eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaUsługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przeglądu technicznego sprzętu medycznego III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1369004f-6f38-4a23-be5a-77f150e1530b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Konserwacja i przeglądy sprzetu i aparatury medycznj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/76/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 1, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15885 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 2, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 52282 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 3, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13160 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 4, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 5, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 114281,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 6, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 41800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 7, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 8, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 9, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5600 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 10, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 648 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 11, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 17782,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 12, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 13, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 45744,04 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 14, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 15, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego. Rodzaj, ilość i miejsce lokalizacji sprzętu określa pakiet nr 16, załącznik do niniejszej specyfikacji oraz załącznik nr1.
1. Usługa obejmuje:
a) Przegląd techniczny zgodny z wymaganiami producenta obejmujący min. czyszczenie, kalibrację i testy kontrolne, sprawdzenie zgodności parametrów funkcjonalnych urządzeń z deklarowanymi przez producenta, sprawdzenie poprawności działania zgodnie z normami bezpieczeństwa zalecanymi przez producenta;
b) Wymianę części i akcesoriów przewidzianych przez producenta do okresowej wymiany z powodu zużycia (zestawy przeglądowe, akumulatory, filtry);
c) Dokumentowanie przeglądu oraz wystawienie orzeczenia o stanie technicznym sprzętu w karcie pracy (raport serwisowy) i wpisu do paszportu technicznego, a wszelkie pomiary i badania oddzielnym protokołem;
d) Wymieniane w trakcie przeglądu elementy zostaną wyszczególnione w karcie pracy, W przypadku reklamacji, której z wymienianych części naprawa nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania
e) Wystawienie orzeczenia o stanie technicznym i dokonanie wpisu do paszportu technicznego, zawierającego w szczególności:
- datę przeprowadzonych czynności,
- rodzaj przeprowadzonych czynności,
- ocenę urządzenia: sprawne/niesprawne,
- termin kolejnego przeglądu,
- pieczęć i podpis osoby wykonującej czynności serwisowe,
- wskazania zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu do użytku,
2. Sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do eksploatacji;
3. Inne usługi określone w poszczególnych pakietach dla danego sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
obowiązującymi instrukcjami, standardami , normami oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
5. Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objętych niniejszą umową
wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej
specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80760,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80760,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80760,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amed Biuro Techniczno handlowe Andrzej Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80760,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 142 925,24 zł.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19656,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34374,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19656 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMO-MEDICA Janusz Pawelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342308448

7.3.3) Ulica: Słupska 22/21

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-712

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19656 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111839,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMO-MEDICA Janusz Pawelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342308448

7.3.3) Ulica: Słupska 22/21

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-712

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 16 508,45 zł.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 16 508,45 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.