eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRealizacja utrzymania oznakowania pionowego dróg w 2023 roku na terenie miasta Krosna



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja utrzymania oznakowania pionowego
dróg w 2023 roku na terenie miasta Krosna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja utrzymania oznakowania pionowego
dróg w 2023 roku na terenie miasta Krosna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b4c53c-3fe7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.60 Realizacja utrzymania oznakowania pionowego dróg w 2023 roku na terenie miasta Krosna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.109.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Montaż lub wykonanie:
• Pionowe znaki drogowe, znaki ostrzegawcze o symbolu A, trójkątne o boku 90 cm. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 30 szt.,
• Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu i nakazu o symbolu: B i C, okrągłe fi 80 cm. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 20 szt.,
• Pionowe znaki drogowe, znaki informacyjne o symbolu D, wymiary 600x750 mm. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 20 szt.,
• Pionowe znaki drogowe, znaki informacyjne o symbolu D, wymiary 600x600 mm. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 10 szt.,
• Pionowe znaki drogowe o symbolu: E, F. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 15 m2,
• Pionowe znaki drogowe o symbolu: T, G. Podkład ocynk 1,5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 10 m2,
• Pionowe znaki drogowe, drogowskazy o powierzchni powyżej 2.0 m2. Podkład ocynk 1.5 mm, lico z folii odblaskowej 2 typu – 4 szt.,
• Pionowe znaki drogowe, Lustro drogowe U-18a – 10 szt.,
• Słupek przeszkodowy U-5c wraz z słupkiem i tuleją montażową oraz montaż. – 15 szt.,
• Zdjęcie lub założenie znaków nowych lub z odzysku o powierzchni do 0.3 m2 do istniejących słupków – 110 szt.,
• Zdjęcie lub założenie drogowskazów nowych lub z odzysku o powierzchni powyżej 0.3 m2 do istniejących słupków lub konstrukcji – 110 szt.,
• Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych, Fi·60,3·mm. Montaż słupków w fundamencie betonowym o obj. 0,045 m3 wykonanym z betonu B-20. Długość 3,5 - 4 m – 90 szt.,
• Remont znaków - wymiana folii na 2 typ – 50 szt.,
• Słupki do znaków - odkopanie, wyjęcie - 150 mb,
• Tymczasowe ustawienie znaków wraz z słupkami oraz ich demontaż – 50 szt.,
• Konstrukcje kratownicowe z rur stalowych do tablic drogowskazowych o powierzchni do 3.0 m2 – 1 kpl.,
• Łańcuch czarny do istniejących barier – 40 m,
• Remont słupka ozdobnego wraz z wypiaskowaniem, ocynkowaniem i montażem – 40 szt.,
• Poręcze ochronne, sztywne U-11a – 30 m,
• Rozebranie poręczy ochronnych z rur i kątowników U-12b i U-11a – 30 m,
• Poręcze ochronne, U-12b – 30 m,
• Montaż progów zwalniających U-16d - element środkowy 98 x 50 x 7 cm i zakończenie 98 x 31,5 x 7 cm – 20 elementów,
• Montaż progów zwalniających U-16d - element zakończenie o wymiarach 98x31,5x7 cm - 6 elementów,
• Azyl prefabrykowany wraz z montażem – 2 m2,
• Montaż łańcuchów do poręczy ochronnych, łańcuchowych pojedynczych i podwójnych 700x32x8 mm – 50 m,
• Montaż bariery mostowej – 3 m,
• Mini rondo z elementów średnica 3 m – 1 kpl.,
• Demontaż progu zwalniającego lub ronda oraz jego ponowny montaż – 20 elementów,
• Naprawa mini ronda - nowe elementy i montaż, kotw i łączników – 2 elementy,
• Odnowienie bariery U-12 wraz z oczyszczeniem mechanicznym odtłuszczeniem i malowaniem – 100 mb,
• Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, malowanie mechaniczne lub ręczne - nowe oznakowanie – 80 m2,
• Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, malowanie mechaniczne lub ręczne - oznakowanie miejsca dla osób niepełnosprawnych niebieskie wraz z piktogramem T-29 – 5 szt.,
• Tabliczka uliczna dwustronna wraz z montażem – 5 szt.,
• Słupek malowany na niebiesko proszkowo długość 3,5 m w komplecie uchwyty mocujące oraz kapturkiem. Montaż słupków w fundamencie betonowym o obj. 0,045 m3 wykonanym z betonu B-20.
• Bariery energochłonne wraz z montażem – 10 mb.

W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

Zadanie podlega rozliczeniu kosztorysowemu i rozliczenie robót nastąpi według faktycznej ilości wykonania.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami objętymi przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229916,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229916,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229916,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WIMED” Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685 220 95 96

7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace montażowe i utrzymaniowe oraz oznakowanie poziome i montaż urządzeń BRD - Firma Handlowo-Usługowa „PRYZMAT” Halina Walaszek, 33-164 Olszyny 222


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229916,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.