Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi prania bielizny hotelowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890011550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi prania bielizny hotelowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de436160-047f-49d1-a154-2afca85b427f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/47/09/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na praniu bielizny hotelowej. Wykonawca zobowiązuje się
do odbioru bielizny z hotelu minimum cztery razy
w tygodniu, w dniach: poniedziałek – sobota (uwaga: częstotliwość odbioru bielizny stanowi kryterium oceny ofert), w
godzinach między 7:00 – 12:00 lub w nagłych sytuacjach
w terminie wyznaczonym za obopólna zgodą telefonicznie z pracownikami Hotelu Książ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie zlecenia wykonania Wykonawcy usługipolegającej na praniu bielizny hotelowej do 10 % wartości podstawowego wynagrodzenia Wykonawcy. Skorzystanie z
prawa opcji uzależnione jest do liczby gości hotelowych w okresie trwania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 65
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość bielizny
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie w przypadkach wynikających wprost z przepisów o zamówieniachpublicznych oraz w przypadkach określonych w Umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach, gdy
a. wystąpi konieczność zmiany terminów odbiorów i zwrotów bielizny związana z organizacja pracy Zamawiającego lub
Wykonawcy;
b. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie struktury usług objętych zamówieniem pod względem rodzaju i
wymiaru świadczeń pomiędzy kategoriami, które będą wynikać ze zmiany zapotrzebowania Hotelu Książ na wykonanie
usługi prania poszczególnych kategorii bielizny.- zmiany nie mogą prowadzić do wzrostu wartości wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany przyjętych w Ofercie cen
jednostkowych.
3. Ponadto, stosownie do treści art. 436 pkt 4 lit b Ustawy p.z.p., Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości
wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach:
a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracy albo wysokości minimalnej stawki godzinowej
ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracy (t.j. Dz.U. z 2020
roku poz. 2207)
c. w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d. w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1342 z późn.
zm.),
jeżeli zmiany określone w pkt. a-d będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt a. niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć
Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w odniesieniu do płatności wynikających z faktur wystawionych po
wejściu w życie przepisów zmieniających stawki podatku od towarów i usług albo podatku akcyzowego. Wniosek powinien
zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług
albo podatku akcyzowego oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy po zmianie Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa Echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej w ramach realizacji zadania pn. Poprawa dostępu do szpitalnej diagnostyki i leczenia chorób sercowo naczyniowych
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z" we Wrocławiu.
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ALPINISTYCZNEGO SPRZĘTU TECHNICZNEGO
- Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich pracowników Oddziału ZUS w Opolu i podległych jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Usługa prania i czyszczenia na sucho
- Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia w 2025 r.
- Usługa prania wodnego, chemicznego, czyszczenie tapicerek meblowych, prania dywanów, poduszek, wertikali, czyszczenia pokrowców siedzeń statków powietrznych, czyszczenia tapicerek samochod. w 2025 r.
- Świadczenie usługi prania wodnego, czyszczenia chemicznego oraz dezynfekcji obuwia dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.