eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDoradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej - rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327306873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff48065a-cd77-4c04-9250-08e21ba22fe9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/162958/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/162958/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w SWZ w rozdziale XVI.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamawiający. Korzystanie z Platformy e-Zamawiający jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania zamieszczono w rozdziale I Zamawiający (nazwa i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Katarzyna Reclik, e-mail: przetargi@rops-katowice.pl
4. Szczegółowe informacje techniczne na temat komunikacji w postępowaniu dostępne są na stronie internetowej https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=ROPSSLASKIE&MP_module=main w zakładce „Baza Wiedzy”.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem modułu „Moduł korespondencji” w zakładce „Wiadomości” na Platformie
e-Zamawiający, która jest dostępna pod adresem wskazanym w rozdziale I Zamawiający (nazwa
i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ. Za pośrednictwem „Wiadomości” odbywa się
w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Modułu korespondencji” w pełnym zakresie wymaga posiadania bezpłatnego konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamawiający oraz zalogowania się
na Platformie e-Zamawiający.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne
są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Wiadomości”.
12. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia, w sposób w jaki uprzednio udostępniono SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w SWZ w rozdziale XXXI.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10,
1.2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Regionalnym Ośrodki Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach ul. Modelarska 10, kod pocztowy 40-142 to: e-mail: iod@rops-katowice.pl,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz w oparciu o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 2016 r. – Ustawa o dostępie do informacji publicznej. Ponadto, Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, bankom, podmiotom zajmującym się archiwizacją, wykonawcom usług związanych z obsługą kadrowo-płacową a w zakresie danych korespondencyjnych operatorowi pocztowemu lub kurierowi,
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów archiwalnych,
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 658800,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie następujących gmin: Ruda Śląska, Radzionków, Czeladź, Mikołów:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000 godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Ruda Śląska (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej,
ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Radzionków (Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie, ul. Kużaja 19, 41-922 Radzionków) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
3. Na terenie gminy Czeladź (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
4. Na terenie gminy Mikołów (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb
i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 263520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem:
1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt.
2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie następujących gmin: Konopiska, Woźniki, Kamienica Polska, Łazy:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 1000 godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w czterech (4) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Konopiska (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach,
ul. Sportowa 1, 42-274 Konopiska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Woźniki (Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 6,
42-289 Woźniki) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
3. Na terenie gminy Kamienica Polska (Gmina Kamienica Polska, ul. Konopnicka 12, 42-260 Kamienica Polska) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
4. Na terenie gminy Łazy (Urząd Miejski w Łazach, Wydział Rozwoju i Komunikacji Społecznej, ul. Spółdzielcza 2, 42-450 Łazy) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 263520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem:
1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt.
2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Doradztwo specjalistyczne w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności samorządowej – rozpoznanie potrzeb mieszkańców gmin oraz możliwych do realizacji działań wspierających w ramach CUS na terenie następujących gmin: Czechowice-Dziedzice, Jaworze:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na doradztwie specjalistycznym w maksymalnym wymiarze do 500 godzin zegarowych w zakresie opracowania przez ośrodki pomocy społecznej
w dwóch (2) Gminach Partnerskich z terenu województwa śląskiego diagnoz potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych w związku z realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach projektem partnerskim pn. CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
i realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, w tym:
1. Na terenie gminy Czechowice-Dziedzice (Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych,
2. Na terenie gminy Jaworze (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzu, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze) do 250 godzin zegarowych doradztwa w zakresie opracowania diagnozy potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych.
W trakcie realizacji zamówienia zmianie mogą ulec dane teleadresowe, o których mowa powyżej,
z uwagi na zmianę siedziby poszczególnych Partnerów. Podane powyżej liczby godzin doradztwa są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie z uwagi na faktyczne potrzeby Partnerów projektu zgłaszane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeniesienia godzin doradztwa pomiędzy latami. Każdorazowo Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie zrealizowana liczbę godzin usługi, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje co najmniej 40% realizacji przedmiotu zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 131760 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem:
1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt.
2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie 40,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
3.4.1. Dotyczy części I i II zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują w czasie realizacji zamówienia czteroma (4) osobami/ekspertami. Każdy ze wskazanych ekspertów musi spełniać poniższe warunki:
3.4.1.1. ukończyć studia wyższe II-go stopnia - studia magisterskie,
3.4.1.2. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w obszarze usług społecznych w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.1.3. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa w zakresie centrów usług społecznych lub deinstytucjonalizacji usług społecznych w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.1.4. zrealizować w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert doradztwa na rzecz pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej (JOPS) w zakresie partnerstw lokalnych i/lub współpracy międzysektorowej w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.1.5. zrealizować, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, samodzielnie lub jako współpracownik co najmniej jedno (1) badanie diagnostyczne wraz z opracowaniem raportu końcowego/raportu
z przeprowadzonych badań z obszaru usług społecznych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (JST) lub jednostek organizacyjnych pomocy społecznej (JOPS).
3.4.2. Dotyczy części III zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują w czasie realizacji zamówienia dwoma (2) osobami/ekspertami. Każdy ze wskazanych ekspertów musi spełniać poniższe warunki:
3.4.2.1. ukończyć studia wyższe II-go stopnia - studia magisterskie,
3.4.2.2. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa w zakresie diagnozy potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w obszarze usług społecznych w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.2.3. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa w zakresie centrów usług społecznych lub deinstytucjonalizacji usług społecznych w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.2.4. zrealizować w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert doradztwa na rzecz pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej (JOPS) w zakresie partnerstw lokalnych i/lub współpracy międzysektorowej w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych,
3.4.2.5. zrealizować, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, samodzielnie lub jako współpracownik co najmniej jedno (1) badanie diagnostyczne wraz z opracowaniem raportu końcowego/raportu
z przeprowadzonych badań z obszaru usług społecznych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (JST) lub jednostek organizacyjnych pomocy społecznej (JOPS).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. W celu wykazania, że Wykonawca:
4.1.1. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp,
4.1.3. nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. W celu wykazania, że Wykonawca:
4.1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 3 rozdziału XIII SWZ,
Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SWZ.
4.2. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium oceny ofert nr 2 (Doświadczenie osób realizujących zamówienie), na podstawie art. 274 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje w tym zakresie zamieszczono w SWZ w rozdziale X.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (zgodnie z treścią załącznika nr 7 do niniejszej SWZ).
6. Dopuszcza się uczestnictwo któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia wyłącznie w jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie oparte będzie na zasadach solidarności wierzycieli, co oznacza że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (solidarność wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego).
8. W przypadku, gdy Wykonawcy wskażą, iż wynagrodzenie im należne będzie płatne
w określonych częściach na rzecz każdego z nich, Zamawiający wezwie ich przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców. Niniejszy zapis nie wyłącza regulacji o której mowa w pkt 7 powyżej.
9. W przypadku o którym mowa w pkt. 8 zapisy umowy o udzielenie zamówienia zostaną odpowiednio dostosowane.
10. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór – załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie terminu, miejsca realizacji zamówienia, wynagrodzenia, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywanie zamówienia – zgodnie z treścią art. 454-455 ustawy Pzp
oraz § 8 wzoru umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy umowy zostaną odpowiednio dostosowane.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy w zakresie uregulowanym w art. 456 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-24 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.