Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00451977/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9438a3-83e7-4868-b533-3f7436d26425
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025098/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Roboty budowlane w Urzędzie Miasta Tychy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.33.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190488,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest remont sektora 6B oraz 2A, pomieszczenia magazynowego, daszku nad toaletą męską na parterze oraz klatki schodowej przeciwpożarowej w sektorze C Urzędu Miasta Tychy na działce nr 1467/32.
Remont sektora 6B polega na wymianie wykładzin w całym sektorze wraz z wymianą płytek korytarza na wykładzinę PCV. Wykończenie ścian listwami przyściennymi PCV bądź wywinięcie wykładziny w miejscach szaf zabudowanych. Ponadto remont zawiera wymianę opraw oświetleniowych, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów sektora 6B oraz montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych.
Remont sektor 2A Urzędu Miasta Tychy obejmuje zakresem wymianę wykładziny dywanowej oraz płytek ceramicznych (demontaż podłogi z paneli), malowanie ścian oraz sufitów, wymianę drzwi do pomieszczeń, wykonanie nowego okablowania elektryczno-logicznego oraz elektrycznego wraz z wykonaniem drobnych prac wykończeniowych.
Remont pomieszczenia magazynku na półpiętrze klatki schodowej przeciwpożarowej w sektorze C polega na uzupełnieniu fragmentów odpadającego tynku, odgrzybienie ściany, przemalowanie ścian i sufitu oraz schowanie w ścianę kabla zasilającego lampę.
Natomiast remont daszku nad toaletą męską obejmuje wymianę warstw daszku (papy, ocieplenia, obróbki blacharskiej) na nowe materiały.
Remont klatki schodowej przeciwpożarowej znajdującej się w sektorze C, polega na naprawie oraz wyrównaniu ścian i sufitów wraz z malowaniem.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
Remont 6B:
- wymiana stolarki drzwiowej wraz ze zmianą drzwi przesuwnych na klasyczne,
- wymiana wykładzin w całym sektorze,
- skucie posadzki korytarza i wymiana na wykładzinę,
- wymiana listew przypodłogowych na listwy PCV,
- naprawa i malowanie ścian oraz sufitów sektora 6B, klatki schodowej przeciwpożarowej od 5 do 9 piętra,
- wymiana opraw oświetleniowych i włączników światła,
- wymiana części gniazdek sieci elektrycznej,
- likwidacja dwóch punktów oświetleniowych,
- przesunięcie włączników oświetlenia korytarza oraz projektowanego pomieszczenia,
- montaż ścian działowych wypełnionych wełną mineralną wraz z konstrukcją pod montaż klimatyzatora,
- likwidacja szklanych drzwi z naświetlami i przeszklenia wraz z pracami towarzyszącymi,
- usunięcie pozostałych elementów po żaluzjach sufitowych wraz z uzupełnieniem otworów po demontażu,
- uprzątnięcie okablowania plotera,
- demontaż nieczynnej sieci komputerowej,
- uporządkowanie przewodów elektrycznych wraz z usunięciem nieczynnej skrzynki po klimatyzacji,
- montaż numerów pokoi oraz tabliczek informacyjnych,
- montaż odbojnika do szafy archiwalnej,
- przesunięcie klimatyzacji z korytarza do nowego pomieszczenia,
- montaż czujki dymu wraz z gniazdem, dołożenie głośnika DSO z zasobów zamawiającego, zadymienie czujki, programowanie oraz sprawdzenie poprawności działania systemu sygnalizacji pożaru,
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
Remont sektora 2A:
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wymiana wykładziny z płytek dywanowych wraz z cokołami w gabinecie Prezydenta,
- wymiana posadzki z płytek,
- wymiana cokołów,
- demontaż listew drewnianych trzech wnęk w sekretariacie,
- zaślepienie wnęk w gabinecie Prezydenta,
- wykończenie listwą podłogową płaską łączenia płytek holu z płytkami korytarza,
- malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie nowego okablowania elektryczno-logicznego.
Remont pomieszczenia magazynowego sektora C:
- schowanie w ścianie kabla elektrycznego oświetlenia magazynku,
- odgrzybienie ściany,
- uzupełnienie ubytków w tynku,
- malowanie ścian i sufitu.
Remont daszku nad toaletą męską:
- wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami,
- oczyszczenie i uszczelnienie fragmentu szczeliny dylatacyjnej na ścianie budynku,
- uzupełnienie luźnych elementów attyki.
Program funkcjonalno - użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594900,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU „REMSTOL” Wybrańczyk Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156
7.3.3) Ulica: Ks. Tischnera 69
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż instalacji elektrycznej (robocizna) wykona firma „FIGO” Grzegorz Figołuszka
Montaż wykładzin (robocizna) wykona firma „OL-BUD BIS” Katarzyna Miaskowska-Szafraniec
Roboty malarskie (50% zakresu) wykona firma „FABEX 2” Mateusz Fabian
Wymianę pokrycia dachowego (robocizna) wykona firma „ZRB Zięba & Janosz” Łukasz Zięba
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
jakie przetargi wygrała firma
WYBRAŃCZYK JÓZEF ZPHU "REMSTOL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) dokumentacja projektowa do 2 tygodni od podpisania umowy,
b) roboty budowlane do 14 tygodni od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Zadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM V
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.