Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355091/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651c2827-23ed-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 pojazdy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/84/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 405000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia zakup w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu dostawczego o pojemności skokowej silnika od 1950 cm3 do 2150 cm3, Rok produkcji nie starszy niż 2023r., przebieg max. 50 000 km obejmujący nabycie i przeniesienie własności samochodu na koniec umowy leasingu. Szczegółowe wymagania techniczne znajdują się poniżej w punkcie II.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) nabycie samochodu dostawczego posiadającego indywidualne cechy spełniające niżej wskazane parametry i wyposażenie,
b) oddanie samochodu Zamawiającemu do używania na czas określony tj. od dnia wydania do dnia przeniesienia własności,
c) przeniesienie własności samochodu na Zamawiającego nastąpi na podstawie umowy, która zostanie zawarta w terminie 30 dni przed dniem wygaśnięcia umowy leasingu, za cenę przedstawioną w ofercie Wykonawcy wraz z ostatnią ratą umowy leasingowej na podstawie faktury przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie sprzedaży samochodu.
Ogólne warunki:
a) Czas trwania umowy leasingu operacyjnego - okres leasingowania: 48 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu - pojazdu.
b) waluta leasingu - w złotych polskich PLN,
c) ilość rat leasingowych: 47 równych rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych,
d) opłata wstępna (opłata inicjalna): 15 % wartości netto przedmiotu leasingu (pojazdu),
e) po upływie okresu leasingu możliwość wykupu przedmiotu leasingu - pojazdów z prawem do pierwokupu przez Zamawiającego,
f) opłata za wykup przedmiotu leasingu - pojazdów (opłata końcowa) - 25 % wartości netto przedmiotu leasingu - pojazdu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych, powiększonej o należny podatek VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową,
g) Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu, będzie ponosił koszty ubezpieczenia OC,AC i NW przedmiotu leasingu - pojazdu we własnym zakresie i będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela w drugim i kolejnym roku leasingu. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić Leasingobiorcy corocznie polisy OC,AC i NW. Koszty ubezpieczenia OC,AC i NW przedmiotu leasingu - pojazdu w pierwszym roku leasingu pokrywa Zamawiający.
h) Dostawca uwzględni w złożonej ofercie koszty pokrycia ubezpieczenia GAP Indeksowy w całym okresie trwania umowy przedmiotu leasingu - pojazdu,
i) Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego,
j) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego,
k) Dostawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco.
Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia:
1) Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu.
2) Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim).
3) Książka gwarancyjna pojazdu.
4) Książka serwisowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209128,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209128,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209128,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Group Polska Sp. z o.o Motorpol Wrocław Oddział we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910365128
7.3.3) Ulica: Aleja Karkonoska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209128 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.