Ogłoszenie z dnia 2024-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a1d628-435a-46bb-aead-34a6a3441bec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.60.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach sportowych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin.
2. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał pomoc finansową z samorządu województwa wielkopolskiego (zadanie inwestycyjne, realizowane w roku 2024) pn. "Zakup sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach lekkoatletycznych oraz zakup sprzętu do konkurencji technicznych (skok o tyczce) i modernizacja istniejącego wyposażenia stadionu w związku z organizacją Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Letnich w 2025 roku".
3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) fotofinisz – kamerę, statyw, okablowanie, walizkę transportową, czujnik startu do pistoletu hukowego,
2) elektroniczny start- pistolet,
3) kamerę do pomiaru czasu w wyścigach,
4) laserowy dalmierz,
5) zegar biegnący czasu,
6) tablicę do konkurencji technicznych,
7) licznik okrążeń z dzwonkiem,
8) tablice led (2 sztuki).
4. Szczegółowy wykaz sprzętu i parametrów technicznych określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (wykaz parametrów technicznych).
5. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji: 24 miesiące dla każdego sprzętu/urządzenia.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
7. Wykonawca może zaoferować asortyment o cechach równoważnych do tych opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Udowodnienie równoważności oferowanego asortymentu należy do obowiązków Wykonawcy. Oferowane produkty równoważne muszą mieć takie samo zastosowanie i spełniać takie same funkcje, co asortyment oczekiwany przez Zamawiającego. Wykonawca dowody równoważności przekazuje wraz z ofertą.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu wskazanych pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu/urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219456,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219456,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219456,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMTEL-SPORT Grzegorz Lipiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390028009
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMTEL- SPORT GRZEGORZ LIPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
DOMTEL- SPORT GRZEGORZ LIPIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219456,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego dla Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu
- USLUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Zakup i dostawa spektrometru FTIR z przystawką ATR wraz z odsprzedażą starego spektrometru FTIR , nr postępowania ZP3/3051/24
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PLACACH TARGOWYCH, JARMARKACH I KIERMASZACH W POZNANIU 2025"
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób
- 50/z/2024 - DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) oraz systemu obrazowania Multispektralnego (MSI) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka i Rolnictwie (...) w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa sprzętu dla laboratoriów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.