eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SawinOpracowanie projektu planu ogólnego Gminy Sawin



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Sawin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chutecka

1.5.2.) Miejscowość: Sawin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (82) 567 30 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7faed48-ea92-46c8-89ee-44faa18b015f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Sawin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7faed48-ea92-46c8-89ee-44faa18b015f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.13.2024.APK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Sawin.
2.Opracowanie dotyczy całego obszaru Gminy Sawin w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy wynosi 187,80 km2. Na terenie gminy aktualnie obowiązuje 17 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia Gminy Sawin objęta miejscowymi planami to ok. 18 780 ha. Tereny objęte tymi planami przeznaczone są przede wszystkim pod tereny rolne i leśne, zabudowę zagrodową oraz tereny dróg.
3.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.), ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.), rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. nr 155 poz. 1298 ze zm.) oraz właściwymi przepisami szczególnymi.
4.Zakres opracowania obejmuje czynności wyszczególnione w załączniku nr 2a do SWZ) oraz uczestnictwo w spotkaniach związanych z procedurą opracowania planu, w tym uczestnictwo w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu.
5.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności:
•dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
•sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
•przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Sawin uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
•przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy Sawin wymaganych ustawą,
•wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
•sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne),
•przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
•udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej,
•dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
•udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień,
•sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
•przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Sawin uchwalającej plan ogólny,
•skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia jej Lubelskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Lublinie,
•ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy, w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej,
•udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
•odpowiadanie za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej
•branie udziału w spotkaniach z Zamawiającym, na ewentualne żądanie,
•wykonywanie wszelkich prac projektowych lub czynności nie opisanych powyżej,
a wynikających z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędnych do właściwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia,
•przeniesienie majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
6.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu poniższej dokumentacji:
•opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej,
•projekt planu ogólnego część tekstowa w wersji papierowej w ilości 4 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej,
•projekt planu ogólnego część graficzna w wersji papierowej w ilości 4 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej,
•prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej w ilości 4 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej,
•rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii oraz w wersji papierowej w skali 1:10 000 w ilości 1 egzemplarza,
•rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie Geotiff i PDF,
•dane przestrzenne w wersji elektronicznej,
•projekt uchwały wraz z uzasadnieniem w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w wersji elektronicznej.
6.1.Wykonawca zobligowany będzie do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia.
6.2.Przez wersję elektroniczną rozumie się dokumentację przekazaną na nośniku danych cyfrowych (CD, DVD lub pendrive), w wersji elektronicznej edytowalnej przez co należy rozumieć egzemplarz nadający się do odtworzenia przynajmniej w formacie .doc, .xls, a dla rysunków zapisane z poziomu programu, w którym były tworzone oraz dodatkowo w wersja pdf. W przypadku dokumentów uzyskanych od innych organów dopuszcza się skany do pdf.
6.3.Zawartość dokumentacji w wersji papierowej musi być tożsama z wersją elektroniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKADA Autorska Pracownia Architektoniczna Przemysław Antonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371194857

7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 13/15

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.