eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap"Dostawa samochodu osobowego typu pickup"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa samochodu osobowego typu pickup”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŁDAP

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 33

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876150048

1.5.8.) Numer faksu: 876151421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goldap@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goldap.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_goldap

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa samochodu osobowego typu pickup”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3231e9-6657-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444151/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239837,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nierejestrowanego wcześniej samochodu osobowego typu Pickup wraz z dokumentacją, która jest niezbędna do zarejestrowania samochodu i poruszania się nim po drogach publicznych Unii Europejskiej.
3.2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 34110000-1 Samochody osobowe, 34113000-2 Pojazdy z napędem na 4 koła .

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:

Na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia

W odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: ANRO TRADE SP.J. EXPORT-IMPORTR. WALDER i T.WALDER, Ul. Oliwska 58, 80-209 Chwaszczyno.
Podczas badania oferty Zamawiający stwierdził rozbieżność w opisie kryteriów oceny ofert, oraz ilości przyznawanych punktów za poszczególne elementy wyposażenia pojazdu pomiędzy kryteriami wskazanymi w SWZ, formularzu Oferta oraz załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

W SWZ zapisano:
17.4. Sposób przyznania ilości punktów KD badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe wyposażenie pojazdu” – maksymalnie =20 [pkt], przy zachowaniu zasad jak niżej:
17.4.1 Wyposażenie oferowanego pojazdu w silnik o mocy powyżej 200 KM przyzna ofercie wykonawcy 4 [pkt].
17.4.2 Wyposażenie oferowanego pojazdu w metalowe osłony podwozia (silnika i skrzyni biegów) przyzna ofercie wykonawcy 7 [pkt].
17.4.3 Wyposażenie oferowanego pojazdu w roletę zamykająca skrzynię ładunkową przyzna ofercie wykonawcy 6 [pkt].
17.4.4 Wyposażenie oferowanego pojazdu w kamerę cofania przyzna ofercie wykonawcy 3 [pkt].

W zał. nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia zapisano:

PARAMETRY TECHNICZNE dodatkowo punktowane [max. 20 punktów]
LP Wyszczególnianie Przyznane punkty Oferowane przez Wykonawcę
1 Moc silnika powyżej 200 KM + 6 pkt
2 Pełnowymiarowe aluminiowe koło zapasowe + 5 pkt
3 Nawigacja satelitarna w języku polskim + 5 pkt
4 Kamera cofania + 4 pkt


W formularzu Oferta zapisano:

1. Oświadczamy, że oferowany samochód osobowy spełnia wszystkie wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) parametry oraz posiada wyposażenie dodatkowe, jak niżej:

Moc silnika powyżej 200 KM TAK / NIE**
Pełnowymiarowe aluminiowe koło zapasowe TAK / NIE**
Nawigacja satelitarna w języku polskim TAK / NIE**
Kamera cofania TAK / NIE**


W związku z powyższym błędne zapisy w dokumentach postępowania niemożliwe do poprawienia na tym etapie uniemożliwiają prawidłową ocenę oferty, przyznanie punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz wybór oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266999,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266999,79 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.