Og³oszenie z dnia 2024-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00523687/01 - Wynik z dnia 2024-10-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WI¡TKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 87
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wi±tki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiatki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2dfe6193-10d0-4a0d-9f61-beb492c92382
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00499968
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055462/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dfe6193-10d0-4a0d-9f61-beb492c923823.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodki komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: Identyfikator postêpowania ocds-148610-2dfe6193-10d0-4a0d-9f61-beb492c92382. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.. Szczegó³y w rozdz.VIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e mail: przetargi@swiatki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)szczegó³y w rozdz.VIII
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦wi±tki – S³awomir Kowalczyk;
2.inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wi±tki jest Pan Tomasz Trzcia³kowski, Tel. 511793443, Email: kontakt@idpo.pl, Zespó³ abi.olsztyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity Znak Postêpowania ROS.271.9.2024, prowadzonym w trybie podstawowym.
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7.Posiada Pani/Pan:
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8.Nie przys³uguje Pani/Panu:
1)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity” Zadanie wspó³finansowane jest przez Urz±d Wojewódzki Województwa Warmiñsko-Mazurskiego w ramach dofinansowania z dochodów z bud¿etu Województwa zwi±zanych z programem Rz±dowym Funduszu Rozwoju Dróg w 2024r.
Inwestycja bêdzie obejmowa³a remont drogi gminnej nr 156007N na dzia³ce nr 404/1 obrêb Skolity, Gmina ¦wi±tki. £±czna d³ugo¶æ drogi planowej do remontu zostanie wykonane 240 mb.
Odcinek drogi d³ugo¶ci 240 mb dz. nr 404/1 obrêb Skolity gmina ¦wi±tki:
1.Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, dla dróg w terenie równinnym 0,2410 km
2.Usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubo¶ci do 15 cm, za pomoc± spycharek 340,500 m 2
3.Zerwanie nawierzchni jednowarstwowej z kamienia polnego 800,000 m2
4.Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubo¶ci 15 cm 800,000 m2
5.Rozebranie oporników kamiennych na podsypce cementowo piaskowej 482,0000 m
6.Rozebranie ³aw pod krawê¿niki i obrze¿a z betonu 21,69000 m3
7.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym za³adowaniu i wy³adowaniu transport samochodem samowy³adowczym na odleg³o¶æ 1 km 22,000 m3 materia³y pomocnicze (0,50%)
8.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mech. Za³adowaniu i wy³adowaniu, nak³ady uzupe³niaj±ce na ka¿dy dalszy rozpoczêty km odleg³o¶ci transportu ponad 1 km krotno¶æ : 4,000, 22,0000 m3 materia³y pomocnicze (0,50%)
9.Koryta wykonywane mechaniczne g³. 20 cm w gruncie kat. II-IV na ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników krotno¶æ 0,7500, 800,000 m2
10.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiêbiernymi, poj. £y¿ki 0,60m3, w ziemi zamagazynowanej w ha³dach, transport samochodami samowy³ad. Do 5 t, na 1 km 120,0000 m3
11.Nak³ady uzupe³niaj±ce, za ka¿dy dalszy rozpoczêty 1 km odleg³o¶ci transportu ponad 1 km, samochodami samowy³ad. Do 5 t, przy przewozie po terenie lun drogach gruntowych krotno¶æ 5,0000, 120,0000 m3
12.Podbudowa z gruntu stabilizowanego grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 15 cm, wykonywane mieszark± do stabilizacji gruntu, doczepn± 800,000 m2 materia³y pomocnicze (0,20%)
13.Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej, na podsypce cementowo piaskowej- u³o¿enie brukowca uzyskanego z rozbiórki 800,000 m2 materia³ pomocniczy (0,20%)
14.Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej, na podsypce cementowo piaskowej- uzupe³nienie 10% ubytków kamiennych 80,0000 m2 materia³y pomocnicze (0,20%)
15.Opornik kamienny na podsypce cementowo piaskowej 482,0000 m materia³y pomocnicze (0,50%)
16.Górna warstwa podbudowy z kruszywa ³amanego, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm 340,50000 m 2 materia³y pomocnicze
17.Rêczne plantowanie powierzchni gruntu rodzinnego kategorii I-III 241,0000 m2
Projekt wspó³finansowany jest przez Urz±d Wojewódzki Województwa Warmiñsko-
Mazurskiego w ramach dofinansowania dotacja na realizacjê zadania w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg. Umowa nr 28/2024/A/174/164.
Realizacja zadania bêdzie wykonana po aneksowaniu umowy z Urzêdem Województwa Warmiñsko-Mazurskiego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót. Zamawiaj±cy informuje ¿e przedmiar ma charakter pomocniczy. Wykonawca ma obowi±zek wyceniæ wszystko co jest potrzebne do wykonania zamówienia zgodnie z prawem budowlanym. Podane w przedmiarze robót oraz Projekcie zagospodarowania terenu informacje stanowi± obraz przedsiêwziêcia i nie zwalniaj± oferentów z konieczno¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej na przedmiotowym terenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zgodnie z Art. 455
ust 1 PZP roboty drogowe takie jak opisane w OPZ i przedmiarach. Konieczne do wykonania w celu prawid³owego wykonania
zamówienia, a które wynik³y w trakcie realizacji inwestycji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za ca³y przedmiot zamówienia (Gr)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury(T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 300.000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e:
a)
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ¶cie¿ki rowerowe, o powierzchni minimum 1000 m2
b)
wyka¿e, ¿e do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.), oraz przepisami Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 r., poz. 334) lub zgodnie z wcze¶niej obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi uznawania kwalifikacji, w specjalno¶ci: - co najmniej jedna osoba posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret pierwszy, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³2.Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1)pieni±dzu,
2)gwarancjach bankowych,
3)gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Jonkowie oddz. w ¦wi±tkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu: „ Remont drogi gminnej nr 156007N w miejscowo¶ci Skolity Znak Postêpowania ROS.271.9.2024”
5.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7.Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
8.Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1)nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2)okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3)kwotê gwarancji/porêczenia,
4)zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14.Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1)postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2)wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem siedziby,
3)ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
16. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 16, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
17. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 16, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno byæ zgodne z ust. 15.
18. Ust. 16-18 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. Szczegó³y w rozdz. XII SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu doumowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy .
Szczegó³y, rodzaj i zakres zmian umowy opisany jest w za³±czniku nr 6 do SWZ § 15 Zmiany umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-01 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e zamówienia Identyfikator postêpowania ocds-148610-2dfe6193-10d0-4a0d-9f61-beb492c92382
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-30
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do prawid³owej wyceny warto¶ci, zamówienia, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zwi±zanego z b³êdnym skalkulowaniem ceny lub pominiêciem elementów niezbêdnych do prawid³owego wykonania umowy. Osobami wyznaczonymi do umówienia i przeprowadzenia wizji lokalnej jest Pani Katarzyna Ja³owiecka-Piasecka tel. 509 221 986. Wizjê lokaln± mo¿na umówiæ do dnia 26-09-2024 r do godz.15:00 Ustala siê wizjê lokaln± na dzieñ 27-09-2024 r. godz. 8:00 - 12:00Z odbycia wizji zostanie sporz±dzona notatka podpisana przez zamawiaj±cego i wykonawcê. Oferta wykonawcy który nie odby³ wizji lokalnej zostanie odrzucona.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³ce o nr ew. 94 w obrêbie Powier¿, gm. Janowiec Ko¶cielny
- Przebudowa drogi gminnej nr 107180L w miejscowo¶ci Osowa.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego s³u¿±cego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowo¶ci Gaj Gruszczañski"
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Noteci±
- Remont drogi gminnej 470977K (ul. Ogrodowa) w km od 00+000,00 do km 00+082,00 w miejscowo¶ci Andrychów, Gmina Andrychów
- Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Kornatowo
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.