Ogłoszenie z dnia 2024-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00428963/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00441881/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00445712/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00453312/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ratusza Miejskiego w Zakroczymiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 7
1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-699c02df-4730-498b-b25b-6e34ce92e6e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Ratusza Miejskiego w Zakroczymiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699c02df-4730-498b-b25b-6e34ce92e6e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa Ratusza Miejskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12000000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej budynku ratusza miejskiego w mieście Zakroczym wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
2. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych i zagospodarowania terenu zgodnie z PZT;
2) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych pod budynek ratusza;
3) wykonanie konstrukcji stalowych;
4) murowanie budynku ratusza;
5) wykonanie konstrukcji dachowej;
6) wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych;
7) wykonanie robót wykończeniowych;
8) dostarczenie wyposażenia do gotowego budynku:
9) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie budynku.
3. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8, do SWZ. Zamawiający udostępnia także wydane pozwolenie na budowę budynku ratusza.
4. Zamawiający informuje, że posiada wszelkie niezbędne zgody i pozwolenia dotyczące podłączenia energii elektrycznej, przyłącza gazowego, dostawy wody i odbioru ścieków.
5. Lokalizacja przedsięwzięcia:
1) Budowa Ratusza Miejskiego w mieście Zakroczym, realizowana będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym, miejscowość Zakroczym, na działkach ew. nr 70,71, 74,75 obręb 01-08 Zakroczym. Budowa będzie prowadzona na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków.
6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. Teren prac budowlanych powinien być zabezpieczony w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników i osób trzecich.
7. Wykonawca winien zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112500-0 - Usuwanie gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10898573,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15528591,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10898573,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Włodkowski „WŁOD-BUD-DACHY 2”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661675068
7.3.3) Ulica: Gostymin 38
7.3.4) Miejscowość: Ojrzeń
7.3.5) Kod pocztowy: 06-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nieznani na etapie składania ofert.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Włodkowski, "WŁOD - BUD - DACHY 2"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Włodkowski, "WŁOD - BUD - DACHY 2"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10898573,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 267/2 (etap II)
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- Przebudowa drogi gminnej nr 107180L w miejscowości Osowa.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowości Gaj Gruszczański"
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.