eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników oraz sprzętu do konkurencji technicznych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin



Ogłoszenie z dnia 2024-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników oraz sprzętu do konkurencji technicznych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników oraz sprzętu do konkurencji technicznych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b1e1b8-16da-4807-b8d6-14bac29756de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.56.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach sportowych oraz sprzętu do konkurencji technicznych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin.
2. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał pomoc finansową z samorządu województwa wielkopolskiego (zadanie inwestycyjne, realizowane w roku 2024) pn. "Zakup sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach lekkoatletycznych oraz zakup sprzętu do konkurencji technicznych (skok o tyczce) i modernizacja istniejącego wyposażenia stadionu w związku z organizacją Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Letnich w 2025 roku".
3. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
4. W ramach części nr 1 (Sprzęt do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników) Wykonawca dostarczy:
1) fotofinisz – kamerę, statyw, okablowanie, walizkę transportową, czujnik startu do pistoletu hukowego,
2) elektroniczny start- pistolet,
3) kamerę do pomiaru czasu w wyścigach,
4) laserowy dalmierz,
5) zegar biegnący czasu,
6) tablicę do konkurencji technicznych,
7) licznik okrążeń z dzwonkiem,
8) tablice led (2 sztuki).
5. Szczegółowy wykaz sprzętu i parametrów technicznych określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (wykaz parametrów technicznych).
6. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji: 24 miesiące dla każdego sprzętu/urządzenia.
7. Wykonawca może zaoferować asortyment o cechach równoważnych do tych opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Udowodnienie równoważności oferowanego asortymentu należy do obowiązków Wykonawcy. Oferowane produkty równoważne muszą mieć takie samo zastosowanie i spełniać takie same funkcje, co asortyment oczekiwany przez Zamawiającego. Wykonawca dowody równoważności przekazuje wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 179465,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach sportowych oraz sprzętu do konkurencji technicznych na Stadionie Lekkoatletycznym Golęcin.
2. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał pomoc finansową z samorządu województwa wielkopolskiego (zadanie inwestycyjne, realizowane w roku 2024) pn. "Zakup sprzętu do profesjonalnych pomiarów i prezentacji wyników w konkurencjach lekkoatletycznych oraz zakup sprzętu do konkurencji technicznych (skok o tyczce) i modernizacja istniejącego wyposażenia stadionu w związku z organizacją Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Letnich w 2025 roku".
3. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
4. W ramach części nr 2 (Sprzęt do konkurencji technicznych) Wykonawca dostarczy: stojak wyczynowy do skoku o tyczce z odczytem elektronicznym.
5. Szczegółowy wykaz sprzętu i parametrów technicznych określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (wykaz parametrów technicznych).
6. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji: 24 miesiące dla każdego sprzętu/urządzenia.
7. Wykonawca może zaoferować asortyment o cechach równoważnych do tych opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Udowodnienie równoważności oferowanego asortymentu należy do obowiązków Wykonawcy. Oferowane produkty równoważne muszą mieć takie samo zastosowanie i spełniać takie same funkcje, co asortyment oczekiwany przez Zamawiającego. Wykonawca dowody równoważności przekazuje wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 62900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w niniejszym postępowaniu oferta została odrzucona

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40988,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40988,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40988,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rogerem Żółtowskim INTERPLASTIC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860009032

7.3.4) Miejscowość: Tuchom

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40988,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.