Ogłoszenie z dnia 2024-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370157/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji w ramach realizowanego projektu pn. „Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim” z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9423101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji dwóch konferencji w ramach realizowanego projektu pn. „Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim” z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d76c5e-00e2-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054433/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługa realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, zakres interwencji: Działania w celu zwiększenia równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości trwałych i przystępnych cenowo usług.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSP.TP.2311.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59793,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Usługa kompleksowej organizacji konferencji pt. „Rola środowiskowych domów samopomocy w sieci oparcia społecznego” na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu „Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 29896,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Usługa kompleksowej organizacji konferencji dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, w tym z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu „Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 29896,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35623,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82247,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59279,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660
7.3.3) Ulica: Głogowska 108/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-263
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59279,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35623,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88252,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krajowe Centrum Realizacji Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Instytut Szkoleń Biznesowych Mariusz Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123459774
7.3.3) Ulica: Skautów 11B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE CENTRUM REALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE CENTRUM REALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa szkoleniowa w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych ESCO w miejscowościach woj. lubelskiego - dla 100 uczestników projektu ,,Kwalifikacja? Akcja! - aktywizacja zawodowa z OHP".
- Zakup sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Lublinie - powtórzenie
- Wykonanie remontu budynku technicznego w celu przystosowania pomieszczeń dla potrzeb Centrum Historii Sportu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Samorządowego Żłobka w Jedliczu
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sali szkoleniowej dla 85 pracowników Ministerstwa Zdrowia
- Świadczenie usług dostarczania posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Maksymilianowie
- "Przygotowywanie i dostarczanie obiadów w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla uczniów Szkół Podstawowych w Lesznie"
- Usługa gotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.