Ogłoszenie z dnia 2024-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych
Dziennego Domu Pomocy w Gminie Lipno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2886200
1.5.8.) Numer faksu: 54 2872048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznychDziennego Domu Pomocy w Gminie Lipno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1585b60-521b-476b-a3ea-c652f5a8a080
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040907/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Gminie Lipno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza i Kujaw na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w trybie podstawowym jest przygotowanie i dostarczanie wyżywienia dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Gminie Lipno.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na:
przygotowaniu i dostarczaniu gotowych posiłków dla podopiecznych uczęszczających do DDP w Krzyżówkach.
dostarczaniu posiłków do DDP w Krzyżówkach, w pojemnikach zapewniających zachowanie temperatury wymaganej przez Zamawiającego oraz zachowanie odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych obowiązujących w zbiorowym żywieniu, to jest w termosach cateringowych.
obowiązki opisane powyżej będą wykonywane codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach funkcjonowania DDP, który działać będzie 8 godzin dziennie. Przewidywane godziny funkcjonowania DDP to: od 7:30 do 15:30.
Przewidywana ilość posiłków (porcji) w ciągu trwania umowy wynosi:
a) śniadania - 30 osób x 21 dni x 29 miesięcy = 18 270 posiłków;
b) obiady - 30 osób x 21 dni x 29 miesięcy = 18 270 posiłków;
Wielkość dostaw ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Zamawiający wymaga dostarczania przez Wykonawcę 30 zestawów posiłków każdego dnia. Na jeden zestaw składają się: śniadanie i obiad dwudaniowy). Wymagane godziny dostarczania posiłków: śniadanie 9:00 - 09:30, obiad 12:30 - 13:00. Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. Zamawiający zastrzega, iż godziny wydawania posiłków, w szczególności obiadu, mogą ulec zmianie, o czym Wykonawca zostanie poinformowany wcześniej.
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% przewidywanej liczby posiłków. Informacje te będą podawana najpóźniej dzień wcześniej do godziny 15:00. Powyższe wynikać będzie z liczby podopiecznych deklarujących obecność w DDP dnia kolejnego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638901,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638901,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH OL-MARO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660432972
7.3.3) Ulica: Warszawska 15
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638901,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI LIPNOWSKICH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA OSÓB ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI WRAZ Z BUDOWĄ BIEŻNI O NAWIERZCHNI TARTANOWEJ SŁUŻĄCEJ DO REKREACJI
- Dostawa membran do instalacji kompostowania Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w ul. Klonowej i ul. Modrzewiowej w m. Wilkowice-ETAP 1
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Dostarczanie posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" i Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" w Warszawie w 2025 roku
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie
- Usługa cateringu świadczona w związku ze spotkaniem wigilijnym pracowników ISE, IRE i IInf na WEITI PW
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu obiadów w formie cateringu dla uczniów klas I-VIII w Szkole Podst. w Jankowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach w 2025r
- Zakup gotowych posiłków (catering) wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Bełżycach w roku 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.