Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1369004f-6f38-4a23-be5a-77f150e1530b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Konserwacja i przeglądy sprzetu i aparatury medycznj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/76/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 1, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 15885 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 2, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 52282 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 3, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 13160 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 4, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 5, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 114281,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 6, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 41800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 7, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 8, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 9, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 10, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 648 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 11, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 17782,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 12, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 13, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 45744,04 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 14, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 15, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 16, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80760,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80760,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80760,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amed Biuro Techniczno handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531
7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80760,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 142 925,24 zł.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34374,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19656 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMO-MEDICA Janusz Pawelec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342308448
7.3.3) Ulica: Słupska 22/21
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-712
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygrała firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19656 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111839,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMO-MEDICA Janusz Pawelec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342308448
7.3.3) Ulica: Słupska 22/21
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-712
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 16 508,45 zł.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 16 508,45 zł.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VII
- Dostawa ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem pracowni symulacji nauki jazdy samochodem ciężarowym
- Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj dla zadania Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podh. funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- EZ.28.64.2025 Usługa 36 miesięcznej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla aparatu RTG Combi Diagnost o numerze seryjnym 10000102 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.