Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa samochodu osobowego typu pickup”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŁDAP
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876150048
1.5.8.) Numer faksu: 876151421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goldap@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goldap.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_goldap1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa samochodu osobowego typu pickup”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3231e9-6657-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nierejestrowanego wcześniej samochodu osobowego typu Pickup wraz z dokumentacją, która jest niezbędna do zarejestrowania samochodu i poruszania się nim po drogach publicznych Unii Europejskiej.
3.2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 34110000-1 Samochody osobowe, 34113000-2 Pojazdy z napędem na 4 koła .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:Na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia
W odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: ANRO TRADE SP.J. EXPORT-IMPORTR. WALDER i T.WALDER, Ul. Oliwska 58, 80-209 Chwaszczyno.
Podczas badania oferty Zamawiający stwierdził rozbieżność w opisie kryteriów oceny ofert, oraz ilości przyznawanych punktów za poszczególne elementy wyposażenia pojazdu pomiędzy kryteriami wskazanymi w SWZ, formularzu Oferta oraz załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
W SWZ zapisano:
17.4. Sposób przyznania ilości punktów KD badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe wyposażenie pojazdu” – maksymalnie =20 [pkt], przy zachowaniu zasad jak niżej:
17.4.1 Wyposażenie oferowanego pojazdu w silnik o mocy powyżej 200 KM przyzna ofercie wykonawcy 4 [pkt].
17.4.2 Wyposażenie oferowanego pojazdu w metalowe osłony podwozia (silnika i skrzyni biegów) przyzna ofercie wykonawcy 7 [pkt].
17.4.3 Wyposażenie oferowanego pojazdu w roletę zamykająca skrzynię ładunkową przyzna ofercie wykonawcy 6 [pkt].
17.4.4 Wyposażenie oferowanego pojazdu w kamerę cofania przyzna ofercie wykonawcy 3 [pkt].
W zał. nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia zapisano:
PARAMETRY TECHNICZNE dodatkowo punktowane [max. 20 punktów]
LP Wyszczególnianie Przyznane punkty Oferowane przez Wykonawcę
1 Moc silnika powyżej 200 KM + 6 pkt
2 Pełnowymiarowe aluminiowe koło zapasowe + 5 pkt
3 Nawigacja satelitarna w języku polskim + 5 pkt
4 Kamera cofania + 4 pkt
W formularzu Oferta zapisano:
1. Oświadczamy, że oferowany samochód osobowy spełnia wszystkie wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) parametry oraz posiada wyposażenie dodatkowe, jak niżej:
Moc silnika powyżej 200 KM TAK / NIE**
Pełnowymiarowe aluminiowe koło zapasowe TAK / NIE**
Nawigacja satelitarna w języku polskim TAK / NIE**
Kamera cofania TAK / NIE**
W związku z powyższym błędne zapisy w dokumentach postępowania niemożliwe do poprawienia na tym etapie uniemożliwiają prawidłową ocenę oferty, przyznanie punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz wybór oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266999,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266999,79 PLN
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.