ceranowie. W ramach konserwacji o charakterze technicznym, nale¿y usun±æ ze ¶cian wtórne nawarstwienia, wzmocniæ strukturalnie os³abione elementy i zabezpieczyæ je przed wp³ywem niekorzystnych warunków w ramach konserwacji o charakterze estetycznym nale¿y dokonaæ miejscowych uzupe³nieñ ubytków zgodnie z orygina³em. W¶ród niezbêdnych zadañ, które nale¿y wykonaæ w celu poprawienia stanu technicznego wnêtrza dotyczy ¶cian i sufitów – jest naprawa rys i pêkniêæ. Na powierzchni ¶cian miejscami widoczne s± rysy pêkniêæ strukturalnych, w wielu miejscach zaprawa tynkarska odspojona od powierzchni muru, miejscami odpada od pod³o¿a. W strefie coko³owej i w licznych miejscach widoczne odspojenia od muru, uszkodzenia, spêkania. Stan ten obni¿a estetykê wnêtrza. Dodatkowo malowanie farbami olejnymi ¶cian di wysoko¶ci ok. 1,60 m. nie wp³ywa pozytywnie na odbiór wnêtrza jaki obiektu zabytkowego. Usuniêcie pow³ok istniej±cych i malowanie zgodne ze sztuk± budowlan± i technologi± dobran± pod k±tem prawid³owych rozwi±zañ materia³owo-kolorystycznych poprawi stan techniczny i estetykê wnêtrza. Naro¿niki ¶cian (wypuk³e) z nak³adkami drewnianymi (k±towniki) w kolorze bia³ym. We wnêkach drzwiowych wykonaæ nak³adki (g³adkie) z p³yt HPL w kolorze bia³ym.
Dodatkowo planuje siê wykonanie ok³adzin na posadzkach korytarzy, spocznikach i biegach klatki schodowej z p³ytek – zgodnie z rysunkiem stanowi±cym za³±cznik graficzny do opracowania. Renowacja powierzchni pod³óg polegaæ bêdzie na: szlifowaniu powierzchni lastryka, odt³uszczaniu warstw posadzek, wyrównaniu powierzchni i jej zagruntowanie. P³ytki nale¿y u³o¿yæ zgodnie z rysunkiem, kolorystykê i rodzaj p³ytek (oraz rysunek na p³ytkach dekoracyjnych) przed zamówieniem uzgodniæ z MWKZ w Siedlcach. Wymiary p³ytek – zgodnie z rysunkiem. Ka¿de zmiany uzgadniaæ jw. Coko³y z p³yt HPL.
Planuje siê wymianê instalacji elektrycznej w obrêbie klatki schodowej oraz w holu g³ównym (g³ówna rozdzielnia elektryczna) wraz z monta¿em dzwonka sterowanego elektronicznie (z wbudowanym zegarem).
Podczas prac remontowych nale¿y wykonaæ wkucie instalacji c. o., elektrycznej i niskopr±dowej na klatce schodowej. Nale¿y zdemontowaæ kraty z klatki schodowej. Na klatkach schodowych wymieniæ stolarkê okienn± (w nawi±zaniu do stolarki istniej±cej) z szybami antyw³amaniowymi (bezpiecznym – od strony wnêtrza obiektu). Nale¿y wykonaæ nowe balustrady na klatce schodowej oraz przegrodê na najwy¿szej kondygnacji.
Oprócz ok³adzin pod³ogi w obrêbie klatki schodowej w postaci p³ytek, planuje siê wymianê czê¶ci warstw pod³ogi na korytarzach piêtra pierwszego i drugiego. Po zerwaniu wyk³adzin PCV i desek pod³ogowych (niestabilnych i czê¶ciowo zniszczonych) nale¿y u³o¿yæ p³ty OSB impregnowane do granic NRO, które pozwol± uzyskaæ p³aszczyzny wypoziomowane i stabilne. Na p³ytach u³o¿yæ wyk³adziny z atestami przeznaczonymi dla placówek szkolnych. Wyk³adziny niepalne (NRO). Nale¿y wykonaæ cyklinowanie pod³ogi w „Sali gimnastycznej” z olejowaniem oczyszczonej powierzchni. Opracowanie przewiduje wymianê drzwi wewnêtrznych pomiêdzy „sal± gimnastyczn±” a 5 pomieszczeniami przyleg³ymi. Na klatkach schodowych wykonaæ o¶wietlenie LED.
Zamawiaj±cy posiada prawomocn± decyzjê Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków udzielaj±ca pozwolenia na prowadzenie robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce kryteria wyboru i oceny ofert oraz wagi:
Nr Kryterium Waga
1 Cena rycza³towa brutto wykonania zamówienia 60%
2 Termin udzielonej gwarancji i rêkojmi 40%
Razem 100%
2. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako suma punktów uzyskanych w poni¿ej opisanych kryteriach.
3. Obliczanie punktów dokonywane bêdzie z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla kryterium 1 - Cena oferty brutto:
cena brutto oferty najni¿ej skalkulowanej
liczba punktów dla kryterium 1 = ------------------------------------------------------ × 60% *100 pkt
cena brutto oferty ocenianej
5. Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla kryterium 2 – termin udzielonej gwarancji:
okres gwarancji oferty ocenianej*
liczba punktów dla kryterium 2 = ---------------------------------------------------------- × 40 % *100 pkt
najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród z³o¿onych ofert
* zgodnie z SWZ zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. Wykonawca mo¿e wskazaæ maksymalnie 84-miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1.) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3.) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
4.) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
1. Wykonawca wyka¿e, wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – wykona³ roboty przy zabytku na ³±czn± kwotê minimum 100 000,00 z³. (sto tysiêcy z³otych) wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane.
2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ
na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci,
na potencja³, którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kliku nastêpuj±cych formach (art. 97 ust. 7 ustawy Pzp):
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Gminy
w Banku PBS Oddzia³ Ceranów Nr konta 90 9221 0000 0018 4872 2000 0030. Wskazane jest do³±czenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminem sk³adania ofert.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.
2) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ ka¿dego z nich,
3) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz zamawiaj±cego
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 15% warto¶ci zamówienia.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z krêgów i pokryw ¿elbetowych w nadle¶nictwie Prudnik
- Modernizacja i przebudowa III piêtra bud. B i III piêtra bud. C na potrzeby Wydzia³u Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroñ
- Budowa ¶cie¿ki pieszo - rowerowej na odcinku Domas³awice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowo¶ci Wolbrom, Gmina Wolbrom
- Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gowej w Bojanowie ul. Czere¶niowa
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.