Ogłoszenie z dnia 2024-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440022/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"(2)Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361098373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/231 36 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsl.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsl.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b56ce42-3ea4-4708-8e3c-af459f6ea3ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"(2)Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2024"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b56ce42-3ea4-4708-8e3c-af459f6ea3ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021865/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa dozoru i ochrony obiektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSŁ.26.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95726,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Ochrona i dozór 5 połączonych budynków oraz 2 boisk. Dwa budynki mają po 3 kondygnacje i podpiwniczenie (budynek dydaktyki ogólnej i budynek dydaktyki zawodowej), jeden 2 kondygnacje i podpiwniczenie (budynek pracowni informatycznych), oraz dwie hale sportowe (hala sportowa i mała hala sportowa - szermierka), które są budynkami jednokondygnacyjnymi z podpiwniczeniem. Przy wejściu głównym znajduje się świetlica (budynek jednokondygnacyjny z antresolą i podpiwniczeniem), która przylega do budynku dydaktyki ogólnej.
2) Całkowita powierzchnia użytkowa to ok. 9 600 m2.
3) Ochrona fizyczna realizowana będzie od poniedziałku do niedzieli całodobowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy.
Ze wzgledu na charakter obiektu w obrebie, którego bedzie realizowane zadanie oczekuje od wykonawcy, Zamawiajacy wymaga odbycia przez Wykonawce wizji lokalnej i ustala terminy wizji na dzien 06 sierpnia 2024 i w godz.11.00 – 12.30 i wymaga złozenia z oferta oswiadczenia o jej odbyciu wg wzoru bedacego załacznikiem do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiajacy odrzuci oferte Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wystepujacych wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców uczestniczył w wizji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106725,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134950,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106725,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CERTUM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341025328
7.3.3) Ulica: Jana Śliwki 27 106
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106725,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego do prac komunalnych.
- Modernizacja pomieszczeń na nowoczesne dydaktyczne laboratoria analityczne Wydziału Chemicznego przy ul. Krzywoustego 6 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2024.HP
- Dostawa 5 szaf metalowych. Znak sprawy: DZPZ.282.89.2024.MW
- Urządzenie do diagnostyki ultradźwiękowej materiałów wykorzystujące szyk fazowany sondy wieloprzetwornikowej, znak sprawy: DZPZ.282.92.2024.AP
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz sprzętu gospodarczego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi, przy ul. Gdańskiej 13
- Świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku przy ul. Koszykowej 6A w Warszawie oraz nadzorowanie terenu wokół obiektu w okresie 01.01.2025 r. -31.12.2025 r.
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Gminy w Czosnowie wraz z terenem przyległym.
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony obiektów Muzeum Historyczno-Archeologicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.